mistä saisi kakeen pelejä siis netistä? jotaan blz muotoo. ja miten noi blzetat voi asentaa? mistä ohjelma asentamiseen?
mistä kake pelejä? (netistä)
4
735
Vastaukset
- pelaaja
1. Hommaa Blizzard Ngage Installer (vaikkapa kazaa:lla löytyy).
2. Asenna blzinstallerin .sis -tiedosto puhelimeen (valikko->työkalut->hallinta->valitse blzinstallerin .sis tiedosto->asenna), jonka jälkeen valikkoon ilmestyy "blzinstapp" sovellus
3. Siirrä asennettavan sovelluksen/pelin .blz -päätteinen tiedosto puhelimen juurihakemistoon (minun tapauksessani "e:\")
4. Käynnistä valikosta sinne ilmestynyt "blzinstapp" ja valitse asennettava sovellus. - zambo
Saat sakot jos lataat netistä niitä, sitäpaitsi Nokia on tuhonnut jo muutamia sivustoja, joilla on ilmennyt näitä n-gagen piraattipelejä!!(onneksi, en kannata piratismia alkuunkaan)
Kaupasta saat täysin toimivan ja virheettömän n-gage-pelin! Kaikki, kaverini omistavat n-gagen, ja he latasivat pelejä netistä, mutta se loppui siihen, kun heiltä meni n-gage hajalle(romuksi) ei muutakun korjattavaksi! n.80€ korjaukset per nuppi. En suosittele! Niiden lataaminen on sitäpaitsi rikollista toimintaa!!- jejhj
mulla tulee ku avaan blzinstapin ja koitan painaa install nii vaa että sovellus suljettu
- tääzaa
TIIZÄ ZÄÄL ZAA ÄN GEIZ PELEI: www.lightspeeduniversity.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199