gas gas ?

???

Elikkäs semmoista tiedustelisin että onko jollakulla kokemuksia gas gas enska pyöristä. Esimerkiksi kestävyys, osien saanti/hinnat, ja muutenkin että tekeekö semmoisella mitään ?

9

5114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukeltaja

-onk sul moottorivene? hyvä! ..piä se
      ...elä muyyyyy...
      gassista saat siihen ankkurin

• Jupes´s

-kestävyys=huono
      -osien saanti=tuskaista odottelua lisää odottelua
      -hinta=ei paha,mut pikkasen lisää niin saa oikean pyörän
      -tekeekö sillä mitään?=EI!

• -Z-

Voinet sitten varmaan kertoa mistä se Gas Gas oikein hajoaa? Itse en ole omiani vielä rikki saanut.

Ne kuluvat osat mitä olen maahantuojalta tilannut, ovat tulleet linja-autorahtina parissa päivässä. Ts. ovat olleet heillä hyllyssä. Toki osia voi jälleenmyyjiltäkin ostaa jos haluaa.

Mikä se hehkuttamasi oikea pyörä nyt sitten on niin tiedän minäkin seuraavaksi sellaisen hankkia?

• Jupe´s
        -Z- kirjoitti:

Voinet sitten varmaan kertoa mistä se Gas Gas oikein hajoaa? Itse en ole omiani vielä rikki saanut.

Ne kuluvat osat mitä olen maahantuojalta tilannut, ovat tulleet linja-autorahtina parissa päivässä. Ts. ovat olleet heillä hyllyssä. Toki osia voi jälleenmyyjiltäkin ostaa jos haluaa.

Mikä se hehkuttamasi oikea pyörä nyt sitten on niin tiedän minäkin seuraavaksi sellaisen hankkia?

oon nähnyt tota espanjalaista 4 t tekniikkaa jonkun verran,et pystyn kyllä puhumaan kokemuksesta,2t vehkeiden kestävyydestä en tiedä,mutta tehottomiahan ne on.mut ei kai ne pyörät endurossa hirveen "häävejä" tarvitse ollakkaan...

ja tarkoitin ton edellisen viestin,vähän niinkuin huumori pohjalta,gas gasin maineen perusteella,että ei tarvitse imeä hernettä nenän kautta =)

• -Z-
        Jupe´s kirjoitti:

oon nähnyt tota espanjalaista 4 t tekniikkaa jonkun verran,et pystyn kyllä puhumaan kokemuksesta,2t vehkeiden kestävyydestä en tiedä,mutta tehottomiahan ne on.mut ei kai ne pyörät endurossa hirveen "häävejä" tarvitse ollakkaan...

ja tarkoitin ton edellisen viestin,vähän niinkuin huumori pohjalta,gas gasin maineen perusteella,että ei tarvitse imeä hernettä nenän kautta =)

Luin tuon viestisi pariinkin kertaan enkä edelleenkään pystynyt siitä huumorinkukkasta löytämään. Voitko kertoa mihin kohtaan se oli kätketty?

Gas Gas ei ehkä ole huipputeholtaan paras mutta mihin tarvitset huipputehoa suomalaisella enduropolulla?

Et myöskään kertonut mikä se tosilaite on minkä saa vain vähän kalliimmalla. Toki pitää osata kertoa mikä on parempi ja miksi. Muuten on hiukan pohja väitöksiltä pois.

Itselläni on kaksitahtinen Gas Gas. Nelarit tosiaankin ovat huonossa maineessa. Eivät ne senpuoleen kovin kovassa maineessa ole millään valmistajalla mitä uudempien nelarien kestävyyteen tulee.

• Enska Hemmo

2 tahtiset ihan ok pyöriä, osien saanti hyvä ainakin maahantuojalta. Nopeat toimitukset ympäri maata. Tuttavapiirissa on monta gassia ja tietääkseni kellään ei ole ollu ongelmia.

Mutta tehtaan nelitahtiset onkin sitten semmonen juttu, että ne kait joutaakin verkonpainoks...

• jaahas

Itellä on 2t 250 EC -98 ja on kestänyt ihan niinkuin hondat tai hussetkin ellei paremminkin. osia saa celleltä ihan niinkuin muiltakin valmistajilta. Onhan sillä ajettu MM-voittojakin. Jousitukseltaan parempi kuin moni muu kiikkulauta. Nelareista en mene sanomaan mitään-ei kokemusta.

• kasperi

Jep

Mulla on ollu pari kuukautta isojen nelareiden jälkeen tommonen 200EC vm-02 ja olen rakkineeseen tyytyväinen. Varsinkin enduroon oiva peli, kun siinä on löysä alusta ja piikin keveys, mutta silti vähän enemmän vääntöä. Crossiin jouset on ehkä vetomiehelle turhankin löysät, harrastelijalle OK.

Teho ei tule repimällä, vaan tasaisesti. Tosin sitten jossain sänkipellolla ja crossiradalla saa tinittää suorilla Gaasu pohjassa.

Liukkaalla pellolla missä on ***tumaisia spooreja todella nopea laite. Se tekee oman ohjelmansa, mutta etenee kun vaan pitää keulan kevyenä..:)

Kestävyydestä tai osien hinnasta ja menekistä en tiedä vielä, aika näyttää..

Gassin nelariin ei kannata sekaantua. Olen yhden nähnyt ja se ruisku ei vaan toimi talvella.

• Toimintavarmuus!

Näin kerran yhdellä krossiradalla Gas'sin nelipätkä-krossin, joka oli muutettu ruiskusta kaasutinkoneiseksi. Kuulemma maahantuojan toimesta. Onkos kellään kokemuksia tällaisesta muutoksesta? Toimintavarmuus varmaankin on hyvä, mutta entäs moottorin ominaisuudet sitten muutoin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2505
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      98
      888
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66