Attendon palkat

sh 8

Te sairaanhoitajat, jotka olette Attendolla töissä (hoivakodissa), paljonko teillä on palkka? Lähtöpalkka on nykyään ilmeisesti sen 2070 euroa/kk. Onko Attendolla noussut palkka mihin tahtiin kun olette sinne menneet vai junnaako tuossa minimissä? Minimi nimittäin on paljon huonompi kuin julkisella puolella ja monet yksityisetkin maksavat paremmin.

4

9931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vertailkaa palkkoja

      Vertailkaa hyvät kollegat palkkojanne ja se on faktaa, että yksityisellä palkat on todella huonoja. Mistähän johtuu, lääkäreille ja muulle johtotason henkilöstölle maksetaan kyllä hyvin.

      Ilmeisemmin saavat vielä bonuksiakin, kun saavat halvalla palkattu ahoitohenkilökuntaa.

      Mainostetaan hienoja tiloja ja paikat remontoitu viimesen päälle, mutta asiakkailta otetaan myös kalliit hoitomaksut.

      Tuo pakkataso on kyllä lähinnä lähihoitajan palkkaluokkaa ja kyllä sh-palkka on melkein 2500€ kuukaudessa siis peruspalkka.

      Muistakaa se, että palkka vaikuttaa myös tuleviin eläkkeisiinne, joten ei muuta kun hakemaan työtä parempipalkkaisista organisaatioista.

      Työnmääräkin voi olla paljon helpompaa kilpailevassa yrityksessä. henkilöstä on myös hyvin alimitoitteua näissä yksityissä hoitokodeissa, työnmäärä suuri ja hoidettavuus raskasta.

    • gvhjx

      Mä olen kunnassa lähihoitaja ja peruspalkka 2069, mitä ihmettä että siellä on sh:lla sama palkka.....

    • Hoitaja-1

      Nimenomaan siitä on kyse,että kiltit hoitajat tekevät pienellä palkalla hommat ja lääkärit keräävät hedelmät eli saavat korkean palkan.Mieheni on näiden firmojen lääkärinä ja kyllä on hyvät edut ja liksa.olen itse hoituu julkisella puolella ja aion pysyäkin.saan lisineen kuntapuolella 2750e päivätyössä. Peruspalkka on 2500e.törkeää hyväksikäyttöä. En tajua kuka suostuu...

    • kuntalh

      Kyllä kannattaa kuntapuolella pysyä. Lh:n palkkakin on vuorolisineen 2300-2600€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe