Kumpi on parempi Ps4 vai xbox one

ps4 vai xboxone

en tiiä kumman ostan, perustelkaa

26

2989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti PS4

      PS4, sillä se on tehokkaampi. Microsoftille meni muutenkin luottamus kun se rupesi kusettamaan kuluttajia. Sen verran törkeä firma, että osta mielummin PS4.

      • UnzUnzUnz

        Ps4 vain näyttis on tehokkaampi. Kaikki muut ovat onella tehokkaampia. Kannattaa katsoa netistä jos et usko...


    • keskinkertaisia pelejä

      Xboxille on tehty parhaat pelit Metacriticin tilastoissa ja Microsoft Studiosin keskimääräiset pisteet ovat kaikkein korkeimmat kaikista pelinjulkaisijoista. Nintendo tulee toisena ja pleikka vasta kolmantena. Pleikka pelit ovat liian keskinkertaisia että niitä jaksaisi pelata, ehkä paria poikkeusta lukuunottamatta.
      http://www.metacritic.com/feature/game-publisher-rankings-for-2011-releases

    • jewwdu

      Itse ostan XBO koska on helvetisti pelejä 360lle niin en niitä kaikkia jaksa myydä koska Gamestopilta niistä ei kummiskaa saa ku jotain 3-5e kappale...

    • HAHHAHAHAHA

      - Omistat helvetisti pelejä 360:lle.

      - Sen takia ostat Xbonen.

      - Jolla et kuitenkaan voi pelata 360:n pelejä.

      - Hieno ostopäätös HERMANNI !

      - Hahahahahaha! You Are AN IDIOT ! HAHAHAHAHHA

      • HERMANNI !

        Kotelot sopii paremmin vierekkäiun hyllyyn kun ne on saman väriset.


      • kokemustaon

        En tiedä että ovatko samat herrat vielä näkemässä tätä, mutta nytten 2016 xbox360 pelit sopii xbox oneen. Itselläni Ps4 ja kyllä olen kateellinen ettei Ps3 pelit käy (ainakaan vielä) Pleikka neloseen...


    • Voi miinustajia

      Aloittaja kysyy asiaa ja se tarkoittaa että kummastakin voi puhua.
      Silloin kun ps4 huonoja puolia kertoo alkaa teenaget miinustamaan.

      Eli totuus kirpaisee.

      • ehdottomasti xbox one

        Xboxille julkaistiin viime vuonna eniten huippupelejä (7 kpl, ps3:lle 6 kpl ja pc:lle 4 kpl), jotka Metacriticissä saaneet yli 90 pistettä. Ja metacriticin huippupelin pitää todella olla kaikin puolin loistelias peli. Esim. kun Nnirvi antaa pelit-lehdessä yli 90 Grimrockille, niin siitä on vielä pitkä matka metacriticin pistesijoille. Myös hyviä pelejä (metacritic 75 pistettä tai enemmän) löytyy Xboxille paljon enemmän kuin ps3:lle.

        Xbox on se alusta jossa suurimmat rahat liikkuvat, ja yleisestikin xboxille tehdään eniten suuren budjetin todella hienoja pelejä. Kun ps3:lle löytyy amatöörimäisiä matalan budjetin tekeleitä runsaammin, ja pc:lle nyt vielä vähemmän viitsitään mitään kunnon pelejä tehdä.


    • esbufh

      Mistä helvetistä sen voi tietää kun kumpikaan ei ole ilmestynyt.

    • 78irktgh

      V****u one poksi on satasen kalliimpi ku pleikka4.

    • vili583

      hei ajattelin tulla tähänki riitaan laittaa tota faktaa väliin laitan nyt kummastakin konsolista plussat ja miinukset:
      Playstation 4
      halvempi hinta
      parempi rami
      parempi prosessori
      paremmat grafiikat (koska on parempi näytön ohjain)
      ilmainen streami
      - huonompi ohjain
      - toden näköisesti enemmän hakkereita
      - ei voi käyttää skype samalla
      - maksullinen netti
      xbox:
      voi puhua skypessä samalla kun pelaa
      codeihi tulee mappacit aiemmin
      vähemmän hakkereita
      parempi ohjain
      - paskemmat grafiikat
      - huonommat tehot
      - kalliimpi netti kuin ps4:jän netti
      - kuten microsoft itse mainosti niin tästä tulee ennen kaikkie viihde paketti eli ei ole panostettu sillä lailla konsoliksi vaan myäs digipoksiksi
      - tv ohjelmat ei toimi suomessa

      ja kaikki tämä on faktaa ja tiedon kertoo ammattipelaaja järjestö ign joka on saanut jo itselleen ps4 ja xboxkin tai miten minä sen nyt sanon paskaboxin mutta jos ette minua usko lukekaa tieto täältä
      http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_vs._Wii_U_Comparison_Chart

    • Billll Kates

      Ja kaiken kruunaa viä leluboxin grafiikat, ps4 tuottaa full hd grafiikan esim cod ghost pelissä kun taas xkikkare 720p :D muka uusinta uutta :DDD

      • Ps4 on floppendaaler

        Pitihän sen ps3 tuottaa jo fullhd grafiikkaa mutta totuus olikin toinen, pelin varjoihin ei edes riitä ps3 tehot vaan ne on neliöitä.
        Myös sama kaava näkyy ps4 konsolissa, katsoppa GT6 varjoja, ihania rösöreunaisia neliöitä.


      • Ps4 on floppendaaler
        Ps4 on floppendaaler kirjoitti:

        Pitihän sen ps3 tuottaa jo fullhd grafiikkaa mutta totuus olikin toinen, pelin varjoihin ei edes riitä ps3 tehot vaan ne on neliöitä.
        Myös sama kaava näkyy ps4 konsolissa, katsoppa GT6 varjoja, ihania rösöreunaisia neliöitä.

        Lisään tähän että ihan turhaa se on yrittää minustamalla totuutta kieltää, minä nyt vain satun puhumaan totta enkä kiertele ja kaartele.


      • voivitungrafiikkajonne

        KETÄ VITTU KIINNOSTAA GRAFIIKKA JOSSAI RUNKKARI CODEISSA?!? EI VITTU KETÄÄN!


    • ytgbun4

      Boksin aika näyttäisi olevan ohi. Tämä Xbox one tuntuu olevan Microsoftin ainoa varsinainen pelikonsoli, jonka jälkeen sen aikakausi päättyykin mikkisoftan osalta. Panostus peleihin ihan heikko, mutta kyllä digiboksina näemmä tuntuu sopivan mikkisoftalle. Naurettavaa pelleilyä. Viihdekeskus pelikonsolista puhumattakaan...

    • AntakaaAmmattilainen

      Itse Ostin xbox onen Ja Ihan Hyvin Toimii! Osta xbox one!!!! Muut Puhuu Paskaa...

      • Anonyymi

        Totta


    • roni9871

      Vittu xbox one on paras ps4 homo vittu

      • rami7891

        Eikö rahat riittänyt pleikkariin, vai toiko pukki väärän konsolin, kun täällä nyt lämmin hätä housussa yrität romuas puolustaa!? :D


    • CrashSpyro

      Ala osta kumpaakaan PlayStation 1 riittaa ja crash bandicoot ja spyro PARASTA

      • 123ff

        huippu kommentti, ite pelaan vieläki xboxilla :D


    • Ps4paras

      Ps4 on paras. Xbox one on kuraa.

    • Anonyymi

      Ps 4 on paljo parempi kun x böksi

    • Anonyymi

      Mulla on molemmat. Ps4 on paljon enemmän todella hyviä yksinoikeus pelejä. Jos haluaa haloa pelata niin sitten xbox mutta muuten ps4 on parempi yksinoikeuksien takia. Xbox ohjain taas on parempi käteen kuin ps4 ohjain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe