Te sairaanhoitajat, jotka olette Attendolla töissä (hoivakodissa), paljonko teillä on palkka? Lähtöpalkka on nykyään ilmeisesti sen 2070 euroa/kk. Onko Attendolla noussut palkka mihin tahtiin kun olette sinne menneet vai junnaako tuossa minimissä? Minimi nimittäin on paljon huonompi kuin julkisella puolella ja monet yksityisetkin maksavat paremmin.
Attendon palkat
4
9345
Vastaukset
- Vertailkaa palkkoja
Vertailkaa hyvät kollegat palkkojanne ja se on faktaa, että yksityisellä palkat on todella huonoja. Mistähän johtuu, lääkäreille ja muulle johtotason henkilöstölle maksetaan kyllä hyvin.
Ilmeisemmin saavat vielä bonuksiakin, kun saavat halvalla palkattu ahoitohenkilökuntaa.
Mainostetaan hienoja tiloja ja paikat remontoitu viimesen päälle, mutta asiakkailta otetaan myös kalliit hoitomaksut.
Tuo pakkataso on kyllä lähinnä lähihoitajan palkkaluokkaa ja kyllä sh-palkka on melkein 2500€ kuukaudessa siis peruspalkka.
Muistakaa se, että palkka vaikuttaa myös tuleviin eläkkeisiinne, joten ei muuta kun hakemaan työtä parempipalkkaisista organisaatioista.
Työnmääräkin voi olla paljon helpompaa kilpailevassa yrityksessä. henkilöstä on myös hyvin alimitoitteua näissä yksityissä hoitokodeissa, työnmäärä suuri ja hoidettavuus raskasta. - gvhjx
Mä olen kunnassa lähihoitaja ja peruspalkka 2069, mitä ihmettä että siellä on sh:lla sama palkka.....
- Hoitaja-1
Nimenomaan siitä on kyse,että kiltit hoitajat tekevät pienellä palkalla hommat ja lääkärit keräävät hedelmät eli saavat korkean palkan.Mieheni on näiden firmojen lääkärinä ja kyllä on hyvät edut ja liksa.olen itse hoituu julkisella puolella ja aion pysyäkin.saan lisineen kuntapuolella 2750e päivätyössä. Peruspalkka on 2500e.törkeää hyväksikäyttöä. En tajua kuka suostuu...
- kuntalh
Kyllä kannattaa kuntapuolella pysyä. Lh:n palkkakin on vuorolisineen 2300-2600€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802207
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871580Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141294Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2161092- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815