Hei olen tavallinen Suomalainen 60v nuori nainen etsin matkat maksavaa mies seuraa syksyksi koska itselläni pienet tulot niin ei matkoihin riitä rahaa .Mentäis vaikka Espanjaan viikoksi tai pariksi.sinä 55-100vuotias Mies otathan yhteyttä.Laitan myöhemmin puh.numeroni jos kiinnostusta ilmenee niin voimme sopia käytännön järjestelyistä.
Miestä lomaseuraksi
hevosella pääsee
2
454
Vastaukset
- lentokoneellamennään
No mutta onko minunkin mentävä yksin sinne Turkkiin,Gampiaan vai mitä niitä hyviä mies paikkoja onkaan kai tuo Turkki on ensin testattava.Olisin kyllä mieluummin mennyt sinne Suomalaisen sulhon kanssa mutta ovat kai liian epävarmoja lähtemään näinkin nuoren neidon kanssa.Rohkea rokan syö sanotaan.
- finkkiskinkkis,
kts löytyiskö täältä
www.tv7.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125088
- 1535063
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464752- 1463044
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302763- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202178- 421997
- 411798
- 231568