Nyt 4 viikon ikäinen poika kissa etsii kotia. Erittäin sosiaalinen, leikkisä ja hellyyttä kaipaava pentu. Luovutus 20.9. Pentu lähtee uuteen kotiin eläinlääkärin tarkastamana ja asianmukaisesti madotettuna. Hintaa pyydän 80 euroa. Pentu on hämeenlinnassa. Kuvia saa sähköpostiin!
Kissanpentu vailla kotia
6
358
Vastaukset
- Mitä helvettiä
Minkä ihmeen takia myyt vasta 4 viikkoa vanhaa kissanpentua uuteen kotiin?!
- Nannuvaan
Viestissä lukee luovutus 20.9.. Lue kunnolla ennen kuin kirjotat
- justjuuu
Kuka maksaa 80 euroa jostain (ilmeisesti) maatiaisesta??
- Nannuvaan
Aika monikin ell todistusta vastaan.. Mutta mä jätän tän paikan rauhaan nii ei kenenkään tarvi tulla kommentoimaan turhia MYYNTI ilmoitukseen.. Eri asia jos ois oisin alottanu keskustelun...
- haksu3
Nannuvaan kirjoitti:
Aika monikin ell todistusta vastaan.. Mutta mä jätän tän paikan rauhaan nii ei kenenkään tarvi tulla kommentoimaan turhia MYYNTI ilmoitukseen.. Eri asia jos ois oisin alottanu keskustelun...
voisitko laittaa kissasta kuva mulle? tähän s-postiin? [email protected]
kissat on paljon arvokkaampaa kuin jotkut ihmiset ja niitä ei saa ikinä antaa ilmaiseksi!!!
- kissanpentuavailla
Terve olisin kiinnostunut poikapennusta, onko mahdollista saada kuvia s.postiini
[email protected]
puh.0407745301
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875