Olin positiivisesti yllättynyt kun käväisin Riihimäen sairaalan kahviossa. Juuri paistettu pulla tuoksui, tunnelma oli mukava, salaattiakin oli tarjolla (ja syksymmällä kuulemma saa keittoakin) ja palvelu ystävällistä. Kiitos myyjälle, oliskohan nimi ollut Mervi.
Sairaalan kahvio
11
1599
Vastaukset
- gfgwef
Taitaa Mervi itse kehua itseään aloituksessa.
On sitä moneen junaan...- Costa-Rica
Kyllä täällä on muitakin, joiden mielestä kahviossa on hyvä palvelu. Kummallista, kun joku kirjottaa jotain positiivista, niin heti on joku katkeroitunut pipipää mollaamassa.
- Jip pii
Costa-Rica kirjoitti:
Kyllä täällä on muitakin, joiden mielestä kahviossa on hyvä palvelu. Kummallista, kun joku kirjottaa jotain positiivista, niin heti on joku katkeroitunut pipipää mollaamassa.
"Katkeroituneiden pipipäiden", lue demarit, kannatus kovasti laskussa. Nyt enää 15,6 %.
Luvassa on parempi maailma.
- näin on..
Tykkään myös sairaalan kahviosta. Olen joskus vapaapäivinä hakenut salaatin sieltä lounaaksi. Ja tosiaan, ihana pullan tuoksu siellä usein.
- tyytyväinen
Olen samaa mieltä. Olen myös hakenut sieltä salaatteja kotiin ja syönyt keittoja kahviossa. Olen joskus myös ostanut juuri paistetun pullan kotiin iltapäiväkahvia varten.
Ei tarvii Mervin itseään kehua, sillä me muut teemme sen hänen puolestaan. - polleea
shellin baariin shellin baariin
mun mielestä paras tunnelma shellin baarissa
sinne kun menee ni palaa ajassa taaksepäin 80 luvulle
ensin kahvit ja pullat vähän turinoita tuttujen kanssa ja sit vähä pelailee automaatteja - syksyn keitot
mites kun nyt se syksy kai tuli ni saako sitä keittoa???????vai odotanko talvea!!!!!myydäänkö myös huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä!!!!!!!!??????!!!!!!!?????
- mape1
Mä olen useastikin käynyt sairaalassa käydessäni siel kahviossa ja olen tosi tyytyväinen kahvion tarjontaan. Salaatit tosi hyviä, pullat nameja ja Mervi ja muutkin tytöt tosi ystävällisiä. Ei voi muuta kuin kehua!
Ja on tää oikeesti tosi ärsyttävää, että aina joka keskustelun aloituksen jälkeen tulee joku ankea pessimisti pilaamaan hyvää tarkoittavan aloituksen. Eikö näillä ihmisillä ole koskaan mitään hyvää sanottavaa ? - agfefrq
Ei ole.
- Anonyymi
Aina hyvää ja erinomainen palvelu ,kiitos !
- Anonyymi
voi jessus, näinkö matalalla tasolla on oma tuotanto, että kymmenen vuotta vanhaa pitää matkia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875