Minulla on kolme ulkohäkissä elävää kissaa..syötän whiskas märkäruokaa ja olen huomannut että jo muutaman tunnin kipossa olon jälkeen ruoan alla on rykelmiä aivan pieniä valkoisia matoja..!? Kun kissoilta pieniä jämiä välillä jää kippoon.. Mistähän moinen johtuu?
Ruoassa matoja?!?!
11
507
Vastaukset
- 3+6
Ulkohäkissä elävää?
Kyllähän ulkona menee vaikka minkälaista mönkijää.- -ann-
Niin isossa ulkohäkissä kesäsin..niinhän niitä on..kärpäsiä epäilen.
- ....
Kärpäsen munia, seon ehtinyt laskea munansa, vähän ajan päästä olisi valkeita kärpäsen toukkia. Ne ovat inhottavia.
- 20+5
Whiskas on niin p'skaa että kärpäsetkin munivat sinne!
- huohhhh
whiskas on hyvää ruokaa JA AJATELKAAS NYT TÄTÄ: SIWASSA SHEBAPURKKI TÄYNNÄ VALKOISIA MATOJA kun joku idiootti menny avaa sen !!
- niiniinniin
no, madoissakin on ravinteita :D
- Ajatteleppa ite!
Söisitkö itse ruokaa, jossa on matoja?
Joojoo, kissa on eläin... NIINPÄ, mutta tiedoksi vaan, että niin mekin olemme! - kissatkin arvokkaita
Ajatteleppa ite! kirjoitti:
Söisitkö itse ruokaa, jossa on matoja?
Joojoo, kissa on eläin... NIINPÄ, mutta tiedoksi vaan, että niin mekin olemme!Älä vakavissasi hauku toisia eläimiksi! Ihminen on Jumalan kuva. Jumala ruokkii niin ihmiset kuin eläimet, joten ei kissojenkaan tosiaan tarvitse mitä tahansa syödä.
- 6+16
Söisitkö itse raakaa lihaa?
- lollero7
Kissat ainakin syövät, ovathan ne lihansyöjiä. Raaka liha on niille kaikkein parasta ravintoa.
- söisin ja syön
Itseasiassa kyllä aika monikin syö raakaa lihaa ja myös kalaa (sushia). Aika moni kehitysmaissa myö toukkia ja matoja ja muita sellaisia otuksia joita me länsimaissa pidämme roskana. Heille ne ovat ehkä ainut proteiinilähde, koska lehmiä ei teurasteta ruoaksi kun halutaan maitoa käyttöön ja lehmiä on usein vain yksi.
Kaikilla ei ole mahdollisuutta saada täysin tuoretta tavaraa, joten madotonta ruokaa ei välttis ole tarjolla. Se, että meillä jotakin ei tehdä, ei tarkoita ettei jossakin niin jouduta tekemään.
Aina ei ole tulta tarjolla ja silloin on syötävä lihatkin raakana vaikkei haluaisi. Raaka liha ei ole välttämättä huonoa, meillä länsimaissa vaan elintason vaikutuksesta moni pöpö aiheuttaa ongelmia mitä muualla ei tule. Siis meillä on liian puhdasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"275389Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1394655Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset604393Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83522Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m773360Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta423157- 262784
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä312645Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html272500Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv872494