Aihe

Matkalle miestä

lomallekaksin

Hei mieleni tekisi tehdä nyt syksyllä joku lomamatka mielellään ulkomaille mutta kun rahat on vähissä niin etsin sellaista Miestä 55-100 vuotiasta joka kustantais minunkin matkani rahahan on käyttöä varten joten ei se aivan haaskuun menisi minunkaan kanssani vietettäis hauska loma olen 60v Nuori Nainen .

7

481

Vastaukset

• Sinä se jaksaisit matkustaa vai onko oikeasti iso haku kaikkien paikkakuntien miehistä?
      Et muuten olis tulossa käymään lähiaikoina aikomuksena käydä joka paikkakunnan kirpputoreilla?

• Hyvää-joulua kaikille kullille, edelleen on haku päällä koko Suomesta.Ensi-vuotta silmällä pitäen en ole mikään humpukka olen kunnon nainen.Miehet valittaa kun ei naista saa ja sitten kun sitä on saatavissa niin ei kelpaa.

• Millä palstalla on koko Suomi.voitko opastaa viisas.

• Tämä on tarjous joka ei toistu.

• pojat kiirehtikää kirjoitti:

Tämä on tarjous joka ei toistu.

Joko se rikas kulta löytyi, aikaahan vilahti jo reilu vuosi?
        Minulla olisi sekä rahaa ja aikaa että kokemusta naisista, jotka minun kustannuksellani matkustelevat koti- ja ulkomailla. Ja olen sopivan ikäinenkin, vasta 70 -vuotias terve ja reipas pojankloppi.
        Pyörähdän kuukauden sisällä sillä reunalla Suomea ja olisipa hauska tavata ja suunnitella, minne nyt mentäisiin ja mitä tehtäisiin.

• Oi Herra jos mä matkamies maan.....

• Jos sais kerran reissullansa mustalaisen hevosta
      pääsis sitten käräjille pikkuvarsan tevosta...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      13080
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      9044