Joutsaan muutto mielessä

Joutsalaiseksi?

Ajateltiin etsiä asuntoa Joutsasta, alkuun vuokralle,löytyykö 3 h k vuokra-asuntoja?
Minkälainen paikka Karimäki on asua? Mökkimatka kulkee Joutsan läpi ja olemme ihastuneet kauniiseen kirkonkylään.

30

1149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tervehditä

Kylä nätti mutta asukkaat sisäsiittoisia. Asuntoja tarjoilla reilusti, kun muutetaan pois, jos pääsee.

• Werneri83

Juu, kylä on kiva mutta ihmiset siellä ovat perseestä. Siellä aikoinaan asuin, ei todellakaan kannata sinne muuttaa! En ikinä palaa sinne takaisin. Kaikki joutsalaiset ovat toisilleen serkkuja tai muita sukulaisia. Todella sisäsiittoista porukkaa!

• kikite

Joutsa on kiva paikka, ja mitä tulee näihin kommentteihin, että ihmiset on jollain tapaa ilkeitä, tai sisäsiittoisia on ihan höpöpuhetta. Toki varmasti sellaistakin löytyy mutta suurinosa ihmisistä täällä on mukavia ja jopa tervehtivät ja katsovat silmiin kadullakin, ei täällä nenä maassa kuljeta :)

• sesse78

en nyt sanoisi kauniiksi tuota kylää. ihmiset siellä on vielä pahempia..

• Purutradalla

Mikä se mietityttää ? Jos elämäsi on oikeilla jengoilla työtä ja toimeentuloa myöten niin silloinhan pärjää missä kyläsessä tahansa . Perusteet asuinkunnalle lienevät jostain muualta kun mietteistä .

• Anonyymi

Jos en muuta hyvää ikinä ole elämi aikana tehnyt annan hyvän neuvon äläikinä edes qjattele Joutsaan muuttoa. Olen esittänyt jonkun toiveen sukulaisille jotka eivät ryve rahassa ,että hautaaisivat kausi joutsasta ja koko kwöeski suomesta ei se mättää niin helppoa olevan. Mitä siitä haudatkoon kunta saatana sitten ,kun ruumis alkaa haisemaan sen verran ettei nenä kestä.

• Anonyymi

Tänne vaan👌

• Anonyymi

Joutsa on p…läpi!

• Anonyymi

Luhangassa vapautuu halpoja asuntoja samalla kun kaksi ravintolaa on menossa konkkaan.

• Anonyymi

Luhanka ei ole Joutsa

• Anonyymi

Se on potentiaalinen vaihtoehto teille köyhille.

• Anonyymi

Ethän sinä muuta mihinkään , kyselet vain milloin mihinkin muuttoa .

• Anonyymi

Muuttaa kun saa sopivan körtin parsittua .

• Anonyymi

Aika harvalla täällä on ees pillu mielessä

• Anonyymi

Joutsalaisten päät ( ylä- ja ala) humisevat tyhjyyttä. Sekin on hyvä ääni. Parempi kuin itikalla.

• Anonyymi

Millainen paikka asua on Tyrvää, Rovaniemi, Kitee, Ranua, Imatra, Hollola, Haapajärvi, Tokio, Vantaa, Alavus, Himanka, Varkaus.
      Olen tyhmä ja olen aikeissa muuttaa niihin kaikkiin!

• Anonyymi

Joutsa on liian kallista asuinaluetta muutosta uneksivalle .

• Anonyymi

Markan tontteja ja kerrostalot purettavia lääviä.

• Anonyymi

Tarviiko siellä käydä töissä?

• Anonyymi

Et tarvitse duunia , yhteiskunta imettää kuten äitisi aikoinaan .

• Anonyymi

ikäviä ja inhottavia ihmisiä tänne ei haluta ja kaljaa latkivat ukrainalaiset ja rusakit
      maleksijat potkaistava takaisin kotimaihinsa äkkiä.

• Anonyymi

Minä neuvo voit pitää ystävän ,kun ei ole tavattu . Sitten jos satutaan tapaamaan voin muuttaa mielipidettä ystävä kohtaa. Niin älä tule älä ed3s haaveille tänne muuttoa. Olen ollut täällä liian kauan ja toivon jos näiden uskossa olevien hörhöinä pitämien ihmisten juttuihin pitäisi uskoa kokeile vaikka ensin helvettiå . Jos tuntuu hyvältä sen jälkeen voit miettiä miltä joutsassa oleminen tuntuu. Minut joutsa tuhosi jos en ollut ennen ihan hirviö täälä muutuin semmoiseksi. En ole hyvä ihminen olenko koskaan ollut.??? Jos tykkäät helvetistä tämä on lievempi muoto siitä. Olen käynyt muutaman kerran helvetissä tuntui melkein kodilta. Esa

• Anonyymi

Taisin antaa neuvon aiemmin jo kahdesti. Viimeisen jonain ystävänä. Mietittyäni vähän jos pääset uskovaisten hörhjen mukaan Helvettiin jää sinne parempi kuin joutsa. Sanon henkilökohtaisesti lähtisin vaikka heti jos mahdollista. Ei tunnu onnistuvan sekään maanantaina on seuraava mahdollisuus ostan pari pulloa melko edullista viskiä tai Vodkaa. Alkaa käymään aika pitkäksi.

• Anonyymi

ethän sinä osta mitään

• Anonyymi

Muuta pois jos niin vaikeata sun elämäsi

• Anonyymi

Tee kiljua,siinä saa ajan kulumaan puuhastellessa ja on edullista. Saattaa tosin pakki mennä sekasin ja ryppyreikä röpöttää jos epäonnistuu valmistusprosessissa.

• Anonyymi

Yks sarjavalittaja antaa huonon kuvan Joutsasta ja täällä niitä valittajia tuntuu olevan lisää. Joutsa hyvä paikka ja hyvät ihmiset jos ei nyt Huikkoja oteta huomioon !

• Anonyymi

Yks uusi valittaja, että sukupuolikiintiökin täyttyy. Valittaa aviisin mieliksi, kun arvoisa toimittelija nätisti pyytelee—- jotain.

• Anonyymi

mene mieluummin hartolaan siellä lääkärinkin pääsee jopa samana päivänä
      toisin kuin joutsassa
      on hienot hospitaalit ja toiseen rakennukseen hammaspuoli ja ruokahuolto
      nyt hospitaali menossa taas kiinni vuodeosaston osalta ja ruokakeittiö kanssa
      kanatti ostaa kunnan jo kerran myymä halli takaisin ja purkaa se ja rakentaa tollanen kallis lukaali ja sitten vaan seisomaan keittiö
      heh

• Anonyymi

Joutsa on hölmölä, mutta onneksi kukkivaan kylään löytyi rahaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      121
      5896
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4316
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2721
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2518
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1855
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1524
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1372
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1311
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      26
      1157
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1101
    Aihe