download.fi

!!!!!!!

olen löytänyt netistä download.fi sivu, mistä voisin ladata word 7 ilmaiseksi suomenkielinen, onkokin se nettisivu laillinen ja saan ladata sen ilman tulevia ongelmia vai

6

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalakkuna

Siellä afterdawin sivulla ei mitään wordeja jaella.

• Jos et halua ostaa Office ohjelmistoa niin kannattaa harkita vaikkapa ilmaisen Libreofficen käyttöä. http://fi.libreoffice.org/

• !!!!!!

olen ulkomaalainen, minulla on Windows 7 maks, mutta Office 2007 wordissa ei ole suomenkielista ohjelmaa Kieliasun ja oikeinkirjoituksen tarkistus, siitä syystä haluaisin ladata word 7 suomenkielinen tai sen ohjelman, mutta en voinut löydä netistä, se olisi parempi

• Kalakkuna

Jos et halua ostaa MsOfficea tai se ei ole hyvä niin kokeile ilmaisia Open Officea ja libreofficea, mistä Vapunenkin tuossa linkin antoi.

Ne on ihan päteviä ohjelmistoja.

• !!!!!!!

Miksi minun se Libreoffice ladata tai ostaa Office, joka on minulla, minun täytyy vasta vain ohjelmaa Suomenkielinen Kieliasun ja oikeinkirjoituksen tarkistus, että kirjoistaa kirjoittamista!!!!!!!!!

• fykyukkuk

HHMMmmmmm....

http://office.microsoft.com/fi-fi/word-help/oikeinkirjoituksen-ja-kieliopin-tarkistaminen-HP010117963.aspx

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      50
      2592
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      68
      2190
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      3
      1601
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      49
      1046
    5. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      49
      917
    6. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      241
      836
    7. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      63
      761
    8. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      14
      724
    9. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      54
      711
    10. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      19
      709
    Aihe