Ruoassa matoja?!?!

-ann-

Minulla on kolme ulkohäkissä elävää kissaa..syötän whiskas märkäruokaa ja olen huomannut että jo muutaman tunnin kipossa olon jälkeen ruoan alla on rykelmiä aivan pieniä valkoisia matoja..!? Kun kissoilta pieniä jämiä välillä jää kippoon.. Mistähän moinen johtuu?

11

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+6

Ulkohäkissä elävää?
      Kyllähän ulkona menee vaikka minkälaista mönkijää.

• -ann-

Niin isossa ulkohäkissä kesäsin..niinhän niitä on..kärpäsiä epäilen.

• ....

Kärpäsen munia, seon ehtinyt laskea munansa, vähän ajan päästä olisi valkeita kärpäsen toukkia. Ne ovat inhottavia.

• 20+5

Whiskas on niin p'skaa että kärpäsetkin munivat sinne!

• huohhhh

whiskas on hyvää ruokaa JA AJATELKAAS NYT TÄTÄ: SIWASSA SHEBAPURKKI TÄYNNÄ VALKOISIA MATOJA kun joku idiootti menny avaa sen !!

• niiniinniin

no, madoissakin on ravinteita :D

• Ajatteleppa ite!

Söisitkö itse ruokaa, jossa on matoja?
        Joojoo, kissa on eläin... NIINPÄ, mutta tiedoksi vaan, että niin mekin olemme!

• kissatkin arvokkaita
        Ajatteleppa ite! kirjoitti:

Söisitkö itse ruokaa, jossa on matoja?
        Joojoo, kissa on eläin... NIINPÄ, mutta tiedoksi vaan, että niin mekin olemme!

Älä vakavissasi hauku toisia eläimiksi! Ihminen on Jumalan kuva. Jumala ruokkii niin ihmiset kuin eläimet, joten ei kissojenkaan tosiaan tarvitse mitä tahansa syödä.

• 6+16

Söisitkö itse raakaa lihaa?

• lollero7

Kissat ainakin syövät, ovathan ne lihansyöjiä. Raaka liha on niille kaikkein parasta ravintoa.

• söisin ja syön

Itseasiassa kyllä aika monikin syö raakaa lihaa ja myös kalaa (sushia). Aika moni kehitysmaissa myö toukkia ja matoja ja muita sellaisia otuksia joita me länsimaissa pidämme roskana. Heille ne ovat ehkä ainut proteiinilähde, koska lehmiä ei teurasteta ruoaksi kun halutaan maitoa käyttöön ja lehmiä on usein vain yksi.

Kaikilla ei ole mahdollisuutta saada täysin tuoretta tavaraa, joten madotonta ruokaa ei välttis ole tarjolla. Se, että meillä jotakin ei tehdä, ei tarkoita ettei jossakin niin jouduta tekemään.

Aina ei ole tulta tarjolla ja silloin on syötävä lihatkin raakana vaikkei haluaisi. Raaka liha ei ole välttämättä huonoa, meillä länsimaissa vaan elintason vaikutuksesta moni pöpö aiheuttaa ongelmia mitä muualla ei tule. Siis meillä on liian puhdasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3378
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1899
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      147
      1829
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1744
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      77
      1614
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      344
      1558
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      81
      1409
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1278
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1165
    10. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1162
    Aihe