Lapsi sylkee, miten päästä eroon?

apuakaipaavaäiti

Meidän lapsella on ikävä taipumus, hän tykkää sylkeä.
Hän on yli 4 vuotias ja sanoo yleensä että sylkeminen on kiellettyä ja myös on sanonut että tykkää tehdä sitä.

Usein löytyy lelu kuppien pohjalta sylkeä ym leluissa. Sängyssä ollessaan sylkee seinään ja lattialle.

Jäähymenetelmistä ei ole ollut hyötyä.

Onko muilla kokemusta miten toimia?

Ollaan kokeiltu myös että lapsi viedään lavuaarin luo ja saa sylkeä siellä niin kauan kun haluaa. On ollu lavuaarilla 5 minuuttia sylkemässä ja tuntuu ettei loppua näy. Alan jo siinä vaiheessa kysymään eikö jo riitä.

Keinot on nyt vähissä, ja ei ole kivaa pyyhkiä sylkyläikkiä seiniltä, leluista, ja lattialta. Oon alkanut heittämään leluja pois jos olen nähnyt märän lelun.

Ei edes meidän perheen kuopus sylje minnekkään ja on vähän päälle 1v.

2

941

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuakaipaavaäiti

Eikö kenelläkään ole kokemusta?

Nyt ollaan kohtuullisen hyvin pärjätty sillain, jos sylkee syö päivän aikana kuoriperunaa ja vesipuuroa (ei suolaa) ja vettä, ei muuta, ei herkkuja.

Kun on nätisti saa kaikenlaista (ei karkkeja tietenkään), banaaneja yms kinkkujuusto voileipiä yms.

• kovat konstit

pistä tenava itte siivoomaan. joka klimpin ku itte siivoo niin luulis että rupeis tajuamaan että on ärsyttävää siivota niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2396
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1413
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      640
      986
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      952
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      96
      859
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      676
    Aihe