setin temppelin opetukset

Kim Morgul

Mihin ne pohjaa? Paljon väittämiä hyvästä elämästä mutta onko todisteita? Miksi hakemukseen vaaditaan täysi ikäisyys kirkkoonkin voi liittyä alle 18v? Jotain salattavaa?

5

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiskuluma

Lakkaa synkistelemästä sekopää.

• Satanismin tutkia

ne pohjaa ikivanhoihin salaisiin mysteereihin. Todisteita ei ole koska kyseessä on mystinen järjestö eikä liian suulaita jäseniä haluta. 18 v ikäraja siksi että sisäpiirin tapahtumissa harrastetaan irstaita rituaaleja alasti pukinpään edessä ja näihin kuuluu myös runsas alkoholin käyttö (kuten saatananpalvontaan yleensä)

• Toinen tutkia

Erityisen suurta osaa näyttelee muumilimpparit ja vaahtokarkit. Sgeledorin linna vakiovaruste.

• tutkimusten maisteri

Minun tutkinnan mukaan paholainen antaa ohjeet kuinka salaiset rituaalit suoritetaan salajärjestöissä
        se miksi kyseessä on rituaalit joita suoritetaan salassa on salainen mysteeri jota ne ei kerro muille.
        eräskin takavuosien tietovuoto liittyi kahvinkeitton maagillisiin ominaisuuksiin mutta joku salainen magiavelho onnistui salaamaan kaikista salaisimmat tiedot esimerkiksi
        jehovantodistajilta ja taiffuunilaisilta salakoodaustekniikalla josta ei ole tietoa kuin salaisimmissa arkistoissa moninkerroin salakryptattyna. (tiks lukkoon avaimet aurinkoon)
        Omien havaintojeni perusteella ylimmän kerroksen saatananpalvelijat toimivat niin salaisilla taajuuksilla ettei paljas silmä pysty havaitsemaan.
        paitsi jeesus joka osaa tehdä mitä vaan koska on jumala.

• roland mkdoland

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3870
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3652
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      109
      3495
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      64
      2871
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      73
      2706
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2241
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      53
      1504
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1155
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1142
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1138
    Aihe