Paska laki...

JosseRantanen

Onse suomen laki taas kumma, kun rankaisee melkolailla viatonta miestä. Jorma Viljami Rantanen (minä) tuomittiin 3 ja puoleksi vuodeksi ehdottomaan vankeuteen asuntomurtojen avustuksesta. Syytekohdat: 1.Rantanen on anastustarkoituksen avustuksessa lainannut moottorisahaa,sorkkarautaa ja viilaa asuntomurtoon ja ottanut myös vastaan asunnosta varastettua omaisuutta Kuhmossa 20-23.6.2013 välisenä aikana. 2. Rantanen on käyttänyt omaa kalustesarjaansa murtoihin anastustarkoituksessa ja mennyt itsenäisesti luvatta asuntoon ja anastanut taulutelkkarin myytävänä olevaa virolaista viinaa sekä olutta ja tupakkaa 5 kartonkia. Aikana 25-28.6.2013. 3. Rantanen on lainannut lukontiirikointivälineitä ja kuljettanut niitä avustukseksi rikokseen kaksi pakettia yli 20 asuntoon ja 3 kesäasuntoon.tapahtunut 30.6-3.7.2013. Vittu ensinnäkin multa eilöydy nyt viilaa ja lainasin kaverilleni (nimeä mainitsematta) moottorisahaa ja joo toki noita kahta muutakin kalustetta, mutta en ole tiennyt niiden käyttötarkoitusta. Ja helevetti en ole vieraillut yhdessäkään asunnossa varkaissa, eli joku nyt teki mulle aika paskasen tempun voi vittu ja väitti että JUST mun sormenjäljet maalattiin oven kahvasta,että mitähän vittua? ja tohon kolmanteen multa ei löytynyt sellaisia tuttavani sanoi että avain on hukassa hänen omasta kesämökistään ja tarvitsee tiirikointi välineitä 2 pakettia,no nä kävin hakemassa perkele ja nytsyylistyin(kö) 3 ja puoleen vuoten lusimista?!PASKA LAKI!!!!!VITTUSAATANA!MÄ EN ISTU KAKKUA TURHANTAKIA JOKU TEKEE MULLE KIUSAA NYT JA AIKA PAHASTA VAI ETTÄ SYYSKUUN 1 VANKILAAN,MULLA ALKAA SILLOIN HITSAUSALAN 3 KUUKAUTINEN KURSSI!!!!! MITÄ TÄÄ ON MÄ OLEN 18 VUOTIAANA ISTUNUT LINNASSA EHKÄ 3 KUUKAUTTA ITSEPUOLUSTUKSEN LIIOITTELUSTA JA VITTU EN OLE KOSKAAN SENKUMMEMMASTI LAKIA RIKKONUT! Oikeudessa istuin 3 törkeästä syytekohdasta kajaanissa. Joku on nyt vissiinkin tehnyt mulle TODELLA paskamaisen tampun?Mä en tiennyt mihin ne laitteet menee ja kaveriani en halua enää edes nähdä! Pysyy vaan pois mun seurasta prkl. Ja selvitän sen joka ne sormenjäljet yms on aiheuttanu minusta.

164

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannababy

      moi josserantanen,en voinut olla vastaamatta tähän näin sen uutisen iltasanomista oli toki lyhyt,mutta kun mainitsit kajaanista ja kuhmosta niin aloin miettiä että onko tää sama asia.on näköjään.eihän laki kuitenkaa turhaan tollasta syytöstö sua kohtaa nosta,mutta oletko tehnyt valitustakaan asiasta hovioikeuteen yms?jos tua on totta niin ei helevettari että on epäoikeudenmukaista sua kohtaan! kyllä pitäs olla ainakin ne valokuvat sinusta niin sit olis todistusaineisto asia aika painava.et tietty voinu tietää mihin ne vehkeet luovutat,mutta mietin tota tavaran vastaanottoa sekä sun ns-käyntiä siellä asunnossa?voiko tollasta syytettä vaan saada niskoilleen helpolla?

      • JosseRantanen

        Jos olet joku saatanan syytteliä voit toki painua hevon vittuun mun palstalta heti alkuunsa? Vittu tuu siihen epäilemään TOTTA VITUSSA TOI ON TOTTA!!!!! Perkele meikäläinen syytönmies istuu vittu oikeudessa perkele jonkun vitun runkkarin takia turhaan! Saatana siitä voisin pari vuotta istua jos laipoisin lekalla sitä vitun paskiaista päähän niin että se olisi teholla!!!!! Perkele! Tottakai olen valittanut ja se ratkominen vittu kestää 3 syyskuuta asti ainakin ja silloin istun (muka) jo vankilassa! Maastapaon teen se on varma! Tai menen johonkin tuntureille piiloon tai vittu vaikka maanalle 3 ja puoleksi vuodéksi! Hemmetti ku on se nuoruuden paska taustoil vielki nii kyllähän nää suomenpaska oikeusasiamiehet vittu riistää vapauden turhasta! Täytän 2015 vuonna 60 ja vieläkin on vittu taustoja 40 vuoden takaisesta perkeleen asiasta kun leipasin kirveellä jalan irti huumehörhöltä, joka tuli pihalle pesarin kanssa! Ja pari kertaa hakkasin maassa sitä. Joo on paska laki!!!!!


    • Liukastut saippuaan

      Sulla on mukavata linnassa. Sielläkin on kursseja.

      • JosseRantanen

        Tuutko säki vittuilee siihen? Jos kuule tiiät lakia linnassa lusitaan tuomiota eikä huvitella ja tässä tapauksessa huvittelua on työhön liittyvä kurssikin? Voit suosiolla mennä muualle mun palstalta vittuilemasta?! Mä otan vielä tän kuun aikana asioista selvää ja käsiini sen saatanan juipin joka tän mulle teki ja sit vielä sellanen ihmeellinen asia vielä lisäksi minusta on yksi (varmasti teetätetty) valokuva jonkun asunnon pihassa! Tää menee jo yli ymmärryksen!


      • Ylin Juomari
        JosseRantanen kirjoitti:

        Tuutko säki vittuilee siihen? Jos kuule tiiät lakia linnassa lusitaan tuomiota eikä huvitella ja tässä tapauksessa huvittelua on työhön liittyvä kurssikin? Voit suosiolla mennä muualle mun palstalta vittuilemasta?! Mä otan vielä tän kuun aikana asioista selvää ja käsiini sen saatanan juipin joka tän mulle teki ja sit vielä sellanen ihmeellinen asia vielä lisäksi minusta on yksi (varmasti teetätetty) valokuva jonkun asunnon pihassa! Tää menee jo yli ymmärryksen!

        Näköjään otet tuomioisi ansainnut.. sähän oot ihan sekopoltsi, kyllä häkki rauhottaa.


      • Tanan parasiitit
        JosseRantanen kirjoitti:

        Tuutko säki vittuilee siihen? Jos kuule tiiät lakia linnassa lusitaan tuomiota eikä huvitella ja tässä tapauksessa huvittelua on työhön liittyvä kurssikin? Voit suosiolla mennä muualle mun palstalta vittuilemasta?! Mä otan vielä tän kuun aikana asioista selvää ja käsiini sen saatanan juipin joka tän mulle teki ja sit vielä sellanen ihmeellinen asia vielä lisäksi minusta on yksi (varmasti teetätetty) valokuva jonkun asunnon pihassa! Tää menee jo yli ymmärryksen!

        Katopa sitä kuvaa, kuule. Kyllä sinä todistusaineiston itseäsi vastaan saat nähdä.

        Ei täydellisiä väärennöksiä kuule valokuvista vielä osata tehdä.


    • kirsti3

      suomenlaki on aina laki...hyväksy se.eli kerran rikollinen aina rikollinen (oli sitten vaikka mikä asia) mutta minä en usko tuohon tarinaasi.ei kukaan voi susta feikkikuvaa teetättää ja jostain sun sormenjäljet painaa siihen ovenkahvaan.kyllä suomen laissa on oltava nykyään tollasissa asioissa ainakin tosi painavat todisteet ja syyt että tollanenkin kakku räpsähtää.ei voi noin uunoa tuomaria olla ja ensinnäkin mistä sun sormenjäljet sinne laitettasiin? ja se kuva on aika aikaavievä ja vaativa muokata jonkun asunnonpihasta,että sä siinä seisoisit.ei pahalla mutta alkaa naurattaa ja entä se varastettu omaisuus?mikä todiste siinä on että sä olet ne vienyt tai käynyt tai yms.kerroppa se.

      • JosseRantanen

        No mul kävi heinäkuun puolivälis poliisit ratsaamassa kämpän, no eivät löytäneet mitään, mutta mulla oli jääkaapissa samaa viinaa mitä sielä asunnolla oli myymistarkoitukseen. Aika paskamainensattuma! Ja eihän sun tarvitsekkaan usko imase persettäs!


    • JosseRantanen

      Tuli pidätyskirje justiin avasin. Kajaanin poliisista ilmoittivat, minut pidätetään maanantaina 5.8.2013 pako ja vastustamisaikeiden todennäköisyyden takia. Ja pidätys kestäisi 1.9.2013 asti, jolloin minut toimitetaan vankilaan. Helvetti tää menee vaikeaksi mun kirjoittelu saattaa loppua, mutta pakoaikaeitani en lopeta. Soitan sille vitun poliisille ja sovittelen tilanteen. Kyllä tää tästä selkenee, kun keksin keinot välttää tämän tuomion.

      • Nimismiäs PersWittu

        Ei muuta ku trasselia koipeen poeka!! Reenaa dildolla persiis valamiiksi..

        Matkasellissä otat sit ekat homosexit ja siit se lähtee!

        Lue vaikka kaunokirjallisuutta talossa..


    • JosseRantanen

      Vittu luuleks sä että mä en ole tähän ikään harjoitellut pelle. Taitaa pojalla (siis jos sä olet poika) olla vie harjoittelussa itellään toi perseen kaivaminen. Kuule kasvata pippelinkarvas ja tuu sit uhoamaan, ja mieluiten vaikka mulle päin naamaa missä vaan ja milloin vaan. Kaks pyöräytystä niin olet maissa. Minikulli. Ja ei kannata kenenkään tulla uhoamaan tähän enää, kun ette kumminkaan tiedä nyt kenen kanssa harrastatte vittuilemista.

      • Transuksi joudut..

        Myönsit siis pitkään jatkuneen persiisi roplaamisen?

        Nauti vaan homostelusta talossa.. OOT PELLE!!

        Tekevät susta naisen siellä..


    • Jannababy

      en epäilekkään.niinhän se joku kansanedustajakin tuomittiin 10 vuodeksi linnaan "murhaamisesta" todistajat oli sopineet keskenään,että jokainen sanoo todistavansa,että se on syyllinen ja keksivät tyyliin laittaa sen dna:t sen kuolleen kahvikuppiin.D:

    • JosseRantanen

      Ei kuule jeesaan naisia persettäni kutittelemaan rukkari. Laita osoittees niin tuun käymään ja yritäppä raapia mun persettä homopoika niin katotaan kuka itkee maassa isäänsä ja nyt varmaan kirjoitat että isä tulee mukaan.tulkoon. Nostin 85 vuonna 160 penkistä, elikkä suu vaan suppuun. Ps.suksi runkku omanikästesjoukkoon mun palstaltani.

    • leikkaapenis10

      hei älkäämme vittikööt aikuisetpa immeiset.ikäänsä olla jo varmaane 60 ja tämänen yksi mulkunperseellinen juuriko sen 10 vee?joka vittuileeko Josselle.Mee purasemaanko ukkisesi kyrpäänsä ja imase mummisi vaginaa.HOMOOOO

      • joo o

        itekki asun kuhmossa.ootko se Rantasenhitsauksen oy mies se vitun läskikasa?tiiän sut olen nähnyt vitun monta kertaa.oot kyl kauhea lipputankokin hui vittu pelottaa.hitsasit mun enon auton lokarin väärin puupää.


      • JosseRantanen
        joo o kirjoitti:

        itekki asun kuhmossa.ootko se Rantasenhitsauksen oy mies se vitun läskikasa?tiiän sut olen nähnyt vitun monta kertaa.oot kyl kauhea lipputankokin hui vittu pelottaa.hitsasit mun enon auton lokarin väärin puupää.

        No olen kyllä kuule. Ihan oma firma on. Ja joo olen lihava, mutta mitä vittua se sulle kuuluu mitenkään? Liikuttaaks se sinun elämääsi? Mene nyt isinpoika juomaan sitä pillimehua. Joo olen 198cm pitkä valitettavasti haittasko sekin sun elämääsi? Minkä vitun lokarin? Mä hitsaan rautaa ja metallia perkeleen toope! Joo olen hitsannut autojakin, mutta siitä on aikaa. Kukas se sun eno on? Jos on ollut lähipäivinä tapahtunutta, voit vetästä lapaseesi siitä on 10 vuotta, kun olen autoja laittanut pelle.


    • joo o

      kova jätkä olet kyllä pullistelemaan.pelle muka aikuinen.vittu kusettaa täällä että ei ole mitään tehnyt ja sit sanoo viel että on joskus tehny ja nyt sitten ei ole tehnyt noita 3 syytöstä.oikeesti mee vaa sinne linnaan siel on sun kaltaisia uhoajia.mee vaikka niitten kaa ottaa matsii ja sekoilee saman laisia ootte.ainii sulle joka kirjotit tost pepustelust kiitti päivän nauruista.nii josselle et hei muistakaa harrastaa sitä miesten rakkauttakin sielä.kato teil on siihen vankilassa vitusti aikaa.lauetkaa suuhun ja yms. hehehehheee turha pituudellaan on pullistella."160kg" no vau nii lattialtako?kyl munki isä jaksaa nostaa vaik 200 mene metsään PELLE!!!!!!

    • JosseRantanen

      Teet pahan virheen, jos rupeat aukomaan päätäs mulle. Säälittävää sunlaiseltasi ruveta aukomaan täällä 60 ukolle päätäs. Olen kuule sua enemmän varmasti kokenut elämää olet kaiketi 20 rääpäle joka luulee olevansa kovaakin miestä? Tosi raukkamaista. Tule Katajanraitinkatu15 käymään ja painitaan pihalla ilman isiä. Jos mut voitat niin oot tosi kova äijä. Joo niitä juttuja nostajista riittää. Ja tiedoksi vittuilijoille mua ei yhtään pelota laittaa omaa osotettani tänne. Mun ovelle saa tulla kokeilemaan ihan niin paljon kuin jaksaa. Oven ees odottaa vihainen metrin koira ja minä itse. Ja jos ihan jengillä olet tulossa mul on siihenkin keinot. Yks soitto mun puhelimesta ja pihalle tulee liuta jätkiä 10-20 välillä. On mun armeija kavereitakin osa. Ja kun olin 70-luvulla rauhanturvaamisjoukoissa, sieltäkin on osa miestä kovempia tyyppejä. Eli netissä vittuilua voi miettiä varsinkin sunlainen, joka aivan VARMASTI itkee minuutissa maassa apua.

      • 41324254352

        Sulla on kaverina kaks entistä hitsaamokaverias, jotka on kumpikin yhtä läskejä kun sä, eikä niistä oo tappelussa yhtään sen parempaan ku sustakaan.

        Älä siis viitsi jauhaa paskaa mistään rauhanturvajoukkokavereistas tai armeijakavereista. Rauhanturvaajana et ikinä oo ollut, ja jos oot sattunut armeijan käymään niin kukaan ei sinua sieltä muista.


    • oletWitun homo varas

      Oot läski,pelle,homo, rehentelet 20v vanhalla penkkituloksella...??

      Nyt joudut vankilaan töppäilyjesi takia.. saat neegerinkullia pyllyysi sellissä!!

      Etsä kenellekään pysty antaan vastusta, olis kiva läpsiä sua poskille pahvihousu!!

    • Juuritullut

      Pitäkää nyt oikeasti päänne kiinni.Varsinkin te vittuilijapaskat!Oon seurannu tät vähän aikaa tosi paskamaista tulla aukomaan turpaa sille,ketä ei edes tunne.Jos tää mr josse on nyt ongelmista turhan takia,ei sitä tartte alkaa vittuilemaan aatelkaa jos toi kävis teille.Kusisukassa itkisitte josse on kova jätkä kun meinaa selvittää tän asian kovemman kautta.:) mut josse ihmettelen miten tää voi olla suomentapaisessa maassa tääl ei virhe syytteitä pitäs edes tulla?:o joku on jotenki sun sormenjäljet ottanu jostain ja maalannu sinne et olisit syypää mut kuka sellast nyt sulle tekisi?Ja sit vaivaantuisi kuvia tekemään susta jossain pihalla.On outoa.Ja sulle syyt niskoille murrosta ja et olet käyttänyt tarvikkeita sisäänpääsyyn ja varastanut omaisuutta?Täytyy sanoa, että on jollain ainakin tekemistä...huhhuh.

      • JosseRantanen

        Sanoppas se.


      • Mä wittuilen lisää!

        ime faijas kekkosta..hömöööö..


      • JosseRantanen
        JosseRantanen kirjoitti:

        Sanoppas se.

        Tuu kokeilee kuhmoon poika. En ees viitti hokea tästä enää. Älä netissä kuvittele uhoavasi runkkari.


      • nauti homoseksistä..
        JosseRantanen kirjoitti:

        Tuu kokeilee kuhmoon poika. En ees viitti hokea tästä enää. Älä netissä kuvittele uhoavasi runkkari.

        sul on pian talossa somalipoikaystävä..

        Ps. oot niin syyllinen ku voi olla..


      • JosseRantanen
        Mä wittuilen lisää! kirjoitti:

        ime faijas kekkosta..hömöööö..

        Uus sana kasvoitko pituutta 1 cm just? Pikkupoikien vittuilu ei mua oikeen tressaa vaan se ku ei ole mitään itsesuojeluvaistoa/järkeä kirjoittelussa.


      • Janottaa
        JosseRantanen kirjoitti:

        Uus sana kasvoitko pituutta 1 cm just? Pikkupoikien vittuilu ei mua oikeen tressaa vaan se ku ei ole mitään itsesuojeluvaistoa/järkeä kirjoittelussa.

        Vielä myyt sitä varastettua viinaa ?


      • Hontasen Ramo
        Janottaa kirjoitti:

        Vielä myyt sitä varastettua viinaa ?

        Sormeilis ny vaa sitä rassattua persiitään. Kiimaset nuaret vankikundit antaa aikamoista runtua peppuun vankilassa.


    • JosseRantanen

      Kuule en ole myynyt viinaa tai varastanut. Se on ihan oma vironmatkalta ostettu pullo. Sadamamarketista saatavaa Eest Viru 45% mene ite katsomaan. Ja oli jollain helvetin tuurilla (minun mielestäni muka) samaa viinaa. Hontasen Ramo@ must tuntuu että ykskään vanki ei ilman miettimistä muhun tule kiinni. Ja soitan tänään kajaanin poliisille ja selvitän asiaa.

      • JosseRantanen

        EIKÖ KÄSITYKSEENNE MENE ETTÄ EN OLE VARASTANUT MITÄÄN MISTÄÄN MUA VAAN VITTU SYYTETÄÄN!!!!!


      • Seli seli seli seli
        JosseRantanen kirjoitti:

        EIKÖ KÄSITYKSEENNE MENE ETTÄ EN OLE VARASTANUT MITÄÄN MISTÄÄN MUA VAAN VITTU SYYTETÄÄN!!!!!

        kaikki rosvothan ovat syyttömiä. Eihän vankilassa kuulemma syyllisiä olekaan!


    • Raaka-Rane (Parkano)

      Ai seetana että pistää vihaksi tommonen aikamiehen itkeminen. Olet sotkenut asiasi hömöilyilläsi ja nyt vingut netissä. Tekis mieli ottaa polovelle ja antaa remmin puhua! OTA NYT SEETANA VASTUU TEOISTASI!!

    • JosseRantanen

      Tuu pamauttamaan. Lyön sulta lekalla polvet paskaksi. Onks sulla kusta päässä vai silmissä vikaa? MÄ NIMENOMAAN EN OLE TEHNYT MITÄÄN JOKU ON LAVASTANUT MUT SYYLLISEKS TEKEMÄLLÄ ITSE RIKOKSIA. Ja tiedän jo suunnilleen, kuka se on ja se on aikavarmasti yks nuoruudessani tuntemani "konna" jolle olen vissiin vieläkin auki jonkun verran rahaa. Tai sitten se entinen kaverini. Kumpikin on kohdelistalla. Jos pihaan tulee. Ilmakivääri paukkuu eka varotukseksi munille ja sitten päähän. Mä olen ollut tekemättä rikoksia elämässäni ja en ole syyllinen. Tiedät osoitteen niin tuu kokeilee. Turhaan auot rumaa turpaas 24 sitä vois kaunnistaa nyrkkiraudoillani?:)

    • entinen asianajaja

      Entisenä asianajajana tiedä konsteja,mutta en taas tiedä voinko niitä kertoa,kun ne ei kai paina mitään missään,kun tuolla tavalla uhittelet.:) ootte tasapelissä.Munille sua pitäs potkasta itteäsi tai sitten ampua sen verran kovaa et varmasti olisit hiljaa jo.Multa löytyy korkokengät (just teroitetut korot)

      • JosseRantanen

        Tähän ikään se vaan kutittaisi kivasti, ei muuta. Luuletko etten ole elämässäni saanut? Aijaa nyt ymmärrän ite et ole saanut patukkaa ja nyt sun ois pakko saada mua potkastua/ammuttua kasseille, että kiihottuisti ees jonkun verran. Voivoi tunge ne konstis perseeseesi. Mee vaikka puhaltelee ilmapalloja ja laita vaginaasi ne ja sit saksilla poks ja ilma menee reikääsi ja sit kuuluu kiva "bbbr" ja mieti mun kiveksiä veressä niin alat laueta (ehkä) sit jos toikaan ei tepsi niin vaihda sukupuolta. Sit hakeudun päästutkimiseen vitun kypsätönnauta.


    • entinen asianajaja

      HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!! NYT HAJOS OOTKO NOIN SÄÄLITTÄVÄ?!VÄHÄN TÄÄ HAISKAHTAA KUSETUKSELTA,MUTTA ONHAN TOI AINAKIN KUSETUSTA ETTÄ MUKA ET OLE SYYLLINEN!SÄHÄN SE OLIT JOKA KAJAANISSA TAPPOI SEN MIEHEN NOIN 10 VUOTTA SITTEN?TUNNUSTA.JA VIEL TOHON ET VETÄSE NE PALLOS IHAN ITE SINNE PERSEESEESI.VITUN PALLIKARVATON IÄSSÄÄNJÄLKEENJÄÄNYT 1-VUOTIAANTASOLLA OLEVA PELLE!OIKEASTI MEE VITTUUN TÄÄLTÄ MEE VAIKKA JAUHAA PASKAASI SAMMAKOILLE.OOTTE SAMANLAISIA HÖRHÖJÄ HEI KERÄÄ SAMMAKOITA SEN SIJAAN ETTÄ PUHUT TÄÄLLÄ PASKAA JA OTA NE SINNE VANKILAAN MUKAAN JA LEIKI NIILLÄ TUNGE NE PERSEESEEN JA SYYLLISTY LISÄÄ ELÄINRÄÄKKÄYKSEEN!OIKEIN VITUN HYVÄÄ TUOMIOTA!MENE SINNE MÄTÄNE TOIVOTTAVASTI SEKOAT SINNE JA HULLUUNNUT PAKKOPAITAAN ASTI JA SIT OOT VAIKKA MERESSÄ KAHLEISSA.PEPPUPOIKA!AHAHAH ;)))))

    • Brucenpoika

      mihkä vankilaan sut tuomittiin muuten?????miksi?

      • JosseRantanen

        Selvä nainen, en ala sun kanssa tappelemaan säälittävä akka.....Oulun erikoistarkkailu vankilaan perkelesoikoon! Ja en helvétti ala uudelleen selittämään lue vitun pelle!!!!!


      • Vatipää kajaanista..

        Pelle antoi keikkamiehille varusteet tekoja varten. Sitten vielä vastaanotti keikattua kamaa. Nyt vinkuu kun sai OIKEAN tuomion lakien mukaan. Häpeisi edes mokomakin mällipylly..


      • Brucenpoika
        JosseRantanen kirjoitti:

        Selvä nainen, en ala sun kanssa tappelemaan säälittävä akka.....Oulun erikoistarkkailu vankilaan perkelesoikoon! Ja en helvétti ala uudelleen selittämään lue vitun pelle!!!!!

        ei tarvi alkaa raivostua.vaan nopeasti luin että vankilaan joudut.olikin tarkoitus lukea paremmin jossain vaihteessa!


      • JosseRantanen
        Vatipää kajaanista.. kirjoitti:

        Pelle antoi keikkamiehille varusteet tekoja varten. Sitten vielä vastaanotti keikattua kamaa. Nyt vinkuu kun sai OIKEAN tuomion lakien mukaan. Häpeisi edes mokomakin mällipylly..

        En ees halua enää jatkaa väittelyä kusiaivojen kaa. Mitään tavaraa en ole ottanut vastaan. Lue toi teksti oikein tai mee perseeseen?


    • SimoSuhonen

      mul ainakin riittää kerta lukeminen tietämään,että oot vaan netissä tekojas kusettava joutavanpäiväinen uhoaja.älä vaivaannu kukaan ei ole kiinnostunut susta tai sun asioistasi.säälittävähän sä tässä ite oot ku netissä uhkailet.kukaan ei sulle oo sanonu et lyö tyyliin lekalla jalat paskaksi tai et on nyrkkiraudat.VOI NYT 55VUOSIMALLIJONNE LUUSERI mene jo pois vetämään käteen.

    • JosseRantanen

      Mä en oikeasti jaksa!!!!! Miks te olette tollaisia! HELVETTI KAI SE ON AINUT RATKAISU OTTAA PAPAN HAULIKKO JA PAMAUTTAA KALLOSTA LÄPI. JOO SILLÄ MÄ SÄÄSTÄN ITTEÄNI JA VÄLTYN SYYTTÖMÄNÄLINNAAN JOUTUMISELTA!!!!! Te olette ilkeitä! Mä otan vaan kaljaa tässä kun ahdistaa ja mitään myötätuntoa ei saa! MIKS MÄ PEREKELE TÄÄLLÄ VALEHTELISIN MÄ KYLLÄ KERTOSIN JOS NOI SYYTTEET OLIS TOTTA MÄ EN OLE TOTUUTTA KIERTELEVÄ IHMINEN! Mies ei itke! Mut silti alkaa näppäimistöön valua kyyneleet kun jää ikävä yhteiskuntaa eroon joutuimisesta! Perkeleenperkele! Tää on niin väärin ahhh mä vielä teen ilmoituksia kaikkiin valtioihin suomesta, että ei kannata muuttaa tänne! Epä oikeudenmuikainen paskamaa ei mitään joustoa ymmärrystä tai vittuedes minkään sortin ihmisoikeuksia. Joo joku valitus olen silloin linnassa, jos se ratkeaa ja kun se ratkeaa! Ja vastaus on negatiivinen. Minun tuurillani ainakin. Yrittäisitte ymmärtää mä en ole elämässäni juurikaan missään asiassa menestynyt. No joo hitsausala on tullut osaksi työelämää, mutta sekin on varmaan käyty! Ryyppäsin 10 vuotta aika paljon nuoruusiälläni ja tuntuu että se on tulossa takaisin ainakin pariksi päiväksi. No se taitaa olla hyvä, eihän mulla 10 vuoden kuluttua olis enää maksaa ollenkaan. Kuolisin kumminkin 70 vuotiaana. Ainiin ei ole harvinaista. Keskiverto mies kuolee 70 vuotiaana suomessa. Kun ollaan kaikki sellaista vitun juopposakkipaskaa, että huhhuh. Tänään mennyt 10 kaljaa aamusta 6 aikaan lähtien. Edellisestä on nyt pari viikkoa, mutta ihan sama. En ole koskaan ollut elämässäni absolutisti. Paska mä ainakin olen sen huomaa kun kaikki tulee haukkumaan. Okei teil on aina vastaukset joka saaatanan asiaan että ok en enää uhkaile tai muutakaan tulkaa vaan ovelleni. Mutta jokin roti siinäkin on mun kämppääni ei astuta ilman seuraamusta. Nyt en uhkaillut totesin vaan tosiasian. Kai mä ajan mutkan edesmenneen pappani vanhalle asunnolle, johon mulla on avaimet (tai ainakin pitäisi olla) ja otan sen haulikon ja tapan itseni siihen paikkaan jossa pappani kuoli noin 40 vuotta sitten aivohalvaukseen. Sitten ei tarvisi ottaa vastaan noinkaan halventavia kommentteja. Ääh antakaa tulla vaan ei se tällä lopu tiedän sen ja nielen kaiken paskanne. Itken itseni sammuksiin ja hetken lepään kunnes taas herään ja muistan, että ns-syyllisellä on taas vähemmän aikaa olla vapaana. Kyl mä kestän kaiken on pakko. Ja ei varmaan ketään kiinnosta, mutta poliisille soitin ja ei mua uskottu. Mitään pidätystoimenpidettä ei peruta. Ja mä lasken lusimisen alkaneeksi maanantaista, jolloin minut lukitaan selliin ja se selli ei aukea henkisesti ainakaan koskaan. T.JosseRantanen

      • Älä ny hikeenny

        kannattaa ottaa täyshuolto vastaan,parempi ku työttömil ja vanhuksil!jos ikäsi pitää paikkas nii kyl pääst sen vertaa pitäis löytyy,et tajuu kenel lainaa välineit?tuo tuomio kyl kuulostaa rankalt,eli sul on pakko ol entisii pohjil.


    • Vikkehomopallaskoski

      Miä uskon siuu mut ymmärrä jos joidenki on vaikee uskoo ku on nii epätavalline asia suames

    • JosseRantanen

      On mul lue! Ja niistäkin on aikaa kymmeniä vuosia eipitäs enää vaikuttaa. Mut näköjään voi ku on puolustanut itseään. Ja tää oli mun parhaimpia kavereitani! Se sen kaiken takana on. Vittuuntu muhun ja haluu must eroon. Et teki näin paskan tempun mulle. Ilmankos se ei halunnu lähteä käymään venäjällä keväällä ja oli muutenkin erilainen ku ennen. Ja sinä lappalainen ole hiljaa nyt...

      • Älä ny hikeenny

        Ne vanhat vaikuttaa aina ja ikuisesti!paska mäihä onko tyyppi nykyää käyttäjä,monest juuri noist parhaist tulee harmii ei aina tietenkää ku tajuavat edes sen vielä!


    • JosseRantanen

      Ja se mun entinenkaverini minun ikäinen mies, oli kauanaikaa hyvä tyyppi. On jotenki värkännyt kuvat ja ne sormenkuvat jostain. Kun keitin sumpit sille,kun se kävi. Ja mä luulin et tarvii mökin huoltoon ne. Mut ei SEMENEE JA MURTAA PAIKKOJA JA LAITTAA NE MUN SYYKSI.JA VIEL MUIDEN ASUNNOISTA/MÖKEISTÄ!MITEN VOI OLLA NOIN EROONPÄÄSEVÄNHALUINEN! EI SOITONSOITTOO OO KUULUNU MONIIN VIIKKOIHIN! SIIS AATELKAA KYLLÄSTYY=PYYTÄÄ MUKA TARVIKKEITA HUOLTOON=MURTAUTUU=TEETÄTTÄÄ KUVAN JOTENKIN IHMEELLISESTI?!=SORMENJÄLJET=JA VALEHTELEE ET MULLA ON TARVAROITA JA ET OLEN KÄYNYT JA POLIISIT SANOO, ETTÄ TOISTA EI OLE SAATU KIINNI!!!!! JA ITELLÄÄN ON NE OMAISUUDET! EI PERKELEEEEEE!

    • Älä ny hikeenny

      rauhoitu hyvä mies ei toi tääl auta asiaan,oliks sul joku asianajaja ?siihe kannattais ottaa yhteyt ja yrittää sen kaut poistaa tuo tuomio ei se tietenkää estä lusimist mut vois saada takautuvast korvauksii,jos tuo pystyis kumoamaan tuomion.

    • JosseRantanen

      On ollut tietenkin. Se vaan luki syyte kohtia ja syyttävällä ilmeellä mua kattoi. Ja oli vielä mies. Joo siis kyllä se uskoi ositen, mutta onhan se kaukaa haettua, että joku vihaisi ihmistä niin paljon että lavastaisi sen syylliseksi. Joo kuulostaa varmasti uskomattomalta, mutta tämä on totta. Kiitos kun muistutit. Mä menen jotenkin sille jätkälle, ja kutsun poliisit ja et se sen koti ratsataan. Ja sanon että hän on se toinen osapuoli. Siis minä en ole toinen tai siis toinen on kateissa tai en mä enää tiedä mitä kirjoitan on niin sekaisin pää perkemanni! Tai hyödyttäisikö se nyt mitään? Saisin vaan syytteet tunkeutumisesta ja väärästä hälytyksestä jos sil ei oliskaan niitä omaisuuksia. Mutta olen varma että ne on sillä piilossa omaan käyttöönsä jossain. Tiedä sitten missä onkaan. Mutta kuitenkin on. Valituksen tein ja halusin että selvitetään sotku, koska vannon olevani lavastettu rikokseen,ja se on niin paha rikos kaverilta että siitä häkkivasta heilahtaakin sille. KOSKA SE ON VARMASTI SE!!!!!

    • Itekkiistunut

      ite olen istunut oikeudessa samankaltaisesta paskaasiasta...sun on toimittava nyt näin:soitat sille asianajajalle ja ja poliisille ennenkaikkea että kattoo sitä kuvaa tarkemmin.(koska kopiointikuva yleensä on tunnistettavissa aitoon helpolla tavalla,sust pitäs nähä siis hahmona että olet liitetty kuvaan.)on muuten taitava ja kekselijäs kaveri.D:? niin siis asiaan,että annat poliisin tutkia sitä rauhassa.ja sit jotain liitteitä että missä olet ollut ne päivät kun murto tapahtui tai joku todiste tapahtuma,kuten matkalla olo turkissa tai jtn vastaavaa.ja sormenjälkien uusimis otto (jos sulta ei ole vielä otettu tai on otettu ihan sama)mut niin ja tuskin sahaa tarvii sisään menoon ja kuka tekee 2 tiirikointipaketilla mtään ku 1 välineellä selviää 50 edestäkin.ja viilalla viilataan pyöreäksi puuta eikä mitään ovea.:Dja tuskin sulta vastaanotettua tupakkaa kartsoinakaan löytyisi jos ratsattaisiin uudelleen.noniin noiden pitäisi auttaa (ehkä) jonkun verran asian selvityksessä.moro.

      • JosseRantanen

        Joo kaikki alkoi, kun kuulin kesällä kun auto ajoi pihalle. En nyt tarkkaa päivää muista, mutta kuitenkin jonkun rikoksentapahtumis aikaan. No sieltä tuli kaksi poliisia. Oli siviiliautolla. Tuli kuvien kanssa ja kehoitti tulemaan autoon suosiolla. Olin että mitä vitttua?! No mä menin sitten sinne suosiolla. Kuulustelivat. Kielsin kaiken 3 asiasta. Mutta kuva kokoajan todiste, että olen "muka" syyllistynyt. Ja näytti sormen jälkiäni. Oli samankokoiset, mutta mielestäni oli erilaiset kuviot yms. No ne kirjoitti että en tunnustanut mitään ja lähettivät haastemiehelle kaavakkeen. Joka nopeasti muuten nostettiin oikeuteen syyttäjälle. Kaikki noi vatipäät perkele uskoi ja oikeudenkäynti en muista mones päivä oli. Poliisit ratsasi kämpän ja sanoi pullosta (joka siis oli sattumalta samaa viina) että tämäkin riittää sulle saamaan pitkän kakun. Tupakoita eivät löytäneet, kun en nyt enää poltakkaan sekin auttaa, eikä mitään vitun telkkariakaan. Onneksi ei tullut enempää vääriä todisteita. No oikeudessa luettiin 3 kohtaa. Minä sanoin kaikki perustelut lainaamisesta ja että autoin mökinhuoltotavaroiden hankinnassa, en muuta. Ne ovat kai vielä sillä äijällä paitsi saha jonka hän palautti muutama viikko sitten. No tuomittiin. Koska oli noi vitunsaatanan väärennös todisteet mukana. Kyllä sieppasi. Sakkoja ei onneksi väärätuomiolla vaadittu. Kiitos vinkistä. Tuon hoitaminen alkaa huomenna!


      • JosseRantanen
        JosseRantanen kirjoitti:

        Joo kaikki alkoi, kun kuulin kesällä kun auto ajoi pihalle. En nyt tarkkaa päivää muista, mutta kuitenkin jonkun rikoksentapahtumis aikaan. No sieltä tuli kaksi poliisia. Oli siviiliautolla. Tuli kuvien kanssa ja kehoitti tulemaan autoon suosiolla. Olin että mitä vitttua?! No mä menin sitten sinne suosiolla. Kuulustelivat. Kielsin kaiken 3 asiasta. Mutta kuva kokoajan todiste, että olen "muka" syyllistynyt. Ja näytti sormen jälkiäni. Oli samankokoiset, mutta mielestäni oli erilaiset kuviot yms. No ne kirjoitti että en tunnustanut mitään ja lähettivät haastemiehelle kaavakkeen. Joka nopeasti muuten nostettiin oikeuteen syyttäjälle. Kaikki noi vatipäät perkele uskoi ja oikeudenkäynti en muista mones päivä oli. Poliisit ratsasi kämpän ja sanoi pullosta (joka siis oli sattumalta samaa viina) että tämäkin riittää sulle saamaan pitkän kakun. Tupakoita eivät löytäneet, kun en nyt enää poltakkaan sekin auttaa, eikä mitään vitun telkkariakaan. Onneksi ei tullut enempää vääriä todisteita. No oikeudessa luettiin 3 kohtaa. Minä sanoin kaikki perustelut lainaamisesta ja että autoin mökinhuoltotavaroiden hankinnassa, en muuta. Ne ovat kai vielä sillä äijällä paitsi saha jonka hän palautti muutama viikko sitten. No tuomittiin. Koska oli noi vitunsaatanan väärennös todisteet mukana. Kyllä sieppasi. Sakkoja ei onneksi väärätuomiolla vaadittu. Kiitos vinkistä. Tuon hoitaminen alkaa huomenna!

        Siis mulla ei ole tupakoita tietenkään kun en ole vastaanottanutkaan vittu...auta armias, jos polttasin yhä ja olis ollu sama aski vielä nii voi jumalaisson.


      • Päivänselvää muuten
        JosseRantanen kirjoitti:

        Siis mulla ei ole tupakoita tietenkään kun en ole vastaanottanutkaan vittu...auta armias, jos polttasin yhä ja olis ollu sama aski vielä nii voi jumalaisson.

        paitsi että mua kiinnostais tietää, että mitä teet, kun makaat sellin alapunkalla selälläs ja yläpunkalla kuorsaa isokorvainen virolainen aasi etkä saa unta niin runkkaatko kätees a) myötäotteella b) vastaotteella vai c) kuppiotteella?


      • JosseRantanen
        Päivänselvää muuten kirjoitti:

        paitsi että mua kiinnostais tietää, että mitä teet, kun makaat sellin alapunkalla selälläs ja yläpunkalla kuorsaa isokorvainen virolainen aasi etkä saa unta niin runkkaatko kätees a) myötäotteella b) vastaotteella vai c) kuppiotteella?

        On teillä sekopäät jutut.
        Jos vähän lainasin moottorisahaa ja sain pari latikollista viinaa siitä hyvästä, niin ei se tee minusta rikollista.

        Taidan mennä ja ottaa koko jutun niskoillen, vaikka toimin vain kuskina.


      • Kova karju
        JosseRantanen kirjoitti:

        On teillä sekopäät jutut.
        Jos vähän lainasin moottorisahaa ja sain pari latikollista viinaa siitä hyvästä, niin ei se tee minusta rikollista.

        Taidan mennä ja ottaa koko jutun niskoillen, vaikka toimin vain kuskina.

        Olethan sinä sittenkin mies, että mikään itkijä !

        Muista ensimmäiseksi kongilla vetää k...n kingiä ja napata häneltä kongirahat, ilmaseksi ei istu kukaan.


      • JosseRantanen
        Kova karju kirjoitti:

        Olethan sinä sittenkin mies, että mikään itkijä !

        Muista ensimmäiseksi kongilla vetää k...n kingiä ja napata häneltä kongirahat, ilmaseksi ei istu kukaan.

        En ainakaan muista kirjoittaneeni tuota kommenttia. Liekö olin eileen aika jurrissa? Mut mun nimimerkillä ei tulla kirjoittelemaan. Hyvitystä kaveri tarjosi (omaa suomalaista tupakkaa) mutta en ottanut vastaan, kun en enää tupakoi. 3 vuotta olen ollut polttamatta yhdellä rapsahduksella baarissa, mutta en muuten. Voin haastaa vaikka oikeuteen sen joka mun nimimerkillä kirjoittaa väärää tekstiä! Mitään en ota niskoilleni ja laitoin tänään hoitoon sen jutun. Poliisi lupasi tutkia kuvaa ja nyt on pidätys lykkäämisvaihtoehto kysymysmerkin alla.:) Näin se oikeus lähtee rullaa! Jes!


      • JosseRantanen
        JosseRantanen kirjoitti:

        En ainakaan muista kirjoittaneeni tuota kommenttia. Liekö olin eileen aika jurrissa? Mut mun nimimerkillä ei tulla kirjoittelemaan. Hyvitystä kaveri tarjosi (omaa suomalaista tupakkaa) mutta en ottanut vastaan, kun en enää tupakoi. 3 vuotta olen ollut polttamatta yhdellä rapsahduksella baarissa, mutta en muuten. Voin haastaa vaikka oikeuteen sen joka mun nimimerkillä kirjoittaa väärää tekstiä! Mitään en ota niskoilleni ja laitoin tänään hoitoon sen jutun. Poliisi lupasi tutkia kuvaa ja nyt on pidätys lykkäämisvaihtoehto kysymysmerkin alla.:) Näin se oikeus lähtee rullaa! Jes!

        Nyth karhu sihahtaa auki pihalla ja stereoista soi saukki ja pikkuoravat! Yippii!! Hurraa!!


      • 5g354
        JosseRantanen kirjoitti:

        On teillä sekopäät jutut.
        Jos vähän lainasin moottorisahaa ja sain pari latikollista viinaa siitä hyvästä, niin ei se tee minusta rikollista.

        Taidan mennä ja ottaa koko jutun niskoillen, vaikka toimin vain kuskina.

        Ahaa, nyt toimit jo kuskina.
        Alun perin sinulla ei pitänyt olla mitään tekemistä minkään murtojen kanssa.

        Puhuit itsesi pussiin ja luultavasti olet todisteiden lisäksi puhunut itsesi pussiin myös kuulusteluissa ja oikeudessa.


      • itekkiistunut

        NO MIKÄ TOSSA MUN NEUVOSSA OLI NIIN KAUHEETA, ETTÄ PITI DISLIKETTÄÄ?! VOI VOI JUURI MÄ EN OSAA SAATANA KIRJOTTAA VAI??.. HAKEUTUKAA HOITOON. MITEN SITÄ PITÄS SITTEN NEUVOA?? VITUT JAOISTA PELLET! TÄÄKI VARMAA ON KAUHEETA KURAPASKAA IMEKÄÄ JO MUNAAA...


      • 5g354 kirjoitti:

        Ahaa, nyt toimit jo kuskina.
        Alun perin sinulla ei pitänyt olla mitään tekemistä minkään murtojen kanssa.

        Puhuit itsesi pussiin ja luultavasti olet todisteiden lisäksi puhunut itsesi pussiin myös kuulusteluissa ja oikeudessa.

        EI MULLA VITTU OLEKAAN TOI SAATANAN HOMO KUSETTAA, VARASTAMALLA NIMIMERKKINI! MUTTA NYT SE RUNKKARI EI VOI SITÄ TEHDÄ!


    • Älä ny hikeenny

      hyvä josse!!noin sitä pitää toimia!jos poliisi ei näe et kuva on kopiointiväärös niin sen on oltava väärässä virassa!

    • JosseRantanen

      Ei sihahtanu kuule yksikään pullo...Vettä otin krapulaan kovasti, kun janotti, ei sitäpaitsi pysy mikään kalja sisällä nytten. Ja on hoidettava itsensäpuolustus asiat tämän päivän aikana. Ja lopeta mun nimimerkillä kirjoittelu. En kirjoita noin pelle.

      • HeikkiPuttonen

        josse paljon sun palkka on töissä?ihan vaan kysyn kun itekkin valmistun vaasan ammattikorkeakoulusta hitsaajaks ja tulis kursseja yms.niin kun käyn riittävästi kursseja niin nousisiko palkka ainakin joillan työpaikoilla tai jos perustan ihan oman firman??tai jutellaanko facebookissa tai jossain?twitterissä vaikka??haluis tietää kun on motivaatiota hitsaajaks ensijaisena kunnonmäärä työtä ja sitten palkkaa...


      • JosseRantanen
        HeikkiPuttonen kirjoitti:

        josse paljon sun palkka on töissä?ihan vaan kysyn kun itekkin valmistun vaasan ammattikorkeakoulusta hitsaajaks ja tulis kursseja yms.niin kun käyn riittävästi kursseja niin nousisiko palkka ainakin joillan työpaikoilla tai jos perustan ihan oman firman??tai jutellaanko facebookissa tai jossain?twitterissä vaikka??haluis tietää kun on motivaatiota hitsaajaks ensijaisena kunnonmäärä työtä ja sitten palkkaa...

        No oman firman salaisuuksiin kuuluu, etten kerro. Mutta voin mainita kyllä ei se mua tressaa. Eli tuntipalkka on 12,30 senttiä ja kun käyn pari kurssia, niin nousee hieman. About 13 euroon... Ja ei ne kurssit nyt itessään nosta palkkaa perkeleesti vaan koulutuksenpituus/pätevyys ja tietenkin työntekomalli. No nykyään on senverta uudet koulutukset ja muuta, että en tiedä onko ne samanlaisia ne edellytykset palkannousuun kun ennen. Ei nyt kyl jaksas aatellaakkaan kun ensisijaisena on toi oikeusprosessin hoito. Ja ei mulla mitään vitun facebookkia tai twitteriä ole? 58 vee miehellä? Täs neuvot


      • Mies+mies?
        HeikkiPuttonen kirjoitti:

        josse paljon sun palkka on töissä?ihan vaan kysyn kun itekkin valmistun vaasan ammattikorkeakoulusta hitsaajaks ja tulis kursseja yms.niin kun käyn riittävästi kursseja niin nousisiko palkka ainakin joillan työpaikoilla tai jos perustan ihan oman firman??tai jutellaanko facebookissa tai jossain?twitterissä vaikka??haluis tietää kun on motivaatiota hitsaajaks ensijaisena kunnonmäärä työtä ja sitten palkkaa...

        Jutelkaa vaikka hotellihuoneessa ;)


      • Tervetervetäsoheikki
        Mies+mies? kirjoitti:

        Jutelkaa vaikka hotellihuoneessa ;)

        Lankkaanko munas?


    • JosseRantanen

      Kiitos vitun kiinnostavista kommenteista puupäät...

    • Jore1961tubest

      oikeesti mene jo vittuun!!!oon seurannu sun paskaas pari päivää reveten kuinka melkein 60 ukko voi olla noin helevetin vajaa äijä!!tää haiskahtaa paskapuheelta.ja joku tais sanoakki että on paskaa!!vittu eti puu ja hirtä ittes munista sinne nii sillä ratkeaa asiat kyl sun laisilles on ennenkin keinot keksitty ja tosi hyvin!ite olen melkein sun ikänen mies ja voin sanoa että suomesta löytyy suakin kovaksikeittettävimpiä,että pidä syylivitukyrpä se pääs ummessa ja painu omies joukkoo sinne maanalle pelle tai tuu käymää eteläs kokeilee nii oot hiljaa!!!

      • isimonkikkeli

        moroo joree tiiän sut oot youtubessa! oon kattonu sun videoita jo 3 vuotta! miten sä tänne eksyit?


      • Vinkkiä linnaan

        suihkutilan lattialla pyörivät saippuat ei ole tarkoitettu poimittaviksi


      • Ja iha kokemuksest
        Vinkkiä linnaan kirjoitti:

        suihkutilan lattialla pyörivät saippuat ei ole tarkoitettu poimittaviksi

        kerrot?neiti.


      • Kokemusta on
        Ja iha kokemuksest kirjoitti:

        kerrot?neiti.

        Vankilan kanttiinissa myydään erikoisliukasta saippuaa, sitä ei pikku kätösissä saa millään pysymään...


      • Vsatausta
        Ja iha kokemuksest kirjoitti:

        kerrot?neiti.

        irlantilaisittain: Fusk yeä!


    • JosseRantanen

      Kuvassa oli havaittu jotain omituista. Näytti kuin olisinkin siihen leikattu koneella. Poliisi soitti. Sanoi, että asiaa tutkitaan nyt tarkemmin. Jes näin se oikeus alkaa toteutua! Ja menkää nyt vittuun jos ei ole mitään järkevää sanottavaa?:)

      • Oot reenannu ilm.

        Mainitsit ruolla edempänä, että olet kova poika rapsuttamaan/rassaamaan/dildottamaan peppuliasi. Voitko tarkentaa?


    • JosseRantanen

      No siis sulle vatipäälle harmiksesi, että naiset on rapsuttaneet persettä munia lähtien nuorempana. Jos sua homoa niin kiinnostaa tietää mun seksi asioista niin tuu yrittää panemaan mua perseeseen se helpottaa sun vaivoihin vitun hinttari. Mut mä omaa sukupuoli kiihtymystäni vasten olen valmis puolustamaan persettäni ja en anna sun nussia mua suolle.

      • perserassi varas

        Vähän kuullostaa selittelyltä, kuten koko tarinasi muutenkin.. Taidat olla peppuli-poika!


    • JosseRantanen

      Noniin rakkaat vihaajani ja ymmärtäväiset lukijani, huomenna ois lusimaan lähtö ensin poliisilaitokselle siitä kuukausi etiäpäin vankilaan ouluun. Elikkä en heitäkkään kirvestä kaivoon. Minulla on jo hatkaamispaikka valmiina. En voi kertoa, koska jos kerron täällä olevista nilviäisistä joku saletisti käräyttää mut kytille. Niin lähden tänä iltana aika justiinsa ensin suomensisällä piileskelyyn sitten rajojen yli. Pystyn kyllä olemaan yhteyksissä asiallisiin kirjoittajiin kun tietokoneen saan värkättyä mukaan (oli siitä sitten töitä tai riesaa kuinka paljon) vituttaa vaan kun joutuu omasta kotoa lähtemään yli 3 vuodeksi pois. No meikäläinenhän on sellainen, että ei istu syyttömänä vankilaan,ENNEN kuin on syytä tai toisin todistetaan. No onhan mua yritetty todistaa, mutta väärin ja vielä suomessa! Vitun oikeusvaltio paskanvitut! Poliisista ei ole kuulunut mitään en odota huomiseen, olen silloin jo sellissä! Morjesta vaan hetkeksi.

      • Nimeltämainitsematon

        auttaako pakeneminen mitään?jos ja kun varmasti jäät kiinni on seuraamukset kaksinkertaiset!!eikö olisi järkevinä mennä vaan (vaikka sitten syyttömänä) istumaan linnaan laita se vaikka jonkun entisen asian piikkiin yms.mut älä vitussakaan lähe hatkaan!ite olen ton saman tien kokenut mut silloin hatkasin lastenkodista.olin jo liettuassa turistipussissa matkalla etelämmäs eurooppaan kunnes jollain asemalla erimaan poliisi tunnisti minut paikantamis vihjeiden/tuntomerkkien perusteella.no mut otettiin kiinni ja lennätettiin kopterilla helsinkiin poliisiasemalle ja sieltä kunnon niskapersottein laitokseen puolenvuoden sisälläolo pakkoon ja vielä ilman röökiä.eli ei kannata kaveri...ja tää asiahan on vielä pientä sun tapauksessa.


    • JosseRantanen

      Paljos poijalla on tänäpäivänä ikää? Joo sun tapauksessas omavika pikkusika vois sanoa, mutta en kai ole sanomaan kun en tiedä miten sä sinne joskus jouduit? Mutta minä en lähde 3,5 vuodeksi istumaan ouluun se on varmempi, kuin mun mulkero. No kukin tavallaan. Mut nyt olis tarkoitus lähteä hiukan kauemmas. Kun on ollu pisneksiä eri maihin vuosi kymmenet. Joo alkaakaa kyselemään, ei ainakaan ole se eka mikä mieleenne tulee. Jenkit? Ei ole. En kerro ja piste.

      • Nimeltämainitsematon

        olen 25 tänä päivänä.joo on ollut perheongelmia kautta nuoruuden,mutta nehän ei sulle kuulu?typerä olet.maitojunalla tulet kuitenkin takaisi ku rupee rahat loppuu ja suomalaine koffi maistumaan.:)ota mun puheista totuus ja odota suosiolla huomiseen ja nauti vaikka pullo viskiä viimeisiin muistoihin joita on kertynyt tähän mennessä...kyllä se siitä tai ala ronkkia persittäs???


    • JosseRantanen

      No ei kyllä kiinnostakkaa mene ihan ite perseilemään, jos siltä tuntuuvitun pelle! Noniin olen nyt lähtenyt. Enkä edes kerro millä, koska jo se voi saada minut kiinni. Lisää infoa tulee kun asiat alkaa selvitä tästä!

      • Romanttinen pako..

        Sulla on joku mies jossain eräkämpällä! Rakastelette siellä takkatulen edessä karkulaiset ;)


      • koira on väijyssä
        Romanttinen pako.. kirjoitti:

        Sulla on joku mies jossain eräkämpällä! Rakastelette siellä takkatulen edessä karkulaiset ;)

        sillä aikaa ku raavaat äijät myllää touhujaan pirtissä.. Pakomatka aistien valtakuntaan..


    • Nimeltämainitsematon

      mun ei tartte perseillä kun on ihan oma muija,ettäs sen tiedät.se hoitaa huvit ratsastamalla;)mut sun tarvii nussia puuta kun ei ole muijaa?:DDvittuvoin kuvitella sut sellasena juoppona normaalina puistossa koffi kädessä istuvana homppelipoikana joka etsii kännissä miehien pereseitä.mene jo kaappiin ja jää sinne!

      • Nimeltämainitsematon

        Romanttinen pako.. @ kiitti hajosin ;DDDDD


      • JosseRantanen
        Nimeltämainitsematon kirjoitti:

        Romanttinen pako.. @ kiitti hajosin ;DDDDD

        Noniin olen poissa suomesta... Tapahtui itseasiassa nopeammin, kuin ajattelin. Nyt olen poissa ja mua ei poliisit saa kiinni. Rahatilanteesta ei ole haittaa. Saanhan ulkomailtakin töitä vaikka sitten pimeästi jos on uhka, että poliisit tunnistavat vihjeiden avulla. En usko, että suomenpoliisit ovat nyt niinkään erimaiden lainvalvojien kanssa yhteyksissä, mutta kuitenkin salassa on oltava. Kaveripiireilleni annan nyt suuren kiitoksen avustamisesta hädän hetkellä! Haistakaa trollaajat pitkä vítunhaiseva paaska!!!!!


    • Nimeltämainitsematon

      pakoaavustavat=rikosta avustavat=rikolliset mahtaa ihmiset olla todellisessa kusessa kun tulee kissalan veljekset ovelle missä ikinä oletkaan pelle.ei viittu laita jo ittesi narun jatkoksi puuhun sillä ne asiat selviää helpoimman kautta homorunkkari pelle imase isääs.vittujos olisin noin hölmö perserunkkari hakisin jo apua mielisairaalasta.töitä voit kokeilla hakea sillähän sut saadaan.....

    • JosseRantanen

      Mene jo pyllyyn itehomppeli-jätkä minä saan töitä mun papereilla ihan mistä pain maailmaa hyvänsä. Kyllä on 25 jätkä vitun tyhmä pelle kun tulee tänne aukomaan turpaansa vitun pikkukullinen homo tuu tänne kolumbiaan aukomaan niin niittaan ohimoon ja parikertaa vasuril vatsaan niin itket äitiäs maassa ja elämääs, mut ainiin enhän mä ole KOLUMBIASSA!

    • Nimeltämainitsematon

      joo o ihanku mä lähtisin tollasen persesilmän takia johonkin kolumbiaan asti kun herra voi olla hyvä ja tulla ihan suomeenkin näyttelemään siimojaan?vittumee jo omies luokke missä ne ikinä onkaan!ei jaksa kuunnella tollasta hinttaria enää sekuntiakaan!kyl sut sieltä aavikoiden autuudesta vielä saadaan vittuun sano mun sanoneen!

    • JosseRantanen

      Aavikoiden? Olen kaukana aavikoista, mutta arvaappa missä? Mitäs viittua se sulle kuuluisikaan homopoika? No jos mun hauiksia voi siimoiksi kutsua, niin on aika helevetin isot siimat... Sä sen sijaan voit pysyä omies joukossa niinkuin ite mulle sanoit. 25 ei ole mikään puhumaan kellekään, varsinkin tollainen aikaansahaaskaava vittuilija! Mutta mä en suhun ala aikaani raiskaamaan yhtään enempää paskaperse. Mulla sentäs on aivoja enemmän kun sulla tässä "hatkaamisessa".

      • ristonikulaonläski67

        JOSSE ON ÄIJÄ!JOSSE ON ÄIJÄ!Millois meinaat suomeen tulla?Meinaan eiks 3 ja puol vuotta ole aika riittävän pitkä aika olla erossa suomalaisuudesta?Siis onhan omamaa aina mansikka?!


      • JosseRantanen
        ristonikulaonläski67 kirjoitti:

        JOSSE ON ÄIJÄ!JOSSE ON ÄIJÄ!Millois meinaat suomeen tulla?Meinaan eiks 3 ja puol vuotta ole aika riittävän pitkä aika olla erossa suomalaisuudesta?Siis onhan omamaa aina mansikka?!

        3,5 vuotta olisi tarkoitus olla erossa. On tietenkin mansikka, mutta mansikka on nyt liian raaka ja se on kypsennettävä uudelleen. Suomalaisuus ei katoa, kun on se kieli hallussa kokoajan ja meinaan tulla sitten kun on aika. Joo riittävänpitkään aikaan on aikaa.


    • JosseRantanen

      Noniin rakkaat lukijat, Jossen on aika käydä yöpuulle turvassa ilman suomen poliiseja. Kattoo tuleeko unta tänä yönä, vai eikö on meinaan sellainen jännitys ja vääryyden tunne rinnassa, mutta tämä on ainoa, oikea asia jota mä voin nyt tehdä. Koirani otin myös mukaan, siitä en luovu. On vierellän tässä yössä erimaassa ja huomenna olemme taas järkevämpiä ja viisaampia, kuin tänään. Maata en voi edelleenkään sanoa, mutta on turvallisempi fiilis. Kuka hakee Jossen postit? Haha no ne on sivuseikka. Kuisti on kumminkin täynnä kun vuosienpäästä palaan. Naista en ottanut mukaan ei sellaista onneksi ole. Ei tarkoita, että olisin homo (helpotukseksi miettiville hinttareille) Nopeasti meni tämä iltareissu ja huomenna uudet kuviot. Tavaroita en tietysti voinut/jaksanutkaan alkaa roudaamaan mukaani. Odottavat minua vuosien päästä. Mutta ainoa ongelmallinen mietteeni nyt on, että voiko tulla uusi tuomi, kun tulen kuvioihin, vai tarvitaanko uusi oikeudenkäynti? Moro.

      • Hikoile varas!

        Joo, ongelmathan ratkeavat pakoilemalla.. Vitun pölvästi, seuraamuksia et voi välttää vaikka onnistuisit pakoilemaan.. mutta et kauaa pakoile, sillä poliisit tietävät jo nyt suurinpiirtein missä olet..


    • JosseRantanen

      Milläs ne voivat sen tietää? Kaks poliisia sinne tai tänne. Mun kaveri on ennenkin pistänyt kylmäksi pari poliisia. Mutta itse en tue väkivaltaa, se ei ole tukenut muakaan missään tilanteessa. Mutta uskon, että on mun melkein kaksmetrisen ukon kanssa jo kahella poliisillakin työtä saada rautoihin, jos alan hankalaksi. No joo ip-verkon paikka on salattu ja sen seurauksena kylläkin netti pätkii ja aika pahasti. Mutta se ei hidasta/haittaa näissä asioissa. Nyt vaan pitää keksiä tekemistä ja varmistaa vieläkin turvallisemmat olosuhteet.

    • Sukkanihaiskootpaska

      typerys poliisit kun saa tietää sun maastapauon ne laittaa eka etsinnät päälle baltian-maissa sitten alkaa laittaa muihin maihin kauemmaksi.sun täytyy teknisesti olla atlannin merenpohjassa sukellusveneessä jos meinaat,että ne ei löydä sua ainakaan heti.usko mua suomen poliiseilla nykyään on aikamoiset kontaktit erimaihin...

    • JosseRantanen

      En ole lähelläkään baltiaa. Ja on sellainen maa, että ei heti ainakaan tulisi mieleen. Joo niiden kontaktit tiedetään. Munkkia poskeen ja kahvia perään. Ei ne muuta osaa.

    • apina18

      Mut hei entäs Rantasenhitsaus firma!!!!!Kuinka sille nyt käy?JORMAA KUKA NYT HITSAA MUN PALLIT KIINNI JOS MUIJA TULEE JA POTKAISEE?????

    • JosseRantanen

      Firma on suljettu tietenkin. Saan sen milloin vain avattua uudelleen. Mulle on turha soitella kun en ole tavoitettavissa. Eiköhän sun iskältä löydy hitsi niin kysy siltä jos tarvii munat hitsata kiinni.

      • No mite haisee?

        pask on pakoil,ei sii mit mut mist tulot niistähä kyrvät tajuu hakee sut!eli tule tänne luxux hotelliin lepää! niiku jotku väittävät paitsi et on osaltaan kyl tot työtön ja eläkeläinen mikä pistäny töit 40 voi huonommi ku linnas olevat,on täs maas asiat persellään!


    • JosseRantanen

      VITTUAKOSESULLE KUULUU VITUN HOMO?!

    • JosseRantanen

      Noniin rakkaat ihmiset Josse on jäljitetty! Tuli soitto eräälle kaverilleni poliisista, kysyivät että onko nähnyt Jorma Rantasta. Sanoi että ei ole eikös hän ole suomessa. Poliisi sai ilmoituksen mun naapuritalosta, kun ne víttu kuulivat että olen syytetty ja paossa. Perkele nyt on hädänhetket pitää kait vaihtaa maata jossain kohtaa. Kaikki tiedossaolevat kaverini on nyt yhteyslistalla pakollisesti. Vittu tää ei ollutkaan niin simppelihomma kuin Josse luuli. No enköhän mä jotain keksi...

      • Pieni tuomio

        Poliisin kommetti Rantasen ketkusta.
        Päivääkää ei ole tehnyt rehellistä työtä, pajassaan tekee vain tiirikoita, sorkkarautoja ym. sitten kun myy varkaille sarana-avaimen, jäätyään kiinni itkee kuin pikkulapsi.
        Olis vähän edes selkärankaa !


    • JosseRantanen

      Olen tehnyt täysin rehellistä työtä 40 vuotta pelle! Mun pajassa tehtiin hitsaustöitä koneille ja yms. Autoja värkkäsin 10 vuotta sitten... Mulla on selkärankaa istua linnassa, vasta kun siihen on syytä. Totta helevetissä mä itken jos olen syytön! Ja poliisit eivät ole löytäneet minua ja maan vaihtoa en varmaan tee, ennenkuin on todellinen syy sille. Nyt näyttäisi tilanne rauhoittuneen.

    • JosseRantanen

      No tervehdys kaikki lukijat! Musta ei ole kuulunut nyt mitään juurikaan pariin päivään. Kaikki on vielä ainakin hyvin, mutta jännitys on vítun suuri. Joka yö näkee unta poliiseista, että ne pidättää mut ja toimittaa suomeen. Onneksi on aina ollut unta, mutta on niin todentuntuista. Näillänäkymin tiedot pysyy salassa ja asuinpaikkaa en rekisteröi, eli en muuta kansalaisuuttani tai yms. Olis kiva tietää onko kämppään menty poliisivoimin sisään ja ratsattu se mutta se kai selviää joskus tulevaisuudessa. No mutta nyt mun täytyy hoidella asioita. Kirjoittelemisiin.

      • Elä oo raaka..

        sattuuko sen pojan peppuun?


    • JosseRantanen

      SAATANAN KOMMUNISTINEN VITUN PELLE PIDÄ SE HELVETIN TURPASKIINNI TAI MÄ TUUN JA TUNGEN SEN SUN PAPPAS PERSEESEEN! Vitun pelle on tosi paskamaista tulla siihen turpaansa aukomaan kun ei kerran edes tiedä mistä ei on kyse!

      • kotio sielt homooooo

        don't be gay boy


    • JosseRantanen

      Nyt on fuengirolan yöelämäkin sitten nähty. Meikäläinen rupesi kertaheitolla homoksi. Kierreltiin Josen kanssa kaikki poikabaarit ja illan lopuksi kokeilin miltä se homma tuntuu. Oli parempaa kuin yhdenkään naisen kanssa. Yli 2m mustamies tuli kimppaan ja hoiteli mua Josen kanssa. Mustanmiehen molo ei meinannu alkuksi mahtua mun suuhun,oli niin saatanan iso. Soitin tutulle ruotsii ja se kerto et ekalla kerralla paneminen saattaa tuntua epämukavalta mutta olin niin kännissä että ei tuntunut missään vaikka kaks ukkoo mua pani.


      Tänään soitan tutkinnanjohtajalle ja haistatan sille pitkät. Eka kuitenkin kurlaan mustanmiehen munalla.

      • Aurinkoterveiset

        Toi ei ole minä, en ole täällä Espaniassa, enkä enään homoile, minulla on vaimo ja lapsia (ei biologisia).

        Lopettakaa tuo kirjoittelu jostain homoilusta, ne oli nuoruuden harhailua ja kännisekoilua Pattayalla leikattujen kanssa. He ovat ihan naisen näköisiä, tosin alapää ei kastu, no se siitä.

        Kävin juuri konsulaatissa, eikä minulla ole edes hakua päällä, no talveksi menen lusimaan tuomioni, että pitikin jättää yleisavaimiin sormenjäljet ja ottaa viinat mukaan, tupakkiahan en polta, otin ne kavereille, tätä ei oikeus ottanut ollenkaan huomioon, törkeä oikeusloikkaus, valitan EIT:he ja haen miljoonakorvaukset valtiolta.

        Tänään on baaripäivä, ihanaa istua terassilla ja katsella poik...tyttöjä.


    • JosseRantanen

      LOPETA TAI ILMIANNAN SUT!!!!!

    • JosseRantanen

      Noniin hyvä kansa. Jossen on kokenut epäonnen päivä! Mun kaverille soitettiin ja siltä tietysti kysyttiin musta. No kaveri oli vähän paukuissa ja sanoi että no se kävi mulla tai jotain muuta vastaavaa. No ne lähtee tämän maan kautta etsimään. Ok... Ja tällähetkellä tärkein kysymys kuuluu: MIHIN VÍTTUUN MÄ TÄLTÄ ISTUMALTA LÄHEN PIILOON? No se nyt ei ole ongelma ja autonkin olen saanut hankittua vähistä rahoistani täytynee syödä muna, kun ei ole muuta syötävää. No ei nyt vitsi vitsi. Pamautin mä frendiäni turpaan ja kunnolla. Tuli kova riita moisesta. No se alkoi sitten sanoa että käräyttää auton rekkarin. Sanoin että poliiseja kiinnostaa varmaan sitten sekin että sä polttelet/kasvattelet laittomasti budia täällä. No se meni hiljaseksi ja otin vielä pillistä kiinni ja löin päätäni vasten sen otan ja sano ettei hiiskahdakkaan kytille. Olen nyt ihan eri paikassa mutta en kaukana. Enkä sano missä koska mitään ei saa nyt tehdä väärin. EDELLEENKÄÄN EN LÄHDE LINNAAN SYYTTÖMÄNÄ MIEHENÄ!

      • Munalutku-Jocce

        Taisit raiskata "frendisi" sitten vielä lopuksi?


      • JosseRantanen
        Munalutku-Jocce kirjoitti:

        Taisit raiskata "frendisi" sitten vielä lopuksi?

        Anto,,);

        Mitähän jos muuttas nimensä Jose Rantaseksi, eipä kukaan tuntis minua, kytätkin menis sekaisin.


      • JosseRantanen
        JosseRantanen kirjoitti:

        Anto,,);

        Mitähän jos muuttas nimensä Jose Rantaseksi, eipä kukaan tuntis minua, kytätkin menis sekaisin.

        Marssin 9.00 maistraattiin ja muutan nimeni Joseksi !
        Vielä kun sais sormenjäljet muutettua jonkun Espanjoolin näköseksi, tukkahan on jo tumma sekä reikä johon aurinko ei paista eikä kuu kumota...

        On tää ihana maa, kukaan ei ahdistele ja työkaluillenikin olen löytänyt hommia, voi olla että perustan Josen tiirikka ja yö-työkaluvuokraamon..
        pakoautoja, mutkia, tiirikoita, härveleitä, yleisavaimia, saranaleikkureita, pippurisumutetta, syyhypulveria ja pieniä kondomeita, liukuvoidetta, a-tappeja, isojä säkkejä. ym. tarpeellista. Merkittyjä pelikortteja, ruletin jarruja, noppapainoja, kaukohakutikkoja, pyörivä potkupallo..


      • JosseRantanen
        JosseRantanen kirjoitti:

        Marssin 9.00 maistraattiin ja muutan nimeni Joseksi !
        Vielä kun sais sormenjäljet muutettua jonkun Espanjoolin näköseksi, tukkahan on jo tumma sekä reikä johon aurinko ei paista eikä kuu kumota...

        On tää ihana maa, kukaan ei ahdistele ja työkaluillenikin olen löytänyt hommia, voi olla että perustan Josen tiirikka ja yö-työkaluvuokraamon..
        pakoautoja, mutkia, tiirikoita, härveleitä, yleisavaimia, saranaleikkureita, pippurisumutetta, syyhypulveria ja pieniä kondomeita, liukuvoidetta, a-tappeja, isojä säkkejä. ym. tarpeellista. Merkittyjä pelikortteja, ruletin jarruja, noppapainoja, kaukohakutikkoja, pyörivä potkupallo..

        VÍTUN TROLLIPENTU MENE VÍTTUUN TAI OPETTELEPPA ENSIN KIRJOITTAMAAN KUIN MINÄ. MÄ EN TOLLASIA VÍTUN VÄLEIJÄ LAITA TEKSTEIHIN! MENI PERSEELLEEN SUN KUSETTAMINEN JA VOITTE KAIKKI SUOSIOLLA MENNÄ VÍTTUUN MUN PALSTALTANI NIINKUIN OLEN JO SANONUT TAI HEI TULKAA KYLÄÄN ETTIKÄÄ MUT MAAILMASTA. VEDÄN TEITÄ DUNKKIIN NIIN ETTÄ TUNTUU! PERKELE TAIDATTE IHAN ITE OLLA HOMOJA KU TUUTTE TÄNNE AUKOMAAN PÄÄTÄNNE SÁATANAN RÚKKARIT RAISKATKAA VAARINNE!


      • JosseRantanen
        JosseRantanen kirjoitti:

        VÍTUN TROLLIPENTU MENE VÍTTUUN TAI OPETTELEPPA ENSIN KIRJOITTAMAAN KUIN MINÄ. MÄ EN TOLLASIA VÍTUN VÄLEIJÄ LAITA TEKSTEIHIN! MENI PERSEELLEEN SUN KUSETTAMINEN JA VOITTE KAIKKI SUOSIOLLA MENNÄ VÍTTUUN MUN PALSTALTANI NIINKUIN OLEN JO SANONUT TAI HEI TULKAA KYLÄÄN ETTIKÄÄ MUT MAAILMASTA. VEDÄN TEITÄ DUNKKIIN NIIN ETTÄ TUNTUU! PERKELE TAIDATTE IHAN ITE OLLA HOMOJA KU TUUTTE TÄNNE AUKOMAAN PÄÄTÄNNE SÁATANAN RÚKKARIT RAISKATKAA VAARINNE!

        VÄLEJÄ,RÚNKKARIT


      • Bajari74
        JosseRantanen kirjoitti:

        VÄLEJÄ,RÚNKKARIT

        Jore nyt teet sellaisen homman, että meet kallonkutistajalle. Se muuttaapi sun seksuaalisen ajatusmaailmas miehiä kohtaan ja sit otat olutta. Ja jos ei sitten jonkun viitun takia toimi niin meet munan leikkuriin ja leikkaat kyrvän/pallit hevon vituun ja teet vaginan itelles ja käännät itsesi sukupuolen naiseksi. Ja jos toikaan ei auta hyppää sinne atlanttiin ja jää sinne. Pelle kuolen nauruun kun luen tätä sun paskaasi.


      • Kanaalikoskinen
        Bajari74 kirjoitti:

        Jore nyt teet sellaisen homman, että meet kallonkutistajalle. Se muuttaapi sun seksuaalisen ajatusmaailmas miehiä kohtaan ja sit otat olutta. Ja jos ei sitten jonkun viitun takia toimi niin meet munan leikkuriin ja leikkaat kyrvän/pallit hevon vituun ja teet vaginan itelles ja käännät itsesi sukupuolen naiseksi. Ja jos toikaan ei auta hyppää sinne atlanttiin ja jää sinne. Pelle kuolen nauruun kun luen tätä sun paskaasi.

        Josse tuu kotiin äiti pesee sun roikkopallit.Muistatko.ku panin sua B rappuun


      • Mites o josse?
        Kanaalikoskinen kirjoitti:

        Josse tuu kotiin äiti pesee sun roikkopallit.Muistatko.ku panin sua B rappuun

        Jumaleissöni sentään!! Josse puhui notta o persii rassattu temppukondikseen - mutten ois ikuna uskona notta kannaaali ois työnnelly??


    • JosseRantanen

      Bajari poika voi pitää sen päänsä visusti kiinni. Tollainen poikanen ei vielä tiedä asioistaan mitään. Ihan miehenä pysyn ja susta en tiedä... Niin ja kiinnostuneille lukijoille että en ole vielä jäänyt kiinni mutta toinen päivä tätä kuuta olisi pitänyt lähteä oluun lusimaan, mutta vielä olen vapaa. Kyllä tämä tästä lähtee rullaamaan ja töitäkin olen saanut.

      • Miehiä miellytät..?

        tanssipojan töitä löysit poeka?

        Vai ootko rassattavana?


    • JosseRantanen

      Mulla on ihan laillisia töitä ja hetero pohjaisia, mutta kiitos kysymästä. Sulla taitaa (tai teillä aika monilla) olla puutetta pippelistä. Menkää jooko silti kiitos pois mun palstalt, kun mä olen ihan normaali naisiinsuuntautuva suomalainen mies paossa eri maassa. Tosi vítun rasittavia kommentteja. Jos vain voisin tulisin opettamaan isin-ei opetettuja kasvatusrituaaleja. Lapsellisia jonnejahan te vaan olette ja toki tähän saa tulla paskaansa jauhamaan, mutta kohtapuolin alan estämään jokaisen kirjoittajan, kenet vain voin. Kirjautuisitte edes víttu omalla nimimerkillänne tänne víttuilemaan, niin olisitte pikkuisen miehekkäämpiä sáatanan rúnkkareita! Toki ei mullakaan ole kirjautunutta profiilia, mutta kyllä se tulee ja mun palstoilta estetään tollaiset helevetin yököttävät hómopersèenreijät

    • Kuten tälläinen on mitä loistavin pellet.

      • JosseRantanen1956

        josse-poeka,

        oot:
        -satulanhaistelija
        -pepun roplaaja
        -miestenväliseen taipuvainen

        ja ainiin, myös tuleva vanki..


    • Kato JosseRantanen1956. Vuotta nuorempi. Mitä mies? Missä asut? Mä asun kuhmossa, mutta asun nyt väliaikaisesti ulkomailla. Kiitos kysymästä en haistele satulaa,roplaa peppua,ole miestenväliseen taipuvainen ja en ole tuleva vanki. Oliko muuta?

      • Ilmiannoin sut.. hah

        Pitäis saada murtokeikkoja varten varusteita "lainaksi". Tiedätkö mistä voisin lainata?


      • Tiirikka kale
        Ilmiannoin sut.. hah kirjoitti:

        Pitäis saada murtokeikkoja varten varusteita "lainaksi". Tiedätkö mistä voisin lainata?

        Aurinkorannalla on Josen yötyökaluvuokraamo, kuten ylläovassa listassa mainitaan kaikkea löytyy, kumiankasta liukuvoiteisiin ja pieniin kondomeihin.

        Mitä muuta pikkupippeli Jose tarviikaan yökeikoillla, ehkäpä vaippahousut kun hermot on ihan reikaleina ja suoli toimii itsekseen.


    • Josse & Teppo

      "mä näitä persiitä roplaan kai viimeiseen asti, sieltä persiistä löytyy se viimeinen..."

    • Kehtaattekin vielä kommentoida tänne paskaanne? Sain nimittäin käännytettyä tuomioni ehdolliseksi. Että siinä teille paskahousuille vähän hymynhyytymis uutista. Meikäläinen on nyt vapaa mies! Pari vuotta ehdollista ei tunnu missään! Vitun kakarat menkää nussimaan vaarianne! Muutto suomeen oli hieno ja koti oli ennallaan. Eräs kaverini käänsi poliisit minun puolelleni ja oikeaa tekijää aletaan etsiä.

      • Kadunhaara

        "Eräs kaverini käänsi poliisit minun puolelleni "

        Sä siit kaveraat vasikoiden kanssa, luulin, että olet mies.

        Uskomatonta !


      • Bullshit-Josse=gay

        TUOMIO tais kuitenkin tulla, vai mitä HOMO? Eli OLET SYYLLINEN.

        VAI JAUHATKO SONTAA PAHVIHOUSU? PUHU ASIAA, ÄLÄKÄ SORMEILE PERÄAUKKOASI!!


    • TURPA KIINNI VITTUILIJAT! SUKSIKAA VITTUUN! MIKS EI VOI KIRJOITTAA MULLE ASIALLISESTI!

      • Onko kanttia vastata

        heti ku lopetat valehtelun.. Mistä ehdollinen tuomio tuli?


      • gä h
        Onko kanttia vastata kirjoitti:

        heti ku lopetat valehtelun.. Mistä ehdollinen tuomio tuli?

        Vähän kun lainaan tiirikoita ja saranakatkojaa niin en minä voi tietää mihin niitä murrossa käytetään.

        Onneton oikeuslatos.


      • Täyteinen
        gä h kirjoitti:

        Vähän kun lainaan tiirikoita ja saranakatkojaa niin en minä voi tietää mihin niitä murrossa käytetään.

        Onneton oikeuslatos.

        Lainasin naapurille haulikkoa ja se heti lusautti muijastaan ilmat pihalle. Sain jäkättäjän kunniamitallin, näin jäkä jäki lähtee


    • JosseRantanen

      Ehdollinen tuli siitä, kun mua tarkkaillaan, että varmasti en tee murtoja yms tai avusta jatkossakaan. Ennen tätä en edes vittu avustanut missään, mutta niin vaan ne syyt tulee niskoille jostain vitun syystä...

      • Hontasen Ramo

        Tää kaveri on niin tyhmä, että ei osaa edes kertoa mistä tuomio tuli ja miksi.. Vatipää-Rantanen: Osaatko edes pyyhkiä persiitäs? Roplata sitä kyllä kuulemma osaat.. IDIOOTTI..


    • ASDFGH99

      MIKSI KAIKKI TÄÄLLÄ VITTUILEE RANTASELLE??????
      KYLLÄ MÄKIN OLISIN IHAN RAIVONA JOS MUT OLIS TOLLEI VASIKOITU

      • ASDFGH99=apina

        OSAATKO KÄYTTÄÄ PIENIÄ KIRJAIMIA JA PISTEITÄ ON VITUTTAVA LUKEA TOLLAISEN APINAN TEKSTIÄ KUN EI OLE VÄLIMERKKEJÄ


    • ASDFGH99

      ET TAIDA ITEKKÄÄ OSATA XD

      • ASDFGH99=apina

        Tai sitten tuo saattoi olla sarkasmia...


    • josserantanen1955½

      Olen tehnyt parrannukset !

      Aijon järjestää huutokaupan, myytävänä saranankatkoja, tiirikkasarja, värkki, asetyleeni ja happipullot, kätevät pikkupullot, pystyy polttohitsaamaan yhdellä täytöllä normikaapin. Pakoauto, Angia 1966 malli, maalattu punaseksi ja vilkkuvalot katolla, tosi huomaamaton pakoauto. Pieni pakoventtiilivika hieman jälkikäyntiä, vetää savuvanaa perässä, eli poliisien hankala seurata, uretaanilla täyteyt kumit, eli piikkimatto voimaton. Jos jää kiinni kokoelma erillaisia ja makuisia liukuvoiteita matkaselliä varten. Kirjastoni, jallut ja kallet v- 1974-1999 täydelliset vähän liimatut sivut. Sorkkarautoja eri mallisia, jos noilla ei ovi avaudu sitten käytetään dynämiittia jota valitettavasti nyt ei ole myytävänä.
      GSM hälyttimen ohittaja, lukitsee singnaalin, sivuleikkurit normi hälyttimen johtojen katkaisuun. Haulikko jolla voi ampua nuolia ja rautasahanteriä.

      Voi tulla tekemään myös koko kasasta tarjouksen, mutta mihinkään leikkeihin en ryhdy kaupantekotilaisuudessa. On ripbuliva.

      • Nappi kauppias

        Vieläkö sulla on sitä tupakkaa ja viinaa ?


    • En tiedä, että minkä ikäisiä vitun pellejä mun palstalla kirjoittaa. Liekö vittu jotain 35-40 vuotiaita saatanan tyhmiä, joilla ei ole töitä tai muutakaan tekemistä? Vittu ootte siis yhtälapsellisia, ku es-jonnet?! Kyllä sitä siihen anonyyminä tullaan vittuilemaan, ku pelottaa nii vitusti. Mut hei mä oon ihan omalla nimelläni! Paskiaiset vitun homorunkkarit! Voin kuvitella sielä jonkun vitun 35 vuotiaan akan joka niin hihittelee, ku on niin vitun kova, et anonyymina vittuilee. Oikeesti menkää sinne nuorten palstalle vitun pellet!

      • Sinut vasikoinut

        Pari juttuu HOMOPOEKA:

        -ei oo sun "palsta" - tää on viestiketju yleisellä foorumilla
        -jauhat paskaa ja valehtelet (vieläkään et kerro mistä ja millainen tuomio tuli: rikosnimikkeet kehiin!!!)
        -Voin tulla läpsimään sun kasvoja ja vittuileen ihan livenä sulle näätä-homo!
        -laita osoitetta kehiin niin tuun sun pihaas..


      • Josse. Im with u.
        Sinut vasikoinut kirjoitti:

        Pari juttuu HOMOPOEKA:

        -ei oo sun "palsta" - tää on viestiketju yleisellä foorumilla
        -jauhat paskaa ja valehtelet (vieläkään et kerro mistä ja millainen tuomio tuli: rikosnimikkeet kehiin!!!)
        -Voin tulla läpsimään sun kasvoja ja vittuileen ihan livenä sulle näätä-homo!
        -laita osoitetta kehiin niin tuun sun pihaas..

        Taitaa olla osotteet tuolla ylhäällä jo jos osaisit lukea aivoton kusipää. V**** pummi.


      • ootteko pariskunta?
        Josse. Im with u. kirjoitti:

        Taitaa olla osotteet tuolla ylhäällä jo jos osaisit lukea aivoton kusipää. V**** pummi.

        Mitä sä savolaismongooli selvennät siinä? ootko Jossen gaylover? Öhö Öhö Öhö taidat olla..


      • ÄLÄ VÄLITÄ JOSSE!!!!
        Sinut vasikoinut kirjoitti:

        Pari juttuu HOMOPOEKA:

        -ei oo sun "palsta" - tää on viestiketju yleisellä foorumilla
        -jauhat paskaa ja valehtelet (vieläkään et kerro mistä ja millainen tuomio tuli: rikosnimikkeet kehiin!!!)
        -Voin tulla läpsimään sun kasvoja ja vittuileen ihan livenä sulle näätä-homo!
        -laita osoitetta kehiin niin tuun sun pihaas..

        (Sinut vasikoinut) OOTKO OIKEESTI NOIN VITUN TYPERÄ???!


    • Haha! Odotan ilomielin pelle. Osoiten on Luhtametsäntie 13, kuhmo. Asun sielä naisystäväni kanssa. Nyrkein vai mailoin? Kerro heti, jos alkaa pelottamaan.

      • (Sinutvasikoinut)lue

        Josse on ihan hyvä jätkä!!
        Lopettakaa vittu se paskan jauhaminen.
        Jormalle nyt kävi silleen, että entinen kaverinsa (nimeltämainitsematon) lavasti hänet syylliseksi, kun hän suuttui josselle vanhoista veloista. Eikö niin Jorma?
        Ja sai päähänsä käyttäytyä tolleen.
        Mitään matsia teidän ei kannata ottaa!!!
        Koska jos uhoojalle (anonyymille ylempänä) käy jotain, niin Jorma joutuu maksamaan lisää sakkoja turhasta.
        (Itsekin jos olisin jossen asemas ja ei olis lakia, niin ettisin sun iipees käsiin ja tulisin sinne missä nyt asutkaan ja pahoinpitelisin kunnolla.)
        Josse ei uhkaillut, sä uhkailit! Haluutko syytteen laittomasta uhkauksesta?!
        Taidan mennä vinkkaamaan poliisinsivuille. Haha!! Pässi.


    • Anonyymi

      Moi onpa tästä aikaa.Ei onnistunut pakeneminen espanjan aurinkorannalta suunnistin koneella naurusaarille silloin. Suomen poliisi oli tehnyt tottakai maailmanlaajuisen etsintäkuulutuksen. Sain tiedon kun naurusaaren poliisi oli partiossa ja halusi tarkistaa minut pistokkeella onko kiellettyjä asioita englanniksi kertoi että on nyt tehovalvonta.Kysyi tietysti passia ja kun ei mitään kiellettyä ollut se oli ok. Mutta kun hetken tutki passia antoi sen ja sanoi heti pysy liikkumatta no tottelin kun tiesin mikä homma. Kädet pidin ylhäällä käskystä kuitenkin se otti radiopuhelimen ja kääntyi kunnes heitin Coca Cola sen naamalle täysillä ja lähdin juoksemaan kovaa (ollut juoksu kilpailuissakin 20 veenä) juoksin ja kyllä kyttäkin juoksi lujaa huutaaen pysähdy tai käytän taser etälamautinta. Ampuikin sillä mutta ei osunut etäisyyden takia. No juoksin puoli kilsaa kunnes tuli kylän metsä josta pääsi vuoristoon ja kyllä kyttäkin perässä metsässä juoksi ainakin 2 km mutta tuli pieni joki jonka rämmin läpi ei onneksi syvä. Olin vasta rannalla ja kuului varoitus laukaus. Olin pari sekkaa sydän hakaten paikallani. Jatkoin adrenaliinin voimilla pakoon kun alkoi vuori rinteenä. Olin jo pitkällä ja oli isompi kivi jonka taakse pääsin piiloon. Ja näin 300 metrin päässä poliisin joen toisella puolella. Huusi esiin kädet ylhäällä. Odotin minuutin ja kuulin kuinka hän puhui radiopuhelimeen lisäjoukoista ja koirasta. Lähdin kaikilla voimillani jatkamaan juoksua. Ja välillä levähdin meni 3 tuntia ja olin huipulla.Pääsin karkuun näin kaukana kuitenkin ainakin 10 poliisia ja poliisi mönkijöitä.Huudoista en saanut selvää. Alkoi tulla pimeä ja mietin että pakko päästä johonkin vaikka oli lämmin. Sattumalta vuorikiipeilijä oli mönkijällä liikenteessä kun oli jättänyt jotain tavaraa ja hakemassa niitä. Kerroin että eksyin kesken vaelluksen ja tarvitsen lentokentälle kyydin nopeasti koska seuraava lento paikkaan x lähtee pian. Hän oli yksinkertaisempi nuori mies ja suostui. Kyyti kesti tunnin.Rahaa oli onneksi riittävästi ja ei poliiseja missään kentällä. Tulli ja rajamiehiä oli mutta sanoma lehdellä lentoa odotellessa piilouduin. Ostin Lennon Australiaan ja pääsin koneeseen ja siltä osin helpottuneena siitä ettei tullille ollut mennyt vielä tieto minusta. Jatkan rankempaa tarinaa kohta. Tämä siis 2013. - J R 69 vee.

    • Anonyymi

      Saavuin Australiaan. Kuitenkin jännitti lentokenttä tarkastus kun repullinen omaisuutta. Ihmettelette miten jaksoin juosta sitä idari kyttää karkuun repun kanssa?no oli vaan vaatteet ja laturi sekä kuulokkeet sekä teet nkin lompakko ja passi, mukana ei painavaa. No kuitenkin pääsin koneesta ulos tarkastus läheni ja sydän hakkasi lujaa. Jono ei ollut iso koska hakeva lentokone tuli vasta lie mistä olikohan yö koneessa edes 10 ihmistä. Tarkastus meni hyvin passinkin osalta ja kun rahaa oli vielä riittävästi nostin koko tilin tyhjäksi. Ja hotellin varasin. Melko luksukkaan rannalta. Nukuin yön ja aamulla menin uimaan ja loikoilin rannalla.Tapasin jo kun Japanilaisen naisenkin kyseli röökiä olin ostanut halpaa tupakkaa ja annoinkin. Juteltiin ja kerroin olevani norjalainen. Hän kehui norjalaisia hyviksi ppedis ja kehui komeaksi ja suudella halusi mua. Lopun jo arvaattekin hän halusi hotelli huoneeseeni ja mentiin ja kiva päivä oli iltaan mukavissa hommissa. En kuitenkaan sen paremmin tuntenut joten tyhmänä annoin luvan jäädä yöksi kun halusii aamulla mut johonkin rantadickoon ja koska 10 vuotta edellisestä kerrasta suostuin. No ennen nukkumaan käymistä sanoi, että voisi pysyvämpää olla kun on vaan 10 vuotta nuorempi.no mä nukahdin nopeasti herätessäni kuitenkin... Ei ollut nasta enää huoneessa. Rahat oli viety, lompakko js passi. Halusin vajota maan alle. Tunnin mietin miten selviän. Kunnes muistin että illalla kun joimme viiniä mainitsin, että olen harrasta uho juoksemista ja vitsinä että juossut poliisikin karkuun.silloin kirosin kovaa kuinka pässi olin. No ja vaatteet oli tallella en voinut tehdä ilmoitusta. Lähdin kuitenkin varovaisesti rannalle mietin hetken ja jatkoin matkaa. Kaupungilla olin 2 tuntia pälyillen ja kun pummin sivulliselta ruokaa ja juomaa näin kääntyvän poliisiauton suuntaamme. Se ajoi normi vauhtia mutta sitten jarrutti välillä näin sivusilmällä että katsoivat minua päin. Käänsin pääni muualle kun sain eväitä. Poliisi laittoi vilkut päälle ja käänsi nopeasti perääni. Lähdin juoksemaan taas. Toinen hyppäsi autosta ja toinen ajoi edelleni. Käänsin oikealle kadulle ja molemmat juoksi perässä käskien pysähtyä. Jatkoin ja vasemmalle kadulle ja nyt he varoittivat voimankäytöstä. Onneksi eivät siihen ruvenneet. Juoksin mutta kun pääsin rannalle vierelle mutta tuli vastaan korkea kaide jonka takana oli vaan uutta rantaa ja vettä. No pysähdyin kun poliisit olivat muutaman metrin päässä. Molemmilla oli pamput kädessä. Käskystä menin polville maahan ja kädet ylhäällä. Kun he oli vat pari metrin edessä nousin ja toinen huitaisi ps pulla josta otin kiinni ja pakolla polvella tinttasin mahaan. Tippui siihen. Toinen löi mua selkään aika kovaa. Sain käännyttyä ja otin kädestä kiinni ja taas pakolla tinttasin lärviin. Ja heitin niskalenkillä toisen käytän päälle. No ne nousi vat nopeasti kun Juoksin MUTTA kaksi poliisi autoa ajoi yllättäen vilkuitta eteeni en ollut kuullut 2 hälyttävän matkalla apuvoimia. Oli pakko antautua nousivat autosta ja painoivat alas maahan. Yksi käytti lamautintaan 2 kertaa että olen täysin mahallani. Toinen mätkimistäni kytistä. Löi 5 kertaa pampulla reiteen. Tämän jälkeen 2 tuli päälleni ja pari muuta laittoi käsi ja jalka raudat. Kaikki 6 kantoivat autoon koska kyllähän minä 198 cm painan paljon. Autoon mahtuminen oli ongelma mutta saivat 15 minuutin harjoittelulla kuitenkin mahtumaan. Kun he sulkivat ovet mietin että nyt häkki heiöahtaa.putkaan jouduin asemalla.ja tunnin kuluttua sheriffi tuli kertomaan vartijan kanssa että minut on pidätetty noista rannalla tapahtuneesta asioista ja näytti etsintäkuulutus kuvaani. Kertoi että asia on nyt vakavampi kuin pelkkä suomesta pakeneminen ja että tieto välittyy Suomeenkin viranomaisille. Ovi suljettiin. Ja mietin nyt on kaikki pilalla. Australiassa on kovemmat rangaistukset kuin Suomessa. T. J R 69 vee.

    • Anonyymi

      Jatkuu... No olin putkassa pari yötä. Jonka jälkeen komisarion päätöksellä minut vangittiin ja toimitettiin Australian pääkaupungin vankilaan tutkinta vankeuteen. Parin pitkän viikon kuluttua tuli ilmoitus, että syytetään kahden poliisin mätkimisestä. Tuli oikeudenistunto. Lyhyt sellainen. Koska rahaa ei ollut korvata poliiseille tekojani muunnettiin se vankeudeksi joka kesti Vuoden!! Kun sain tietää en voinut uskoa että tämä on totta. Vuosi oli pitkä ja rankka. Ruoka oli lähinnä australialaista jopa vanhentunutta helppotekoista ruokaa. Olin jatkuvasti ripulilla. Leipänä näkkäriä ja vettä juomaksi. ulkoilua oli muttei muita aktiiviteetteja juurikaan. Ei kuntosalia ja sellikaveri oli ärsyttävä. Kuorsasi ja piereskeli. Ja usein. Ei luettavaa juurikaan. Kerran yölläkaveri alkoi metelöidä ja potkia sellin ovea hän halusi pois. Mutta vartijat vain nauroivat. Kun vuosi oli viimeinkin ohi minut lennätettiin poliisi koneella Suomeen raudoissa. Helsingin poliisi otti kiinni. Olin kokoajan raudoissa. Ja paon takia järjestettiin rosis jossa lisättiin 3 kk tuomiotani. Juuri maastapaon syystä ja kun en odottanut että poliisit hakevat minut kotoa. Kesti vuoden vähän paremmassa jamassa kun Australiassa. Yhteensä 3,8 vuotta mutta vuoden kuluttua kun valitin hoviin lyheni 1,8 vuotta. Ihme kyllä! Syynä asiallinen käytös ja luottamus siihen että vain lainasin työkaluja yms murtoihin. No hitaasti aika meni mutta pääsin pois. 2016 jouluna. Sen jälkeen olen ollut asiallisempi vaikka tapasinkin tämän entisen kaverini. Hänen naurut oli kestettävä ja koko Kuhmon kylän Kajaanin jne. Löysin naisen 2017 ja menimme 2018 naimisiin. Perustin uuden hitsausyrityksen JR-kainu Oy. Aina joku haukkuu työtäni mutta sanon että vaihda paikkaa. Muuten hyvää palautetta vaikka palkka on huono. Vaimo on Yli insinööri joten talous kunnossa. Korona aikana yritys hetkeksi meni melkein nurin mutta nyt rullaa. Aloitin uudelleen salin ja 160 kg nousee yhä! J R 69 vee.

      • Anonyymi

        G'day, mate! Remember me, Jimmy? We did some time together in Down Under. Still missing the hot nights we spent together... BTW you should do a STD check, I've got HIV :(
        Yours, Jimmy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        G'day, mate! Remember me, Jimmy? We did some time together in Down Under. Still missing the hot nights we spent together... BTW you should do a STD check, I've got HIV :(
        Yours, Jimmy

        Sorry I'm not gay and neither is Jimmy. I have had and still have many women. You are just a troll from years ago with someone against mknu. Pampu's punch still gave me sense in the head. J R 69 vee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry I'm not gay and neither is Jimmy. I have had and still have many women. You are just a troll from years ago with someone against mknu. Pampu's punch still gave me sense in the head. J R 69 vee

        Don't be so naive my dear, nothing gay when two adult males help each other to relieve their pressures with hand, mouth or bumhole. Just a prison thing. You told me your name means dick in Finnish, and boy were you eager to get some!
        Jimmy


    • Anonyymi

      Moro muistan sut niin että 6 kiloa nousee vai? Vai jopa 16 kiloa? Kuinka jaksat masulla juosta skoudii karkuun jos jo hengästyit kun hitsailit autoa väärässä asennossa? Sen uskoin että aussejen skoudet antoi pamppua kunnolla mut että noin meni Haha!!, mee mr uho veke täältä kun näkee vielä mitä shaibaa oot joskus kirjoittanut. Repeän yhä ja muutkin!

    • Anonyymi

      Arvelinkin että joku tulee tänne kommentoimaan. Näköjään mun asiat kiinnostaa nytkin kun näin vanhaan kommentoit. Kiitos mielenkiinnostasi 160 lähtee ja hauiskääntö tulos on 70 jo kun aloitin nippa nappa päästiin 40. Että näin tai oikeestaan jonkun on hyvä huudella ruudun takaa jos on itse kukkakeppi. Tosin se on helppoa nyky aikana. Ja epäile vaan reisi on vieläkin joskus arka mutta toi pampusta järkeä mulle päähän. Lähetin joulukortinkin viime vuonna sille poliisilaitokselle Australiaan. Näin. - J R 69 vee.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe