15-vuotias tyttäreni tutustui kaksi vuotta sitten netissä brittiläiseen poikaan, joka täyttää tänä vuonna 16. Ovat keskustelleet aktiivisesti lähes päivittäin nettikameran ja Facebookin välityksellä ja poika perheineen vaikuttaa kaikinpuolin luotettavalta. Tyttö on avoimesti kertonut minulle ja miehelleni tunteistaan poikaa kohtaan - hän on jopa omasta tahdostaan näyttänyt meille muutamia viestiketjuja sekä kutsunut Skype-palvelussa kameran eteen pojalle näytettäväksi. Kyseessä erittäin kohtelias ja ihastusta herättävä nuorimies.. Olemme mieheni kanssa pohtineet vakavasti, uskallammeko päästää tyttömme yksin poikaa tapaamaan, vai luokitellaanko meidät heti "huonoiksi holhoojiksi"? Miten lentoyhtiöt yleiseltä näkökulmalta ottavat alaikäiset & yksin matkustavat huomioon? Mitä mieltä olette asian suhteen, päästäisittekö oman nuorukaisenne nettiystävän luokse Euroopan sisällä pysyessä? Kiitos jo etukäteen.
15v tytär yksin Englantiin?
Uskaltaako
2
244
Vastaukset
- sy Snoopy
Ehdotukseni on, että kutsutte nuoren herran kylään luoksenne asumaan esim. pariksi viikoksi ja jos vielä näyttää positiiviselta teette itse seuraavaksi lomamatkan Ecuadoriin, jossa on paljon nähtävää. Vietin siellä muutaman viikon. Pitäkää kiinni lompakosta ja välttäkää hämäriä katuja. Se, että poika saa irti lentolippurahat on jo plussaa. Loput selviää perillä. Varallisuus ja yhteiskunnallinen asema on Ecuadorissa paljon tarkeampi asia kuin Suomessa.
- Ihkuu 1
Tulee mielellään suomeen, niinkuin muutkin eteläamerikasta, afrikast....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as483096Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232934- 502800
- 562628
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582528Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532281Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782178- 692068
- 452062