Olen maksanut 150-160€ 15 vuotta tyttärestä elatusmaksua aivan tunnollisesti mutta nyt tuloni putosivat kun jäin työttömäksi joten tuo on aika suuri pala 1050€/nto työkkärikorvauksista maksaa.
Onko yleensä noilla 1050€ tuloilla mahdollista saada tuohon jotain muutosta niin että kela esim maksaisi tuosta osan kun en kuiteskaan halua että lapseni joutuu kärsimään pienentyneistä tuloista?
Olen jo 46v ja töitähän nykyään tässä iässä on turha kuvitella kovin helposti saavan joten kohta porskutellaan peruspäivärahalla ja silloin tuota on lähes mahdoton maksaa.
Elatusavun määrä kun jää työttömäksi?
2
143
Vastaukset
Noin suurilla tuloilla et varmasti saa mitään vapautusta elareista.Eikä tilanne muutu vaikka putoat peruspäivärahalle,tosin saaat sitten varmaan muita avustuksia joiden laskemisessa otetaan huomioon tuo elarin maksu.
Lapseni isä maksaa minulle 186€ vaikka on työtön n.1600€brutto/kk tuloista.Minä maksan työttömänä 980€/nto liiton korvauksista 332€ kahdesta lapsesta elatusmaksua enkä pidä sitä mitenkään kovana maksuna.
Joten kun on se viimeinen veto tullut vedettyä niin siitä kärsiin pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882