Naiset saunanlämmössä

tarinoitsija

Tänään oli taas Lauantai, tavalliseen tapaani olin käynyt jo kuukauden ajan joka lauantai kotini läheisessä uimallassa. Menin pukuhuoneeseen, koko naisten pukuhuoneessa ei ollut muita kun minä ja toinen erittäin viehättävä nainen. Hän oli n. 175 cm pitkä, hän oli todella hoikka pitkähiuksinen brunette. Jäin haaveilemaan vähän turhan liian kauaksi aikaa tuosta hunajaisesta neidosta. Hän kääntyi ja näki minun tuijottavan hänen siloja pakaroitaan. Lähdin pukuhuoneesta vähin äänin pesutilaan. Laitoin pinkin pesulaukkuni ja pyyhkeeni naulakkoon ja menin suihkuun. Puin turkoosit bikinini ja lähdin uimaan. Kävin harjoittelemassa hieman uimahyppyjä kolmosesta. Sitten menin uimaan matkaa yhden kilometrin verran. Tämä nainen oli mennyt porealtaaseen sillä välin kun olin uinut kilometriä. Kun kävelin saunaan päin näin naisen tuijottavan kiinteitä urheilijapakaroitani intohimoisesti. Menin suihkuun ottaen bikiinit pois ja sen jälkeen kapusin ylimmälle lauteelle. Minulla oli tylsää, muina launatai iltapäivinä, olin jutellut minua noin kymmenen vuotta vanhempien naisten kanssa, mutta nyt saunassa ei ollut ketään muuta kuin minä. Sain älyväläyksen ja otin etusormen esille. Aloin härnäämään klittaani ja se paisui, kuten myös häpyhuuleni. Aloin jo hieman kastua ja työnsin etusormeni reikääni ja otin "liukastetta" sormeeni ja laitoin sormeni klitoriksen päälle ja sain kovan vauhdin päälle, sormi liukui klitoriksella erittäin hyvin. Kesken tyydytyksen havahduin suihkun aukeamiseen. Mieleeni juolahti heti, että onkohan suihkussa olija tämä ikäiseni namupala! Lopetin masturboinnin ja lsitoin oikean jalan vasempani päälle. Saunan ovi aukesi ja sisään astui oma pikku namupalani. Hän piilotteli selkänsä takana jotakin, mitä lie. Katseeni keskittyi enemmänkin hänen vapaina heiluviin terhakoihin b-kupin rintoihinsa. Hän istui vireeni ja otti takaraivostani kiinni ja suuteli minua kevyesti huuliini. Suudelma jatkui ja hän alkoi hyväilemään siroilla käsillään rintojani, jotka olivat c-kokoa. Hän härnäsi terävillä kynsillään nännejäni. Niitä hierottuaan hän jatkoi matkaa vatsan kautta häpyhuulilleni, ne olivat märät äsköisestä masturboinnistani. Ja hän huomasikin sen: "Hunajapillustasihan valuu mahlaa jo lauteillekin". Hän alkoi hieromaan klittaani ensin hitaasti, mutta lisäsi koko ajan vauhtia lisää ja lisää. Voihkin ja voihkin kunnes sain sanottua: "Mä tuun". Sitten hän lopetti ja paljasti mitä oli piilotellut selkänsä takana, se oli kaksipuolinen värisevä dildo. Hän kytki sen päälle ja tunki toisen pään ensin minun pilluuni se tärisi ihanasti, se oli ihanaa nautin siitä , se teki niin ihanaa. Sitten hän tuli päälleni ja sujautti toisen pään omaan vakoonsa. Me olimme päällekkäin ja keinutimme anteitamme samaan tahtiin ensin hittasit, mutta vauhtimme kiihyi nopeammaksi ja nopemmaksi. Lopulta se oli tasaisen nopeaa ja vibraattori surisi tahdissamme. Pillumme koskettivat toisiamme naidessamme. Ne hankasivat toisiamme, kuten myös klitat. Lopulta saimme yhtä aikaa orgasmin ja pillumme supistelivat tekomunaa yhtä aikaisesti. Menimme suihkuun ja puimme vaattet lähdimme eri teitä pois. Se oli ihanaa!

1

10310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lesbo

siis wau!! m niin kostuin!!
      kunpa noin joskus kävis!! ;)
      naisin milelläni naista saunassa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      153
      7522
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      130
      5189
    3. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      43
      2670
    4. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      261
      2268
    5. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      81
      2218
    6. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      67
      2078
    7. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      566
      2047
    8. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      56
      1100
    9. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      291
      1067
    10. Laittaisin whatsuppissa viestin

Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.
      Ikävä
      66
      1055
    Aihe