Pakettiauton vuokraus – varo Gitex yritystä Helsingissä

KuvaX1000

Gitex yrityksen toiminta on täysin epäammattimaista ja törkeää. Yrittävät ensin itse huijata asiakasta ja vielä sen jälkeen haukkuvat asiakkaan huijariksi, valehtelijaksi ja epäluotettavaksi kuskiksi.

Pakettiautoa luovuttaessa Gitex edustaja yrittää olla kaverillinen, mutta autoa palautettaessa syyttää sattumanvaraisesti pakettiautossa olevista naarmuista vuokraajaa. Jos vuokraaja kieltää naarmut, niin haukkuvat päin näköä huijariksi ja valehtelijaksi. Gitexin edustaja sanoo ottaneensa kuvat pakettiautosta ennen vuokrausta, muttei ikinä suostu näyttämään niitä.

Pakettiautonvuokralleantaja ( Gitex ) ei luovu syytteistä ellei vuokraajalla ole omia kuvia ja siksi vuokraajan tulee itse kuvata pakettiauto, kuten yleensäkin. Ja vaikka vuokraajalla on kuvat pakettiautosta, niin Gitex edustajan mielestä vuokraaja on edelleen syyllinen, mutta toteavat kuitenkin ettei vuokraajan tarvitse korvata naarmuja VAIKKA eivät edes näkisi kuvia.

Gitex yrittää siis aina saada vuokraajan korvausvastuusen, mutta eivät uskalla enää sen jälkeen vaatia korvauksia, kun kuulevat, että vuokraaja on kuvannut pakettiauton.

Ja on tärkeää huomata myös se, että kyseinen vm.2003 pakettiauto on ollut jo useamman vuoden päivittäisessä siivous- ja vuokrakäytössä sekä useammalla eri omistajalla, joten kukaan täysjärkinen ei voi väittää etteikö tavaratila tässä ajassa naarmuuntuisi.

Muista siis kuvata pakettiauto ennen matkalle lähtöä. Ohjeita löytyy mm. http://muuttoilmoitus.info/muuttoauto-vuokraa-auto#ohjeet . Itse olin kuvannut auton ja vältyin lisämaksuilta, mutta jouduin tappelemaan asiasta tunnin verran ja kaiken lisäksi sain kuulla kaikenlaisia törkeyksiä täysin aiheetta.

Kaiken kukkuraksi kuitit ovat alvittomia ja sopimusehdot poikkesivat siitä, mitä varauksen yhteydessä oli ilmoitettu ja esim. kilometrikorvaus oli suurempi. Suullisesti sovimme ”kaverihengessä”, että aiemmin ilmoitettu veloitus pitää, mutta jokainen varmaan arvaa, ettei olisi pitänyt enää palautusvaiheessa.

Maksoin rehellisenä kansalaisena vielä kaiken tämän huijaamisen ja haukkumisen jälkeen 10min myöhästymisestä seuranneen sopimussakon vaikka ei olisi pitänyt sellaiseen enää suostua. Olisin voinut jopa suositella tätä firmaa, mutta onneksi he kerkesivät haukkumaan minut ja osoittamaan todellisen luonteensa, joten ei tarvitse vaivautua. Eli joka leikkiin ryhtyyn, se leikin kestäköön.

Terveisin,
”Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.”

0

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
        Paltamo
        38
        4659
      2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
        Ihastuminen
        20
        3195
      3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
        Maailman menoa
        272
        2376
      4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
        Maailman menoa
        53
        2247
      5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
        Ikävä
        165
        2079
      6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
        Ikävä
        89
        1670
      7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        360
        1661
      8. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        17
        1653
      9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        113
        1642
      10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        15
        1289
      Aihe