rintsikat

pelokas2

Oon 12v,eli meen kutoselle.En omista minkäänlaisia rintsikoita,vaikka haluisin.Mun kavereilla on jo.En ilkee sanoo äitille et "haluun rintsikat".Mite sanosin/kysysin?joskus kysyin äitiltä et Tarviisin urheilu rintsikat,ku liikunnan ope puhu siitä pitkään,äiti vaan vastas et opes tarkoitti varmaan rintavampia.mua on ruvennu vaivaa tää nyt varsinki viime aikoina.Joskus ku mun olo on ollu kauhei oon laittanu bikini liivit.Mun rinnat ei oo kauheen isot mut selvästi isommat ku osalla mun kavereil jotka käyttää.Jos ei alota rintsikoiden käyttöö ajoissa,tuleeko rinnoista roikkuvat"?

5

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempi osoite

      Hopi hopi, alusvaate- tai nuortenosastolle kysymään.

    • äeditön

      Harmi kun äitisi ei ymmärrä. Itse kärsin aikanaan siitä, että minulla ei ollut äitiä. Onneksi sattumoisin sain serkun vanhat rintsikat, taisi olla vasta lukiossa se. Sen jälkeen kehtasin alkaa itse käydä ostamassa liivejä, kun ostin muitakin vaatteita. Minulla oli aika pienet rinnat onneksi, ei liikunnassa haitannut. Kehottaisin sanomaan vaan uudestaan äidille, että haluat liivit, sinusta tuntuu että olisi mukava käyttää sellaisia, ja vanhaa kunno "kaikilla muillakin on" -sanontaakin voisi käyttää. ;) Jos äitisi ei jostain syystä suostu vielä ostamaan kunnon rintsikoita, sellaiset toppimallisetkin on ihan hyviä varsinkin liikkuessa. Itse käytin sellaisia vielä nuorena aikuisenakin. Niitäkin on kivan näköisiä.

    • ahlelek~

      en tiedä vaikuttaako ritsikoiden liian aikainen/myöhäinen käyttö roikkuvuuteen, mut jos vaikuttaa niin sä aloittaisit vain niin vähän liian aikaisin et ei toi mitään vaikuttais kuitenkaan :)

      mutta hei nyt meet sanoo sille äidilles että haluaisit käyttää rintsikoita ja että se oikeesti haittaa sua ettei sulla ole niitä! kyllä sun äidin pitäis suostua tai miksei suostuis?? rahaa se ei voi väittää syyksi ja rintsikoista ei voi olla mitään haittaa ja sä oisit tyytyväinen. ja aika monet haluaa käyttää vaikkei ne vielä edes tarvitsis ja se on myös ok.

      ja jos tuntuu jotenki vaikeelt sanoo suoraan et haluut rintsikat niin pohjusta asiaa vaikkapa "minkä ikäisenä sä aloit käyttää rintsikoita?" ja sano sitten tai kysy epäsuorasti "milloin mä sun mielestä tarvitsisin rintsikat" tai "mikäköhän mun rintsikkakoko vois olla" :) just do it! :)

      • kysyjä

        Mä sanoin että meen kauppaan käyttämään lahjakortteja. Äippä anto sen lisäks 20€ ruokaan. Söin, ja huomasin että mulla on vielä 13€. Sitte laitoin jää viestin: ostan rintsikat h&m. Ja se oli sillee okeij.


      • anonyymi123
        kysyjä kirjoitti:

        Mä sanoin että meen kauppaan käyttämään lahjakortteja. Äippä anto sen lisäks 20€ ruokaan. Söin, ja huomasin että mulla on vielä 13€. Sitte laitoin jää viestin: ostan rintsikat h&m. Ja se oli sillee okeij.

        minkälaiset ostit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe