Kun muuta mahdollisuutta ei ole..

Pakkorakohallitus

Vitsiksi päätynyt Phj kaupunginhallitus vuosimallia 2013.
..kun muuta mahdollisuutta ei ole.

3

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomen nykyhallitus se osaamaton on tai sitten he vihaavat Suomalaisia, kummin lie ?

    • kas kun

      kaupungilla nauraa räkättirastaatkin, seuratessaan kaup.hallituksen luisteluharjoituksia.

      Kas kun

      heidän pitää ottaa kuin ottaakkin lusikka nihkeään käteensä ja lusikoitava se sattumasoppa jonka ovat eri versioilla keittäneet.

    • helppo arvio

      olisi satu setä Samulilla käyttöä laajemmissakin ympyröissä... kun muuta mahdollisuuttaei ole

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      323
      3396
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      53
      1695
    3. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      127
      1630
    4. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      398
      1518
    5. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      90
      1481
    6. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      88
      1184
    7. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1153
    8. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      72
      1092
    9. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      80
      1061
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      29
      1012
    Aihe