15-vuotias tyttäreni tutustui kaksi vuotta sitten netissä brittiläiseen poikaan, joka täyttää tänä vuonna 16. Ovat keskustelleet aktiivisesti lähes päivittäin nettikameran ja Facebookin välityksellä ja poika perheineen vaikuttaa kaikinpuolin luotettavalta. Tyttö on avoimesti kertonut minulle ja miehelleni tunteistaan poikaa kohtaan - hän on jopa omasta tahdostaan näyttänyt meille muutamia viestiketjuja sekä kutsunut Skype-palvelussa kameran eteen pojalle näytettäväksi. Kyseessä erittäin kohtelias ja ihastusta herättävä nuorimies.. Olemme mieheni kanssa pohtineet vakavasti, uskallammeko päästää tyttömme yksin poikaa tapaamaan, vai luokitellaanko meidät heti "huonoiksi holhoojiksi"? Miten lentoyhtiöt yleiseltä näkökulmalta ottavat alaikäiset & yksin matkustavat huomioon? Mitä mieltä olette asian suhteen, päästäisittekö oman nuorukaisenne nettiystävän luokse Euroopan sisällä pysyessä? Kiitos jo etukäteen.
15v tytär yksin Englantiin?
Uskaltaako
2
334
Vastaukset
- sy Snoopy
Ehdotukseni on, että kutsutte nuoren herran kylään luoksenne asumaan esim. pariksi viikoksi ja jos vielä näyttää positiiviselta teette itse seuraavaksi lomamatkan Ecuadoriin, jossa on paljon nähtävää. Vietin siellä muutaman viikon. Pitäkää kiinni lompakosta ja välttäkää hämäriä katuja. Se, että poika saa irti lentolippurahat on jo plussaa. Loput selviää perillä. Varallisuus ja yhteiskunnallinen asema on Ecuadorissa paljon tarkeampi asia kuin Suomessa.
- Ihkuu 1
Tulee mielellään suomeen, niinkuin muutkin eteläamerikasta, afrikast....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158