Minulla on kolme ulkohäkissä elävää kissaa..syötän whiskas märkäruokaa ja olen huomannut että jo muutaman tunnin kipossa olon jälkeen ruoan alla on rykelmiä aivan pieniä valkoisia matoja..!? Kun kissoilta pieniä jämiä välillä jää kippoon.. Mistähän moinen johtuu?
Ruoassa matoja?!?!
11
393
Vastaukset
- 3+6
Ulkohäkissä elävää?
Kyllähän ulkona menee vaikka minkälaista mönkijää.- -ann-
Niin isossa ulkohäkissä kesäsin..niinhän niitä on..kärpäsiä epäilen.
- ....
Kärpäsen munia, seon ehtinyt laskea munansa, vähän ajan päästä olisi valkeita kärpäsen toukkia. Ne ovat inhottavia.
- 20+5
Whiskas on niin p'skaa että kärpäsetkin munivat sinne!
- huohhhh
whiskas on hyvää ruokaa JA AJATELKAAS NYT TÄTÄ: SIWASSA SHEBAPURKKI TÄYNNÄ VALKOISIA MATOJA kun joku idiootti menny avaa sen !!
- niiniinniin
no, madoissakin on ravinteita :D
- Ajatteleppa ite!
Söisitkö itse ruokaa, jossa on matoja?
Joojoo, kissa on eläin... NIINPÄ, mutta tiedoksi vaan, että niin mekin olemme! - kissatkin arvokkaita
Ajatteleppa ite! kirjoitti:
Söisitkö itse ruokaa, jossa on matoja?
Joojoo, kissa on eläin... NIINPÄ, mutta tiedoksi vaan, että niin mekin olemme!Älä vakavissasi hauku toisia eläimiksi! Ihminen on Jumalan kuva. Jumala ruokkii niin ihmiset kuin eläimet, joten ei kissojenkaan tosiaan tarvitse mitä tahansa syödä.
- 6+16
Söisitkö itse raakaa lihaa?
- lollero7
Kissat ainakin syövät, ovathan ne lihansyöjiä. Raaka liha on niille kaikkein parasta ravintoa.
- söisin ja syön
Itseasiassa kyllä aika monikin syö raakaa lihaa ja myös kalaa (sushia). Aika moni kehitysmaissa myö toukkia ja matoja ja muita sellaisia otuksia joita me länsimaissa pidämme roskana. Heille ne ovat ehkä ainut proteiinilähde, koska lehmiä ei teurasteta ruoaksi kun halutaan maitoa käyttöön ja lehmiä on usein vain yksi.
Kaikilla ei ole mahdollisuutta saada täysin tuoretta tavaraa, joten madotonta ruokaa ei välttis ole tarjolla. Se, että meillä jotakin ei tehdä, ei tarkoita ettei jossakin niin jouduta tekemään.
Aina ei ole tulta tarjolla ja silloin on syötävä lihatkin raakana vaikkei haluaisi. Raaka liha ei ole välttämättä huonoa, meillä länsimaissa vaan elintason vaikutuksesta moni pöpö aiheuttaa ongelmia mitä muualla ei tule. Siis meillä on liian puhdasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541899Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591744- 771614
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811409The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251165- 1581162