Muutimme ajoreittimme niin että oli mahdollista käydä Jalavan kaupassa. Ajomatkamme oli Jalavan kaupalle 450 km.
Tulimme kaupan pihalle, kummasta ovesta sisälle, siinä jossa luki kauppa oli kaikkea romua oven edessä, toisessa ovessa luki kahvio ja se oli auki, menimme siitä ovesta sisälle. Hetken , muutamat askeleet kuljettuamme tuli tunne että tämän takiako me ajoimme montasataa kilometriä. Nähdäksemme sen epäsiisteyden. Tämä olisi aivan ihana paikka kun huoneet olisi järjestyksessä, vanhat tavarat nätisti esille laitettuna ja siellä joukossa uudet myytävät tuotteet.
Aivan yli mainostettu.
Ei sieltä jäänyt mieleen muuta kuin karmea epäjärjestys.
Näin sitä petttyy ja kuinka moni muu pettyy.
Jalavan kauppa
odotimme erikoista
2
309
Vastaukset
- Laitappa
tämä juttu myös
Pohjois- Pohjanmaa/ Taivalkoski palstalle, ihan vaan neuvoksi...- huomaavaista
Kiitos neuvostasi.
Olisi täytynyt tarkemmin katsoa, en vaan löytänyt Taivalkoskea kirjoittaessani.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101