Rintaliivit

auttakaa!

Oon 12v,eli meen kutoselle.En omista minkäänlaisia rintsikoita,vaikka haluisin.Mun kavereilla on jo.En ilkee sanoo äitille et "haluun rintsikat".Mite sanosin/kysysin?joskus kysyin äitiltä et Tarviisin urheilu rintsikat,ku liikunnan ope puhu siitä pitkään,äiti vaan vastas et opes tarkoitti varmaan rintavampia.mua on ruvennu vaivaa tää nyt varsinki viime aikoina.Joskus ku mun olo on ollu kauhei oon laittanu bikini liivit.Mun rinnat ei oo kauheen isot mut selvästi isommat ku osalla mun kavereil jotka käyttää.Jos ei alota rintsikoiden käyttöö ajoissa,tuleeko rinnoista roikkuvat"?

14

2362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene äitisi luokse ilman paitaa ja heiluta tissejäsi.

äitisi tajuaa että tissisi liehuu kuin lippu salossa ja ostaa sinulle rintaliivit

• --------->
    • ole luomutyttö :)
      • rintsikkatyttö 12v

Osta omalla rahallasi itsellesi napakat topatut rintaliivit. Kyllä sä jo rintsikat tarttet, jos tissit heiluu pusakan alla.
        Mun äiti osti mulle 75A topatut rintsikat ennenkö kerkesin edes pyytää. Mua hävetti ensin pitää niitä, kun ne teki rinnat niin isoiks, mut äkkiä niihin tottu ja nyt en pärjäis ilman niitä.

• rintaliivejä katsoin
        rintsikkatyttö 12v kirjoitti:

Osta omalla rahallasi itsellesi napakat topatut rintaliivit. Kyllä sä jo rintsikat tarttet, jos tissit heiluu pusakan alla.
        Mun äiti osti mulle 75A topatut rintsikat ennenkö kerkesin edes pyytää. Mua hävetti ensin pitää niitä, kun ne teki rinnat niin isoiks, mut äkkiä niihin tottu ja nyt en pärjäis ilman niitä.

75 on iso ympärysmitta 12-vuotiaalle... Kokeilitko edes 65B tai 70A -koon liivejä?

• rintsikkatyttö 12v
        rintaliivejä katsoin kirjoitti:

75 on iso ympärysmitta 12-vuotiaalle... Kokeilitko edes 65B tai 70A -koon liivejä?

Olin mun kaverin kans ostamassa sille rintsikoita ja mäkin kokeilin 65A ja B ja 70A ja B kokoja ja eri malleja, mut 75A on just mun koko ja topattuna tottakai.
        Mun kaveri osti 70B topatut rintsikat ja ne näyttää sillä huippuhuvän näkösiltä.
        Ne on mun kaverin ekat rintsikat ja sekin tykkää niistä ku ne on topatut ja ne antaa kivat muodot.

• rintaliivejä katsoin

Olin mun kaverin kans ostamassa sille rintsikoita ja mäkin kokeilin 65A ja B ja 70A ja B kokoja ja eri malleja, mut 75A on just mun koko ja topattuna tottakai.
        Mun kaveri osti 70B topatut rintsikat ja ne näyttää sillä huippuhuvän näkösiltä.
        Ne on mun kaverin ekat rintsikat ja sekin tykkää niistä ku ne on topatut ja ne antaa kivat muodot.

Okei hyvät että sovitit eri kokoja. Muistathan sit jatkossakin AINA sovittaa erilaisia ympärysmittoja ja kuppikokoja. Älä jämähdä ikuisesti A-kuppiin vaan muista että rinnat muuttuvat iän myötä ja kuppikoko yleensä saattaa kasvaa jossain vaiheessa (sanon tään siks ettet joskus 25-vuotiaana piä jotain 85A-liivejä, vaan esim 75D:tä)

• rintsikkatyttö 12v

Okei hyvät että sovitit eri kokoja. Muistathan sit jatkossakin AINA sovittaa erilaisia ympärysmittoja ja kuppikokoja. Älä jämähdä ikuisesti A-kuppiin vaan muista että rinnat muuttuvat iän myötä ja kuppikoko yleensä saattaa kasvaa jossain vaiheessa (sanon tään siks ettet joskus 25-vuotiaana piä jotain 85A-liivejä, vaan esim 75D:tä)

rintaliivejä katsoin... Kiitos kivasta ennustuksesta. Minäkin toivon, että mulla on 25 vuotiaana 75D rintsikat ja vielä ehkä ilman paksua toppausta.
        Tuntuu vaan niin kaukaiselta näiden 75A topattijen rintsiloiden kanssa.
        80A rintsikat tuntuisi aika pahalta 75D verrattuna.

• rintaliivejä katsoin

rintaliivejä katsoin... Kiitos kivasta ennustuksesta. Minäkin toivon, että mulla on 25 vuotiaana 75D rintsikat ja vielä ehkä ilman paksua toppausta.
        Tuntuu vaan niin kaukaiselta näiden 75A topattijen rintsiloiden kanssa.
        80A rintsikat tuntuisi aika pahalta 75D verrattuna.

Olepa hyvä, toivotaan että hyvä tulee :) Joo ihan sillä vaan ton kirjoitin sulle herätteeksi, että kun jotkut aikanaan ne ekat liivinsä hankkii, esim. 70B, niin sit ne luulee lopun elämänsä olevansa "B-kupin nainen". Mut eihän se niin mene! Vaan rintojen koko muuttuu hiljalleen suuntaan tai toiseen. Sen takia AINA pitää sovittaa eri kokoisia liivejä ennen kuin ostaa uudet. Ois nimittäin aika ikävää pitää esim. 85B-kupin kokoa vaikka oikeesti oiskin esim. 75D. Ja usko tai älä niin todella moni pitää väärää kokoa koska luulee olevansa jonkin tietyn kuppikoon nainen juuri sen takia että ne elämän ekat tai tokat liivit olivat jotain tiettyä kirjainta. Ja sit vaan hankitaan isompaa ympärysmittaa... Vaikka oikeesti ois fiksumpaa pysyä samassa ympärysmitassa ja isontaa kuppikokoa... Näin mä ainakin aattelen :)

• rintsikkatyttö 12v

Olepa hyvä, toivotaan että hyvä tulee :) Joo ihan sillä vaan ton kirjoitin sulle herätteeksi, että kun jotkut aikanaan ne ekat liivinsä hankkii, esim. 70B, niin sit ne luulee lopun elämänsä olevansa "B-kupin nainen". Mut eihän se niin mene! Vaan rintojen koko muuttuu hiljalleen suuntaan tai toiseen. Sen takia AINA pitää sovittaa eri kokoisia liivejä ennen kuin ostaa uudet. Ois nimittäin aika ikävää pitää esim. 85B-kupin kokoa vaikka oikeesti oiskin esim. 75D. Ja usko tai älä niin todella moni pitää väärää kokoa koska luulee olevansa jonkin tietyn kuppikoon nainen juuri sen takia että ne elämän ekat tai tokat liivit olivat jotain tiettyä kirjainta. Ja sit vaan hankitaan isompaa ympärysmittaa... Vaikka oikeesti ois fiksumpaa pysyä samassa ympärysmitassa ja isontaa kuppikokoa... Näin mä ainakin aattelen :)

rintaliivejä katsoin... Olet varmasti oikeassa, että todella monet naiset käyttävät vääränkokoisia rintaliivejä. Jo pelkkä katunäkymä kesällä kertoo, että monella rintsikat nousee takaa melkein niskaan ja tissit roikkuu edestä liiveistä huolimatta navan korkeudella. Karmea näky!
        Olisi kiva tietää mikä on sinun liivihistoriasi. Esim. milloin sait ekat rintsikat, minkä kokoiset, olivatko topatut jne.?
        Kiva olisi myös kuulla mikä sinulla on nyt rintsikoitten numero? Minkämallisia liivejä käytät, ovatko topattuja? Käytätkö myös muita liivejä esim. sukkanauhaliivejä tai housuliivejä, minun äitini käyttää niitä silloin tällöin. Hänellä on myös pitkiä palleatuellisia rintaliivejä, joita käyttää usein.
        Terveisin rintsikkatyttö

• rintsikkatyyppi 33

Nii osta sie omalla rahalla ja kunnolla topatut jos äitisi huomaa niin selitä miksi ostit rintsikar. Itse aloin käyttää jo rintsikoita vitosella ja mun kaveri jo nelosella onn nyt seiskal.

• päden :''D

http://www.iltalehti.fi/terveys/2013073017308891_tr.shtml
      Kannattaa olla vielä iman koska ne kasvaa luonnollisemmin ja sillei. Ite alotin käyttää joskus sellasia vähän topattuja sillo ku rinnat oikeesti oli sen kokoset että tarvii. Ja jos ahdistaa ollla ilman nii osta vaan :) ja elä osta sellasia paljon topattuja ksoka sitte kaikki huomaa ja luulee että ostit rintsikat vaa sen takia että saisit isot rinnat...

• TopattuPÄÄ

Sama "ongelma" täälläkin. On minulla kyllä kahdet Slogit, mutta paljon ne auttaakin, kun paistaa läpi. Topatut olisi itselleni paremmat, on "noloa" olla koulussa, kun läpi näkyy...
      Onnea matkaan sinulle...!

• Anonyymi

Et tar lii ilman paljon parempi hengittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      437
      7489
    2. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      218
      6429
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      94
      6176
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      208
      5662
    5. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      38
      4522
    6. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      91
      4378
    7. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      4
      4169
    8. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      36
      3673
    9. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      116
      3600
    10. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      67
      3588
    Aihe