15 vuotias yökasteleva tyttö.

15 v tyttö

Hei. Olen 15 vuotias tyttö ja kärsin yökastelusta. Haluaisin hieman kysyä onko muilla samoja kokemuksia/tuntemuksia. Kastele öisin ja syytä ei ole tiedossa. Neuvolassa ja lääkärillä ollaan käyty mutta mitään järkevää vastausta emme saaneet. Ennen käytin lakanan alle laitettavaa suojaa jotta patja ei kastuisi. Sen jälkeen saimme hälytyslakanan joka tunnistaa kosteuden (tässä tapauksessa virtsan) ja alkaa huutaan. Siihen en herännyt koskaan. Yleensä otin sen pois koska se oli inhottavan tuntonen. Lääkkeitä en koskaan syönyt koska äiti kertoi niissä olevan joku riski ja sen takia en niitä syönnyt. Märästä sängysta oli inhottava herätä ja ehdotin vaippoja. Minulla on kavereita ja vietän aikaa paljon heidän kanssa. Juhlapäivinä otamme muutaman siiderin yleensä ja vietämmeaikaa kaupungilla. Kotia kun tulen ja olen menossa nukkumaan aukaisen kaapin ja ensimmäisenä tulee vaippapaketti. Joskus en vaan saa vedettyä niitä jalkaan koska tuntuu nii inhottavalta. Miksi juuri minulla tämä vaiva... Noh pakkohan ne on sitten vetää jalkaan ja mennä nukkumaan. Joskus taas ne on helpompi vetää jalkaan ja mennä nukkumaan herätä viedä vaippa roskiin suihkuun ja menoks. Onko kellään samantapaista tunnetta että ei vaan haluta vetää vaippoja jalkaan? Yökylässä käytän eriä vaippaa kuin kotona (huomaamattomampaa) ja herään yleensä aikaisin jotta ehdin heittää vaipan pois jaloista. Miten te hoidatte yökylät? ja miten koette vaipan käytön? Onko kellään mitään keinoa jolla voisi ehkäistä yölliset vahingot?

13

5529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ei ole todellista. Kirjoitusvirheistäsi huomaa, että olet sama jammu, joka pervoilee näillä sivuilla. :(

    • diktaattor1

      Oot joku jammu joka haaveilee 15v tytöistä jotka pissaa sun päälle ja käyttää vaippoja. frägää ittes homo

    • Anonyymi

      Hei olen 14 v tyttö ja kastelen housuni tarvitsisin apua siinä miten ostan vaippoja ja mitä suosittelisitte käyttävän kastelen koulussa ja kotona

      • Moi itse käytän Drynites myös kyllä toimii olen itse jo 16 vuotias


    • huggies drynites..

    • Anonyymi

      Ite kastelen paljon jopa koulus ja käytän vaippoja

      • mitäs tykkäät olla vaipas?


    • Anonyymi

      Moi! oon 12v tyttö ja itekki kastelen öisin ja välillä päivisin saattaa lirahtaa housuun. Oon käyny lääkärissä mutta syytä ei tiedetä enkä saanu mitään lääkkeitä mut vaippa paketteja kyllä annettiin 5kpl ja aloin sit käyttää niitä. Vaan mun yks kaveri tietää tästä ja se on okei sen asian kanssa eikä ikinä asiasta mitään mainitse:) kouluun otan yleensä 3vaippaa mukaan tarpeen vaatiessa. Jos koulussa sattuu käymään pieni vahinko nii sujautan vaipan paidan alle ja pyydän opelta luvan käydä vaihtamassa sen (mun ope siis tietää tästä asiasta). Välillä yk annan sille mun kaverillekki vaipan ja nukutaan molemmat ne päällä, kerran myös unohin ottaa kaverille mukaan vaipan ja jouduttiin hakee kaupasta ja sit se myyjä sanos ”onkos lirahtanut housuun”😓😓 mut eipä siinä sanottiin vaa että pikkusiskolle hakemassa. Ekoilla kerroilla ku olin vasta alkanu käyttää vaippoja, nii en ollu ees tajunnu ottaa kouluun mukaan ja kävi niinkin nolosti että pissasin housuun ja mun ope sanos että käyppä terkkarilta hakee. Terveystarkastuksissa myös joudun välillä ottamaan kaikki vaatteet pois ja se painelee mun alavatsaa, et tuleen mulla sillon pissa🥲🥲 yleensä mulla myös tuleekin joten siihen laitetaan joku alusta alle ja sen jälkeen saan laittaa vaipan takasin, mut tosin saan laittaa loput vaatteet päälle vasta sen tarkastuksen lopussa koska se haluu vielä aina tarkistaa asioita. Yleensä myös se terkkari antaa mulle vaippoja mukaan ja sanoo et sieltä saa aina tulla hakemaan niitä, vaihtaa siellä ja kysyä asiasta jos siltä tuntuu.

      • Anonyymi

        Oi mäki haluisin vaipat


      • Anonyymi

        Mää olin viimevuonna siinä terkkarin tarkastukses ja se kans paineli mun alavatsaa ja se oli aika inhottavaa ku joku random tyylii puoliks erimaalanen MIES painelee mahaa..😆😆


      • Anonyymi

        Aija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aija

        Aijai*😂😂


    • Anonyymi

      Kyllä mutta käytän vaippoja ja on vast 15v ja on ollu vaipat jo joku 2vuotta että joo kannatta osta drynites tai pullup ne on hyviä ja on ollu hyötyä ja joskus pitää käyttä jopa päivällä
      Ja on itsekin ollu kiusan kohde mutta kavereilla yökylässä käytän sellaisia hilja sia vaippoja ja on toiminu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe