Naiset saunanlämmössä

tarinoitsija

Tänään oli taas Lauantai, tavalliseen tapaani olin käynyt jo kuukauden ajan joka lauantai kotini läheisessä uimallassa. Menin pukuhuoneeseen, koko naisten pukuhuoneessa ei ollut muita kun minä ja toinen erittäin viehättävä nainen. Hän oli n. 175 cm pitkä, hän oli todella hoikka pitkähiuksinen brunette. Jäin haaveilemaan vähän turhan liian kauaksi aikaa tuosta hunajaisesta neidosta. Hän kääntyi ja näki minun tuijottavan hänen siloja pakaroitaan. Lähdin pukuhuoneesta vähin äänin pesutilaan. Laitoin pinkin pesulaukkuni ja pyyhkeeni naulakkoon ja menin suihkuun. Puin turkoosit bikinini ja lähdin uimaan. Kävin harjoittelemassa hieman uimahyppyjä kolmosesta. Sitten menin uimaan matkaa yhden kilometrin verran. Tämä nainen oli mennyt porealtaaseen sillä välin kun olin uinut kilometriä. Kun kävelin saunaan päin näin naisen tuijottavan kiinteitä urheilijapakaroitani intohimoisesti. Menin suihkuun ottaen bikiinit pois ja sen jälkeen kapusin ylimmälle lauteelle. Minulla oli tylsää, muina launatai iltapäivinä, olin jutellut minua noin kymmenen vuotta vanhempien naisten kanssa, mutta nyt saunassa ei ollut ketään muuta kuin minä. Sain älyväläyksen ja otin etusormen esille. Aloin härnäämään klittaani ja se paisui, kuten myös häpyhuuleni. Aloin jo hieman kastua ja työnsin etusormeni reikääni ja otin "liukastetta" sormeeni ja laitoin sormeni klitoriksen päälle ja sain kovan vauhdin päälle, sormi liukui klitoriksella erittäin hyvin. Kesken tyydytyksen havahduin suihkun aukeamiseen. Mieleeni juolahti heti, että onkohan suihkussa olija tämä ikäiseni namupala! Lopetin masturboinnin ja lsitoin oikean jalan vasempani päälle. Saunan ovi aukesi ja sisään astui oma pikku namupalani. Hän piilotteli selkänsä takana jotakin, mitä lie. Katseeni keskittyi enemmänkin hänen vapaina heiluviin terhakoihin b-kupin rintoihinsa. Hän istui vireeni ja otti takaraivostani kiinni ja suuteli minua kevyesti huuliini. Suudelma jatkui ja hän alkoi hyväilemään siroilla käsillään rintojani, jotka olivat c-kokoa. Hän härnäsi terävillä kynsillään nännejäni. Niitä hierottuaan hän jatkoi matkaa vatsan kautta häpyhuulilleni, ne olivat märät äsköisestä masturboinnistani. Ja hän huomasikin sen: "Hunajapillustasihan valuu mahlaa jo lauteillekin". Hän alkoi hieromaan klittaani ensin hitaasti, mutta lisäsi koko ajan vauhtia lisää ja lisää. Voihkin ja voihkin kunnes sain sanottua: "Mä tuun". Sitten hän lopetti ja paljasti mitä oli piilotellut selkänsä takana, se oli kaksipuolinen värisevä dildo. Hän kytki sen päälle ja tunki toisen pään ensin minun pilluuni se tärisi ihanasti, se oli ihanaa nautin siitä , se teki niin ihanaa. Sitten hän tuli päälleni ja sujautti toisen pään omaan vakoonsa. Me olimme päällekkäin ja keinutimme anteitamme samaan tahtiin ensin hittasit, mutta vauhtimme kiihyi nopeammaksi ja nopemmaksi. Lopulta se oli tasaisen nopeaa ja vibraattori surisi tahdissamme. Pillumme koskettivat toisiamme naidessamme. Ne hankasivat toisiamme, kuten myös klitat. Lopulta saimme yhtä aikaa orgasmin ja pillumme supistelivat tekomunaa yhtä aikaisesti. Menimme suihkuun ja puimme vaattet lähdimme eri teitä pois. Se oli ihanaa!

1

9890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lesbo

      siis wau!! m niin kostuin!!
      kunpa noin joskus kävis!! ;)
      naisin milelläni naista saunassa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe