Minulla on kolme ulkohäkissä elävää kissaa..syötän whiskas märkäruokaa ja olen huomannut että jo muutaman tunnin kipossa olon jälkeen ruoan alla on rykelmiä aivan pieniä valkoisia matoja..!? Kun kissoilta pieniä jämiä välillä jää kippoon.. Mistähän moinen johtuu?
Ruoassa matoja?!?!
11
467
Vastaukset
- 3+6
Ulkohäkissä elävää?
Kyllähän ulkona menee vaikka minkälaista mönkijää.- -ann-
Niin isossa ulkohäkissä kesäsin..niinhän niitä on..kärpäsiä epäilen.
- ....
Kärpäsen munia, seon ehtinyt laskea munansa, vähän ajan päästä olisi valkeita kärpäsen toukkia. Ne ovat inhottavia.
- 20+5
Whiskas on niin p'skaa että kärpäsetkin munivat sinne!
- huohhhh
whiskas on hyvää ruokaa JA AJATELKAAS NYT TÄTÄ: SIWASSA SHEBAPURKKI TÄYNNÄ VALKOISIA MATOJA kun joku idiootti menny avaa sen !!
- niiniinniin
no, madoissakin on ravinteita :D
- Ajatteleppa ite!
Söisitkö itse ruokaa, jossa on matoja?
Joojoo, kissa on eläin... NIINPÄ, mutta tiedoksi vaan, että niin mekin olemme! - kissatkin arvokkaita
Ajatteleppa ite! kirjoitti:
Söisitkö itse ruokaa, jossa on matoja?
Joojoo, kissa on eläin... NIINPÄ, mutta tiedoksi vaan, että niin mekin olemme!Älä vakavissasi hauku toisia eläimiksi! Ihminen on Jumalan kuva. Jumala ruokkii niin ihmiset kuin eläimet, joten ei kissojenkaan tosiaan tarvitse mitä tahansa syödä.
- 6+16
Söisitkö itse raakaa lihaa?
- lollero7
Kissat ainakin syövät, ovathan ne lihansyöjiä. Raaka liha on niille kaikkein parasta ravintoa.
- söisin ja syön
Itseasiassa kyllä aika monikin syö raakaa lihaa ja myös kalaa (sushia). Aika moni kehitysmaissa myö toukkia ja matoja ja muita sellaisia otuksia joita me länsimaissa pidämme roskana. Heille ne ovat ehkä ainut proteiinilähde, koska lehmiä ei teurasteta ruoaksi kun halutaan maitoa käyttöön ja lehmiä on usein vain yksi.
Kaikilla ei ole mahdollisuutta saada täysin tuoretta tavaraa, joten madotonta ruokaa ei välttis ole tarjolla. Se, että meillä jotakin ei tehdä, ei tarkoita ettei jossakin niin jouduta tekemään.
Aina ei ole tulta tarjolla ja silloin on syötävä lihatkin raakana vaikkei haluaisi. Raaka liha ei ole välttämättä huonoa, meillä länsimaissa vaan elintason vaikutuksesta moni pöpö aiheuttaa ongelmia mitä muualla ei tule. Siis meillä on liian puhdasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1317202Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142609Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2641250- 1001029
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161947En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137910Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71907Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79774Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13743Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18721