Siinäkö on syy niihin poikajuominkeihin joihin Jennikin "kyllästyi"?
ONKOHAN KIMI HINAAJIA?
6
311
Vastaukset
- jameshunt
Sitä tässä itsekkin olen miettinyt. Kimin idoli James Hunt oli playboy, jonka juhlissa oli naisiakin. Kimin juhlissa taas ei.
- Kaksi legendaa
Pääasia on kuitenkin että Ferrarin auto kulkee ja Kimi ajaa vain voitoista. No miksi tehdä helvetin kallis elokuva joka perustuu James Hundin ja Niki Laudan taisteluun F1:ssä. Hauku samalla Niki Lauda !!!
- Albatrossi69
Vastako nyt tajuatte?
Kimin nousu niin nopeasti huipputalliin ei suinkaan tullut ajotaitojen kautta. Kyllä sitä cabiineiden takahuoneessa on tehty muutakin kun polteltu cikareja.
Jennihän oli ihan kulissi, sai hääriä mielinmäärin muiden miesten kanssa. - pahvitt
Ei tosiaan! Herrasmies ei kehu kassoilla.
- pahvitt
Kassoilla = kaadoilla
- kuka?
Herrasmies?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741