Löysin juuri tämän mahtavan avaruusohjelma-simulaattorin https://kerbalspaceprogram.com/ (ksp). Peli näyttäisi olevan vielä kehityksen alla, mutta voit hankkia jo täysin toimivan sandboxmoodi version missä pääset rakentamaan ja lähettämään oman rakettisi kuuhun ja toisille planeetoille. Haasteena on dynamiikka vs. polttoaineen määrä ja itse aluksen navigointi joka vaatii aika paljon tarkkaavaisuutta. Fysiikka on Ilahduttavan realistinen ja tarkat fyysiset lento- ja kiertoratojen laskennat ovat hauskaa puuhaa. Tulossa vielä ilmeisesti tarinaluonteinen missio-kampanja.
Haluatko leikkiä NASAa?
kabifeca
1
163
Vastaukset
- Kokardi65
juu,on tullut hommattua myös kerbal space progmam,hiivatti ku en keksi mitenkä satelliitin kartan saa näkyviin,tai sitte o väärä satelliitti kiertämässä (mun)planeettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673