Jukka Mildh

Kyselijätär

Onko jonkun mielestä Mildh asiantuntija ? Kirjoittaa itsestään selvyyksistä tai sitten skenaarioista mitä pyörittää oman päänsä sisällä. Tai pahimmillaan ei ole selvillä sopimuksista tai niiden sisällöstä joista jo ulkomaalaiset lehdet kirjoittaa. Jos kirjoittaa skenaariota niin pitäisi olla jotain vertailukohtaa jo historiassa tapahtuneeseen. Itse pidän asiantuntijana esim. mäkihypyssä Toni Niemistä. Pystyy jokaisen suorituksen jälkeen analysoimaan suorituksen heti suorituksen jälkeen niin että lajista avautuu uutta penkkiurheilijalle ja sitä kautta penkkiurheilija pääsee paremmin sisälle lajiin. Mildh kirjoittaa pääasiassa huhuista ja hänen omasta ajatusmailmasta/kristallipallosta. Itse olisin mieluummin lukenut esim. viime kisasta miksi Romain sai rangaistuksen joka pelasti Alonsolle pisteitä. Itse en virhettä nähnyt. Analysointi oliko rangaistus oikea vai ei yms.

6

1602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Corner weight

      Kyllä minusta Jukka on ihan asiantuntija. Hän on pyörinyt noissa ympyröissä niin kauan, että tuntee porukkaa joka tallista. Jä hänhän kirjoittaa nimenomaan blogia ja sellainen saa olla subjektiivinen.

      Ei hänkään tietysti ole kaikkitietäjä, mutta kyllä hänen kirjoituksensa tähän maailmaan hyvin mahtuvat. Jukka sentään tietää rajansa siinä missä jotkut eivät.

    • Ferrari-fani 2

      Miltti on veneilijä.


      En arvosta en.

    • erkkimerkki1

      Muistettakoon kuitenkin, että Jukka Mildh on toimittaja, joka toimi hetken aikaa Mika Salon tsupparina ja sen jälkeen Nico Rosbergin tsupparina. Hänellä ei tosiaankaan ole mitä Keke Rosberg-tyyppisiä suhteita sisäpiiriin vaan saa tietonsa tallien tiedottajilla siinä kuin muutkin toimittajat. Hän tosin osaa lukea peliä hiukan paremmin kuin rivitoimittaja, mutta toimittajistakin mm. Heikki Kullalla on huomattavasti paremmat suhteet lajin sisällä.

    • J.M.bottasM.B

      Taas tämä tuntija haluaa naamansa sivuille,ei mitään tekemistä Bottaksen kanssa.
      Ei pystynyt pyörittämään ravintolaa,eikä tiedä kansainvälisestä F1 tallitoiminnasta juuri mitään. Miten tämä henkilö yhdistetään edes uutisointiin,onko jotain saavutuksia/näyttöä.Vaikuttaa oikealta yrittäjältä,yrityshän ei maksa mitään.

    • asiantuntijako

      Tällä hetkellä ainoa/paras F1-ajamisen suomalainen asiantuntija on Mika Salo. Tekniikassa Ossi oikarinen. Ylivoimaisesti paras selostaja on Mervi Kallio ja paranee vielä. Vähän kokemusta, rohkeutta ja tyyliä lisää niin hän on huippu.

    • Anonyymi

      Moi

      Mä oon Markku Hermas Espoo
      Ja edustan formula..faneja
      Ja olemme täsmälleen samaa mieltä tämän mielipieetn-edustajan kanssa
      Bottas on ja aina ollut onneton kuski….mikäyajansa auto ollut alla

      Voitot FI.(Mercedes..sillo ku Hamilton salli
      Ja mikä meitä eniten VIT..
      Että Bottas fanit sanovat,etyää kun hän on jo ansainnut niin paljon rahaa???????
      Mitä
      Eikö itsekunnioituksella tai ylpeydellä olisi isompi osa saavutta mainetta?????Verstappen

      Sää..tätä Jukka Milth…
      Ilmeisesti saa kommenteistaan Bottas komission

      Onneton asiantuntija!!!?????

      Kivaa formula vuotta👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe