Kertokaa tänne mikä on vaatetyylinne yms ja hiukset jne :)
Teidän tyylinne? :)
63
689
Vastaukset
- 14vGirl
lyhyesti sanottuna scene:)
- ......
hameita, löysähköjä paitoja, paljon mustaa, melko vahvat silmämeikit, tällä hetkellä tosi tumman ruskeet hiukset (näyttää mustalta) ja punasta seassa.
..emoksi sanottiin vielä pari vuotta sitten, mut nykysin mun tyyli ei oikeen siihenkään luokkaan istu, joten oon varmaan vaan ihteni. - gangsta2
Kans lyhyest sanottuna gangsta. Farkut ( löysät farkut), pitkät paidat jne. lippikset, normi katu kengät. Ja sillee et värit sopii yhtee eli. Farkut on vai siniset ja t-paita sininen mis on mustaa, joten lippiksen täytyy olla musta. ja kengät sitte siniset tai mustat. tajuutteko se on vitun sairastaa!
- Emiotyttö_01
Tosi gangstan kuulost tosiaa ^ Sori mut repesin :DD
Ja käytän yleensä iha bändipaitoi, tummii pillifarkkui, niittivöitä, maihareita etc.
Hiustyyli on iha semi kerrostettu sivujakaus, keskiruskeet tai vähän tummanruskehtavat (?).
- SecondGangstas
Saanko kysyä että mitä luulet gangstan tarkottavan? Toi tarkotti vittu gangstal sitä pukeutumista miten 2pac ja Eazy-E pukeutuu jne.. . Fucking idiot. Ja ite oot joku Emo saatana mikä tyyli. Ja tiiätkö mimmoset on löysät farkut vittu varmaa ikin nähnykkää ku näkee silmis vaa pillifarkkui. Ja nimimerkkis Emiotyttö 01 kiitos että ilmaisit asian taas lapsi. Vittu 01! Taidat olla 11-12?.
- Emotyttö_01
Saat kysyy, en oo kylläkään "gangstoihin" perehtyny, mutta tatuointien peittämiä röökin vetäjii näyttää useimmat olevan. Saattaa olla kyllä stereotypia.
Ja toi 2pac näyttää olevan melkee kaikis nois kuvis ilman paitaa että jooh.
Eazy-E pitää ainaki jossai nois kuvis kauluspaitaa eikä tollasii vaatteit ku toi yks gangsta kuvaili :) ^
Ja yleensä kyllä tollaset swägäri yolo-pellet käyttää lökäreitä ja sitte näytetään siltä ku ois paskonu housuu.
Tiiän hyvin ku jokaisel on nykyää sellaset. Tokiha mä mielummi pillei käytän ku en haluu et näyttäis et olis paskat housus.
Ja emon kyllä pistin iha sen takii koska emo on lyhenne emotionalist ja oon tunteellinen. En mä mitää "emojen" musaa kuuntele eli jotai Bring me the horizon, Asking alexandraa tai Bullet for my valentine. Ihan metallia ja rockia kuuntelen enkä screamoa. 80-luvun innoittama.
Ja korjaan "Emotyttö_01" olinpa kirjottanu vahingos väärin :)
Ja ei tarvii kiittää, tää kakara on tarpeeks vaatimaton ;D Ja et kai sä tosissas väitä ettet oo ikinä ollu ite 01? Joo-o. 12 vuotias tosiaan oon, sellani pikku äidin vauva juuh :> Meenpäs tästä leikkimään heikkalaatikolle eiku oho onki nukkumaanmeno-aika, kehtoon tekeeki meili mennä ^.^ - joku gangstapelle
Mitä sä oikein keuhkoat? Toi gansta on jo sananakin äärimmäisen naurettava, kyseinen "tyylisuunta" onkin sitten jo vähintään yhtä surullista ja naurettavaa paskaa kuin 2pacin ja Eazy-E:n "musiikki". Ite en alkais sun asemassas haukkumaan emoja tai muiden tyylien edustajia.
- hah5
Emotyttö_01 kirjoitti:
Saat kysyy, en oo kylläkään "gangstoihin" perehtyny, mutta tatuointien peittämiä röökin vetäjii näyttää useimmat olevan. Saattaa olla kyllä stereotypia.
Ja toi 2pac näyttää olevan melkee kaikis nois kuvis ilman paitaa että jooh.
Eazy-E pitää ainaki jossai nois kuvis kauluspaitaa eikä tollasii vaatteit ku toi yks gangsta kuvaili :) ^
Ja yleensä kyllä tollaset swägäri yolo-pellet käyttää lökäreitä ja sitte näytetään siltä ku ois paskonu housuu.
Tiiän hyvin ku jokaisel on nykyää sellaset. Tokiha mä mielummi pillei käytän ku en haluu et näyttäis et olis paskat housus.
Ja emon kyllä pistin iha sen takii koska emo on lyhenne emotionalist ja oon tunteellinen. En mä mitää "emojen" musaa kuuntele eli jotai Bring me the horizon, Asking alexandraa tai Bullet for my valentine. Ihan metallia ja rockia kuuntelen enkä screamoa. 80-luvun innoittama.
Ja korjaan "Emotyttö_01" olinpa kirjottanu vahingos väärin :)
Ja ei tarvii kiittää, tää kakara on tarpeeks vaatimaton ;D Ja et kai sä tosissas väitä ettet oo ikinä ollu ite 01? Joo-o. 12 vuotias tosiaan oon, sellani pikku äidin vauva juuh :> Meenpäs tästä leikkimään heikkalaatikolle eiku oho onki nukkumaanmeno-aika, kehtoon tekeeki meili mennä ^.^Kyllä minä ainakin väitän, etten ole ikinä ollut 01
- NightHowler
Oma tyylini on melko monipuolinen (?) Käytän mieluiten hieman löysiä farkkuja, mustia T-paitoja... Tyylini on mielestäni muuttumassa hieman synkemmäksi...
Aivan lähiaikoina tutustuin tyyliin nimeltä Teen Werewolves tai Teen wolf.
Tuohon tyyliin kuuluu mm. häntä (mieluiten aito ketun tai suden), kaulapanta ja mahdollisesti susi/kettumainen silmämeikki ja hihna tai valjaat...
Tämä saattaa kuulostaa hullulta, mutta minulla on paljon luonnollisempi olo käyttäessäni häntääni - brunegirllllllllllllll
No aika massa mut en Pukeudu tälleen koska kaikki muut pukeutuu vaan koska tykkään siitä, en kyllä jtn massa " trendejä" älyä yhtään, mun on vaikee löytää vaatteita ku oon vähän isompi mut mun tyyli on rento eli yleensä farkut ja joku kiva paita ja connsit ♥ hiuksiin ja meikkiii panostan enemmän, vaikka oon vast 13 käytön kaiken maailman meikkejä koska meikkaus on mulle intohimo ja toivottavasti tulevaisuuden ammatti, mulla on myös tummat brunet peppuun asti olevat hiukset :)
- näin minä...
Verkkarit,T.paita,collegehousut,huppari,normi lippis ja hiukset on kuule lyhyet ja tummat. t 11v poika
- muotitietoinen
Tuollainen pukeutuminen on okei, jos lenkkeilet 24/7. Oikeasti, näytät vain naurettavalta jos kuljet muualla sellaisissa vermeissä.
- tunelaurii
Punaset tai vihreet farkut, vihreet tai stars and stripes-converset, värikkäät sukat, huppari tai kauluspaita, hiukset punaruskeet, toinen sivu ja takaa ihan siili, toinen sivu vähä pidempi ja päällä aika pitkät, lakalla pystyyn toiselle puolelle, iso timanteilla ja zirkoneilla varustettu risti, nomination ja policen käsikoru, syksyllä ja keväällä nahkatakki, talvella toppatakki, karvalakki ja salmiakkiruutukuvioiset lapaset
- Silverqo
Mustat, punaset tai vaaleet farkut?? Vihree takki
- Silverqo
Silverqo kirjoitti:
Mustat, punaset tai vaaleet farkut?? Vihree takki
Mut aina aamul suoristan hiukset..
- Silverqo
Silverqo kirjoitti:
Mut aina aamul suoristan hiukset..
Mukana kulkee AINA laukku.
- Iimoutyttönen99ko
Tyttö, joka käyttää poikien vaatteita.
- MC paskajätkä
Yleensä iso huppari ja farkut joita lökötän isoja t paitoja adidaksen koripallokengät ja tukka on sivuilta ja takaa lyhyempi ja päältä pidempi
- surullista
elikkäs ihan massatuotos
- Mc paskajätkä
dirty-south kirjoitti:
lökötäks paljo?
Vähä polven yläpuolella
- bloondee14
Hiukset on blondit, melko pitkät, paksut luonnonkiharat jotka kyl suoristan. Mun tyyli ei hirveest erotu joukost, mut tykkään siit tosi paljo ❤ lempivaatteita on farkkutakit ja -liivit, bleiserit, napapaidat, tiukat pillifarkut, sifonkipaidat, nahkatakit, topit, neuleet, haaremihousut ja kireet t-paidat. Värei en vierasta, ja tykkään käyttää kirkkait värei ainaki näin kesäsin. Käytän myös paljo asusteita mm. huiveja, sormuksia, aurinkolaseja, vöitä, isoja kaulakoruja ja roikkuvia korviksia rustokoru aina :)
- joku v***un hevari
Reisitaskuhousut mieluiten mustat/harmaat, musta t-paita tai sitten joku bändipaita/muu superhieno painatus, musta huppari nahkatakki syksyn ja talven yli ja korkeintaan sentin mittanen siilitukka tai joskus sitten kaljuna mennään. Sitten on vielä nänni, huuli ja kulmalävistykset... hevariksihan nuo mun seurassa pyörivät omituiset otukset sanovat, kelpaa mulle. On mua kyllä punkkariksikin sanottu ihan vakavalla naamalla, kelpaa sekin. Raskaampaa musiikkia kyl kuuntelen enemmän mutta pukeudun ihan vaan miten ite haluan, en anna musiikkimaun enkä muiden mielipiteiden vaikuttaa. Oon 21 vuotias mies joka ei vaan haluu aikuistua ja alkaa pitämään pukua...
- lifemocker
tyyli on army metal (paitsi kuntoillessa)
- lähes täysikäinen
ite käytän aika tiukkoja farkkuja ja mustia pillifarkkuja, pari lökömpiäkin farkkuakin löytyy. V-necksejä, ruutupaitoja, adidas tennarit ja tennareita ilman kengännauhoja. Huppareitaki löytyy, mut niitä käytän yleensä vaan niitten lökömpien housujen kans. Mun vaatekaappi on aika värikäs, mut pidän mustasta ja valkosesta, ne värit voi aina yhdistää :)
Hiukset on lyhyet sivuilta ja pitemmät keskeltä mitkä nostan pystyyn (suoristan ne raudalla joskus, haters gonna hate). Jos on bad hair day tai en jaksa muotoilla nii eiku pipo päähän. Atm kasvatan vähän, aijon leikata keesiks :), mulla on korviksetkin ja harkitsen kulmalävärin ottoa.- lähes täysikäinen
ja oon siis 17 v jätkä ;)
- juu4
Verkkarit,T-paita,joskus farkut Lyhyet ja tummat hiukset. Maastopuku löytyy. Huppareita muutamia.
T 11v poika Rokahtava grungehipsteri vintage-mausteilla. Eli ruutupaidat, rikkinäiset farkut, pillifarkut, printtitopit, löysät t-paidat, huivi päässä huonoina tukkapäivinä, rannekorut ja pampulat käsissä, kaulakorut, tennarit, shortsit sukkikset... ja joskus trendilasit. Ulkona käytän aina valoisalla säällä arskoja. Tukkatyylini on lyhyt, vaalee otsis ja muulloin oon porkkanapää. En meikkaa koskaa eikä mun naamassa tai missään muuallakaa oo kestopiirustuksia (tatskoja) eikä rautakauppaa (lävärit venytykset) :-----D ja outfittini värit mätsäävät lähes AINA !
PST: Tuore kuva musta profiilissa (:- metalhead666
Nahkatakki ja huppari sit camo housut ja maiharit
- PinkyPinky
Aika sellanen prinsessa. Hameet on aina kesäsin käytössä(talvella tekisin kylmäkuoleman), pilli farkut, paljon kimallusta, pinkkiä ja tiukkaa. Ei kuitenkaa paljastavaa. Korut ja vähäinen glitter meikki on mun juttu. Oon luonnostaan platina blondi ja hiukset on siihen solisluihin asti. En käytä melkein ikinä huppareita tai lökäreiltä, ne tuntuu vaan epämukavilta, älkää kysykö miten se on mahollista. En omista mustia vaatteita vaan pastelli värit, neo on kans ihan out mun tyylistä.
- p13v
Yleensä suosin perus "lökäfarkkuja" (tajusiks kukaa) mut en roikota polvis nii et kalsarit vilkkuu. Tykkään iha huppareista ja t-paidoista mutta pari sellasta neuletakkii ja kauluspaitaaki löytyy. Merkkeinä
suosin Adidas, Puma, OBEY, Hollister ja Reebok. On sit
muitaki. Hiuksist en osaa sanoo ku et perus ja tummanruskeet :D - Nuorimies ...3333
Pukeudun maanläheisiin väreihin, esim ruskeaan, vihreään (mieluiten oliiinvihreä) ja mustaan. Harvemmin kokomustissa, vaan yleensä mustaa ja jotain muuta väri edellä mainituista. Yleensä housuina toimii ihan farku, joita eri värisinä ja yläosana useimmiten huppari, joku villapaita tai näiden yhdistelmä, neulehuppari. Myös jotain kauluksellisia paitoja löytyy. Hiukset semmoset aikalailla puolipitkät, värjäämättömät, vaaleanruskeat.
- SecondGangstaz
En ole mitenkää swäggäri haukutte kahdestaan tyyliäni ja valitatte että haukun emoa. -_- Eazy muthaphukin E pukeutuu vittu samanlaisii vaatteisii ku tupac. Millä tavalla gangsta on naurettavaa. Meneppä kysymään että Hoppari vai Emo? ni katotaa mitä vittu vastataa. Tommoset pitäis laittaa vaatekaappii kattoo mimmosii ne gangsta vaatteet vittu on ei ainakaa semmosii mustii vaatteit mis on reikii. 2pac jne ei ole millään tavalla naurettavia.
- tämmöne
lyhyt pinkki tukka (ns pixie). vatteet mukavat. yleensä pidän legginssejä ja isoa paitaa ja hupparia.
tyttö 14- muotimimmi
Paljon dr.denim farkkuja villapaitoja käytän paljon villasukat hupparit pitsipaidat college paifat tällä hetkellä käytössä koulussa fjäll råven reppu oon 12 vee ja värjäämättömät vaaleenruskeet hiukset lantiolle asti ja paljon merkkivaatteita mm.only guess tms. Ja mul on ugit meikki on bb- voide mul on kyl jo tosi hybä iho muutenkin mut joo ja sit valokynä ja ripsari ja taivutan ripset.
- muotimimmi
muotimimmi kirjoitti:
Paljon dr.denim farkkuja villapaitoja käytän paljon villasukat hupparit pitsipaidat college paifat tällä hetkellä käytössä koulussa fjäll råven reppu oon 12 vee ja värjäämättömät vaaleenruskeet hiukset lantiolle asti ja paljon merkkivaatteita mm.only guess tms. Ja mul on ugit meikki on bb- voide mul on kyl jo tosi hybä iho muutenkin mut joo ja sit valokynä ja ripsari ja taivutan ripset.
Ja mul on myös monet converset tällä hetkellä suosiossa lyhytvartiset valkoset ja tummansiniset XD
- tajdrummer
Hevari!
Maastohousut(joissa ketjut), maiharit, musta huppari, pändipaita varusteleka muuten paras paikka vaateostoksille :) - Tavisnörtti
Perus, vähän nörtähtävä.
Suoralahkeiset / kapenevat (ei pillit!) farkut ja t-paita on pohjana arkipukeutumisessa. Käytän lähinnä Threadlessin paitoja, joten siitä sitten se pieni juju ja nörtähtävämpi vivahde tulee. Sitten on yleensä huppari ettei tule kylmä. Talvisin saatan käyttää villapaitaa. Jalassa on yleensä joko eripariset Converset tai eripariset sukat. Vastaavasti sitten se toinen on samasta parista :D
Tukka on luonnonkihara ja pidän sitä ponnarilla. Rillit valuu jatkuvasti nenänvartta pitkin. En meikkaa, kynsilakkaa saatan laittaa, mutta nyt on ollut piiiiiitkään katkolla. - huha1
Tyyli aika erikoinen, pojaksi :D farkkuhaalarit tai farkut henkseleillä, kotona oleskellessa jumpsuitti :D
- 1231231
Jaa-a, ite pukeudun suht. normaalisti. Lähinnä neuleita/pitkähihaisia tulee pidettyä, joskus jotain hupparia. Farkut aina jalassa, ei mitkään liian löysät/tiukat, vaan suhteellisen sopivat. En jaksa liiemmin välittää miltä farkut näyttää, pääasia että itellä on mukava olla ne jalassa.
- 9d9fvhnfs
Itsellä keskipitkät maantienharmaat hiukset (oma väri), eivät missään nimessä likaisen näköset tms vaan oikein hyvin hoidetut. En haluu mitään myrkkyjä mun kehoon niin en värjää - säästyy myös rahaa. :3
Pukeudun värikkäisiin mutta mukaviin vaatteisiin, niihin kuuluu esim:
- erillaisia neuleita
- värikkäistä printti t-paitoja
- pitkähihaisia paitoja
- muutama huppari
- löysänpuoleisia farkkuja mutta ei mitkään hiphop tyyppisiä, tiukat pilaa verenkierron joten en käytä esim pillejä tai tiukkoja farkkuja
- hyvin istuvia lenkkareita (ei mitään tarjoustalon vaan laatukenkiä ihan vapaa-aikaan, maastoon jne)
Tykkään myös koruista, ehkä ainut supernaisellinen asia mistä tykkään, löytyy hirveesti aitoja kulta- ja hopea kaulakoruja sekä korvakoruja - muutama rannekorukin. ^_^ Krääsäkoruja en pidä.
Käytän meikissä aasialaista bb-voidetta pohjana kun ne on parempia kuin nuo feikki voiteet mitä myydään marketeissä esim garnier jne...
Meikki kiinnitetään kevyellä puuteroinnilla ja vähän vaaleaa helmiäisluomiväriä ja ripsiväriä - sekä sävyttävää huulivoidetta = perfect.
Lempivärejä vihreä, beige ja navy blue. - Battlemetal
Mustat pillifarkut, valkoiset korkeavartiset kappa-lenkkarit, musta huppari, musta vintage -nahkarotsi ja hiukset on edestä pitkät ja sivuilta siilit. Pidän ponnarilla, joten "huiskuni" ylettää niskaan asti.
- fruittari
-Farkut, värikkäät tai tummansiniset.
-Valkoiset säärystimet, jotka kimaltaa.
-Toppi
-Neulepaita
-HIUKSET AINA PONNARILLA KIINI!!
Siinä se :)
t.13veetyttö - LDRfan
Ihannoin Lana Del Reyn vintage tyyliä ja omaan vähän samantyyppisen vintage/grunge/hipsterityylin.
Nyt vihdoin tuntuu, että tyyli on oikea, kun seiskalla ja kasilla tuli kokeiltua vähän punkkaria, hevaria ja lolitaa... kuinka mua hävettää, mutta se oli silloin ja nyt on nyt! - goottihevari
gootti hevari,en jaksa kuvailla.. :p mulle voi kikkaa jos kiinnostaa! kik; sofiauuh
- Jukka_perus_Jukka
Itelläni on ainakii pipa ja villasukat ja jotkut housut, yleesä. Joskus ei o, jos en laita tai joku vie ne pois. Joskus o vieny!
- min-ää
itelläon mustat hiukset ja¨alta pinkit semmoset emotyyliset , käytän yleensä mustia tai värikkäitä pillifarkkuja ja joitaki kivpja ruutupaitoja ja bändipaitoja ja ja isoja huppareita :3 ja muutenkisemmosia mukavia vaatteita c: jalassa mull on joko skeittarit tai eriväriset converset yleens¨ä toine on punane ja toinen musta :3
- hollister<3
mulla on sellaset vaaleet pitkät hiukset ja käytän jtn perus hollister, guess, veromoda ja tällasii. kenkinä valkoset converset ja laukkuna guess. puhelimen kuoret pitää olla hyvän näköset asun kaa mitä pidän.
- hollister<3
pillifarkut on dr.denimit tai sitten mul on hollisterin lökärit jalassa
- ^.^
ite käytän mustii revittyi pillei, yleensä joku bändipaita tai toppi, huppari (lemppari sellane bandahuppari mikä on mustavalkone ja siin on korvat:3 ), musta niittivyö ja 2 ohutta ketjuu vasemmal reidel:D, sit ranteis aika pal silikonirannekkei ja nahka/niitti korui, kaulas 2 ohutta ketjuu, skorppionikoru, ja sellane ns. kaulapanta:D
kulmakoru löytyy ja korvisreikii 5:D
ja mun hiukset on tupeeratut eli puff tuuheet:3 jaja mustat mis valkost alla ja kerroksittain leikatut. Mustat lasit ja vahvat mustat meikit:3 Hiukset sivuttai ja sivuilt siili, slim fit flanellipaita, skinny farkut, converset t:13v poika
- TheTrueGothicLolita
Yksi sana: Goottilolita.
- Minttu#14
Meikit:
-Kulmakynä (parantelen vain vähän silleen että näyttää kuitenkin luonnolliselta)
-Ripsiväri
-Joskus jtn peitepuikkoo jos on finnei
Vaatteet:
-Pillifarkut (väri sellainen perus sininen)
-Hupparit (Ei ikinä mitään tylsiä yksvärisiä, niissä on aina jotain tekstiä tai kuvioita)
-T-paidat (ei ikinä mitään tylsiä yksvärisiä, niissä on aina jotain tekstiä tai kuvioita)
Vedän helman niin alas kuin saan, yleensä perseen yli ylettyy;)
Kengät:
-Pinkit lyhytvartiset tennarit (fake-converset, koska aidot liian kalliit ja ei sillä väliä)
-Talvella pitkävartiset valkoiset kengät, joissa on nauhat ulkosivuilla koristevetoketjut, karvareuna
Hiukset:
-Aika vaaleanruskeat
-Ylettyvät vyötärölle
-Vähän luonnonkiharat, sellaiset lainehtivat
-Yleensä vapaana, joskus saattaa olla sivuponnari (oikealla) tai korkee ponnari,
-Ei otsatukkaa
Pipot/hatut:
-En käytä
Okei, elikkä tälläinen on mun tyyli:):) Toivottavasti muistin kaiken olennaisen! Ja olen siis 14-vuotias 8luokkalainen tyttö. - p13
Yleensä sininen ruudullinen kauluspaita auki ja mustat farkut
- oa<gbdbgaibv<ds
Yleensä ruudullinen flanelli kauluspaita tai joku huppari, monesti hihaton paita alla, jotkut perus farkut, mustat adidas kengät ja pipo. Hiukset tällä hetkellä siili :D
- tyylivaa
Mulla on vähän niiku "Cher Lloyd- tyyli" eli tykkään korkee vyötäröisistä hameist ja farkuist ja sillee...sellanen ihana omalaatunen... Ja en käytä paljoo meikkiä
- random
mul ei oo sillee varsinaist tyylii tai sillee et en oo mikää emo,scene,gootti,lissu jne ostan vaatteit iha satunnaisesti mist satun tykkäämää et en osta vaatteit muodin perusteel :) käytän yleensä pillifarkkui ja jtn toppii/hupparii,t-paitaa mut en hirveest tykkää pitkähihasist :D mul o tosi vähä talvivaatteit :p ja mul on semi pitkät vaaleet/vaaleenruskeet hiukset sit meikit: ripsari,eyeliner,välil kajaali/luomiväri ja kulmakynä ja rakastan villasukkii paitsi kesäl en käytä kenkii/sukkii pahemmi ollenkaa ja käytän aika pal conversei/lenkkareit ja käytän sellast hapsulaukkuu :D
- Lilina
Tyylini on hiukan monimutkainen, mitenköhän selittäis...
Alotetaan vaikka siitä, et tyylini on vasta kehitteillä. Siihen kuuluu paidat, joissa kivoja kuvioita, kesällä shortsit tai hame, talvella housut. Pidän huppareita paljon :)
Tavoitteena olisi lisätä tähän vielä gogglesit ja minihatut ja normihatut. En pidä semmoisia päälläni siksi, koska en ole löytänyt. Niin, ja rusetit kuuluvat myös tyylini! Myös kaikki kuviollinen, erityisesti jotain perhosia, eläimiä tai muuta.
Hiuksia pidän yleensä auki, mutta kun pidän kiinni, pidän paria etuhiustuppoa auki.
Silmälaseja käytän, mutta valitettavasti ne eivät kuulu tyyliini ja peittää mielestäni persoonallisuuteni ja näytän paremmalta ilman, mutta olen vasta 12v nii en voi piilareitakaan käyttää vielä :(
Tyylini on eräänlainen tyttömäisen sekä poikamaisen yhteen sulatettu versio. Tyylini on myös omaperäinen ja erikoinen!!! - Joanna2
Ei mikään kovin erikoinen. Ihan tavallisia vaatteita ostan tavallisista kaupoista, aika usein silti ulkomailta, kun käyn aika usein Keski-Euroopassa (halvempia vaatteita kuin Suomessa). Yleensä mulla on jotkut tavalliset farkut (mustat tai siniset), huppari, neulapaita tai joku perus trikoopaita tennarit (Adidas tai Converse). Reppuna mulla on punanen Kånken. Käytän paljon villasukkia ja tykkään muutenkin pukeutua lämpimiin vaatteisiin. Käytän myös aika paljon mekkoja. En meikkaa hirveesti: meikkivoide, puuteri ja ripsari vaan. Hiukset mulla on pitkät, mustat ja kiharat luonnostaan. Yleensä ne on auki tai ponnarilla.
- Joku45(4(uutuhffjh
Kokeilen erityylejä. Seuraavaks tulee Nahkatakki, tennarit, fsrkut ja hieno tpaita
- ronjaaaa
dr.denimit, sit joku dc yms huppari tai valkone toppi. vans pipo ja kånken reppu. valkosii pitkävarkisii conssei käytän ympäri vuoden. conssit o vaa nii vitu parhaat ! mul on pitkät valkoset hiukset ja meikkaan aika paljo. siin mun tyyli:) oon 15v tyttö
- UrBaN RoCk
Semmonen "Urban rock" tyylinen, musta nahka takki, shemaghi, farkut/maastot ja kenkinä semmoset ihme lenkkarit tai maiharit :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978