Mihin ne pohjaa? Paljon väittämiä hyvästä elämästä mutta onko todisteita? Miksi hakemukseen vaaditaan täysi ikäisyys kirkkoonkin voi liittyä alle 18v? Jotain salattavaa?
setin temppelin opetukset
5
242
Vastaukset
- Viiskuluma
Lakkaa synkistelemästä sekopää.
- Satanismin tutkia
ne pohjaa ikivanhoihin salaisiin mysteereihin. Todisteita ei ole koska kyseessä on mystinen järjestö eikä liian suulaita jäseniä haluta. 18 v ikäraja siksi että sisäpiirin tapahtumissa harrastetaan irstaita rituaaleja alasti pukinpään edessä ja näihin kuuluu myös runsas alkoholin käyttö (kuten saatananpalvontaan yleensä)
- Toinen tutkia
Erityisen suurta osaa näyttelee muumilimpparit ja vaahtokarkit. Sgeledorin linna vakiovaruste.
- tutkimusten maisteri
Minun tutkinnan mukaan paholainen antaa ohjeet kuinka salaiset rituaalit suoritetaan salajärjestöissä
se miksi kyseessä on rituaalit joita suoritetaan salassa on salainen mysteeri jota ne ei kerro muille.
eräskin takavuosien tietovuoto liittyi kahvinkeitton maagillisiin ominaisuuksiin mutta joku salainen magiavelho onnistui salaamaan kaikista salaisimmat tiedot esimerkiksi
jehovantodistajilta ja taiffuunilaisilta salakoodaustekniikalla josta ei ole tietoa kuin salaisimmissa arkistoissa moninkerroin salakryptattyna. (tiks lukkoon avaimet aurinkoon)
Omien havaintojeni perusteella ylimmän kerroksen saatananpalvelijat toimivat niin salaisilla taajuuksilla ettei paljas silmä pysty havaitsemaan.
paitsi jeesus joka osaa tehdä mitä vaan koska on jumala.
- roland mkdoland
Miten olisi lavei lainen indul genssi:
http://pehmojengi.blogspot.fi/2013/08/saatanaburger-poni-tj-100.html
Perustakaa uusi hampurilais HIGH level järjästö!1!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929