Minä asun täällä ja on vähän koti-ikävä. Suomi-kaveri kelpaisi pitkästä aikaa. Kirjottele :) Mennään yhessä juhlimaan :D
Moi, missä päin chileä asustelet? Olen tulossa Santiagoon muutamaksi päiväksi syyskuun alussa ja opas olisi kiva. Juhlintakin kyllä sopii : )0ÄänestäKommentoi
Damn, unohdin koko ilmotuksen ja Santiagossahan asustelen :) Liian myöhään huomasin siis :(0ÄänestäKommentoi
Moro LissuTulen Santiagon kautta ja viivyn neljä yötä. Myös Valparaisoon olisi tarkoitus tutustua pikaisesti.Tietenkin paikallinen punaviini maistuu myös :)laitatko sp-oson0ÄänestäKommentoi
Moi Lissu,Vieläkös asustelet Chilessä? Olen tulossa Santiagoon jouluviikoksi, eikä suomenkielinen paikallistuntemusta omaava "opas" olisi lainkaan pahitteeksi.0ÄänestäKommentoi
Ois upeeta asuu 28v etela-amerikassa bolivia.chile. ecuador.peru.Argentiina. Peru ja olla mm uruguyassa0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 5
Vanhimmat
Moi, missä päin chileä asustelet? Olen tulossa Santiagoon muutamaksi päiväksi syyskuun alussa ja opas olisi kiva. Juhlintakin kyllä sopii : )
Damn, unohdin koko ilmotuksen ja Santiagossahan asustelen :)
Liian myöhään huomasin siis :(
Moro Lissu
Tulen Santiagon kautta ja viivyn neljä yötä. Myös Valparaisoon olisi tarkoitus tutustua pikaisesti.
Tietenkin paikallinen punaviini maistuu myös :)
laitatko sp-oson
Moi Lissu,
Vieläkös asustelet Chilessä? Olen tulossa Santiagoon jouluviikoksi, eikä suomenkielinen paikallistuntemusta omaava "opas" olisi lainkaan pahitteeksi.
Ois upeeta asuu 28v etela-amerikassa bolivia.chile. ecuador.peru.
Argentiina. Peru ja olla mm uruguyassa