Meidän lapsella on ikävä taipumus, hän tykkää sylkeä.
Hän on yli 4 vuotias ja sanoo yleensä että sylkeminen on kiellettyä ja myös on sanonut että tykkää tehdä sitä.
Usein löytyy lelu kuppien pohjalta sylkeä ym leluissa. Sängyssä ollessaan sylkee seinään ja lattialle.
Jäähymenetelmistä ei ole ollut hyötyä.
Onko muilla kokemusta miten toimia?
Ollaan kokeiltu myös että lapsi viedään lavuaarin luo ja saa sylkeä siellä niin kauan kun haluaa. On ollu lavuaarilla 5 minuuttia sylkemässä ja tuntuu ettei loppua näy. Alan jo siinä vaiheessa kysymään eikö jo riitä.
Keinot on nyt vähissä, ja ei ole kivaa pyyhkiä sylkyläikkiä seiniltä, leluista, ja lattialta. Oon alkanut heittämään leluja pois jos olen nähnyt märän lelun.
Ei edes meidän perheen kuopus sylje minnekkään ja on vähän päälle 1v.
Lapsi sylkee, miten päästä eroon?
apuakaipaavaäiti
2
828
Vastaukset
- apuakaipaavaäiti
Eikö kenelläkään ole kokemusta?
Nyt ollaan kohtuullisen hyvin pärjätty sillain, jos sylkee syö päivän aikana kuoriperunaa ja vesipuuroa (ei suolaa) ja vettä, ei muuta, ei herkkuja.
Kun on nätisti saa kaikenlaista (ei karkkeja tietenkään), banaaneja yms kinkkujuusto voileipiä yms. - kovat konstit
pistä tenava itte siivoomaan. joka klimpin ku itte siivoo niin luulis että rupeis tajuamaan että on ärsyttävää siivota niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2119765Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen444547Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1254053Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1133947- 2063676
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik413043Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1561597Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL141582Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its921524- 1131328