Sairaalan kahvio

verikoexx

Olin positiivisesti yllättynyt kun käväisin Riihimäen sairaalan kahviossa. Juuri paistettu pulla tuoksui, tunnelma oli mukava, salaattiakin oli tarjolla (ja syksymmällä kuulemma saa keittoakin) ja palvelu ystävällistä. Kiitos myyjälle, oliskohan nimi ollut Mervi.

11

1978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgwef

Taitaa Mervi itse kehua itseään aloituksessa.

On sitä moneen junaan...

• Costa-Rica

Kyllä täällä on muitakin, joiden mielestä kahviossa on hyvä palvelu. Kummallista, kun joku kirjottaa jotain positiivista, niin heti on joku katkeroitunut pipipää mollaamassa.

• Jip pii
        Costa-Rica kirjoitti:

Kyllä täällä on muitakin, joiden mielestä kahviossa on hyvä palvelu. Kummallista, kun joku kirjottaa jotain positiivista, niin heti on joku katkeroitunut pipipää mollaamassa.

"Katkeroituneiden pipipäiden", lue demarit, kannatus kovasti laskussa. Nyt enää 15,6 %.
        Luvassa on parempi maailma.

• näin on..

Tykkään myös sairaalan kahviosta. Olen joskus vapaapäivinä hakenut salaatin sieltä lounaaksi. Ja tosiaan, ihana pullan tuoksu siellä usein.

• tyytyväinen

Olen samaa mieltä. Olen myös hakenut sieltä salaatteja kotiin ja syönyt keittoja kahviossa. Olen joskus myös ostanut juuri paistetun pullan kotiin iltapäiväkahvia varten.
      Ei tarvii Mervin itseään kehua, sillä me muut teemme sen hänen puolestaan.

• polleea

shellin baariin shellin baariin

mun mielestä paras tunnelma shellin baarissa
      sinne kun menee ni palaa ajassa taaksepäin 80 luvulle

ensin kahvit ja pullat vähän turinoita tuttujen kanssa ja sit vähä pelailee automaatteja

• syksyn keitot

mites kun nyt se syksy kai tuli ni saako sitä keittoa???????vai odotanko talvea!!!!!myydäänkö myös huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä!!!!!!!!??????!!!!!!!?????

• mape1

Mä olen useastikin käynyt sairaalassa käydessäni siel kahviossa ja olen tosi tyytyväinen kahvion tarjontaan. Salaatit tosi hyviä, pullat nameja ja Mervi ja muutkin tytöt tosi ystävällisiä. Ei voi muuta kuin kehua!

Ja on tää oikeesti tosi ärsyttävää, että aina joka keskustelun aloituksen jälkeen tulee joku ankea pessimisti pilaamaan hyvää tarkoittavan aloituksen. Eikö näillä ihmisillä ole koskaan mitään hyvää sanottavaa ?

• agfefrq

Ei ole.

• Anonyymi

Aina hyvää ja erinomainen palvelu ,kiitos !

• Anonyymi

voi jessus, näinkö matalalla tasolla on oma tuotanto, että kymmenen vuotta vanhaa pitää matkia.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6490
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      93
      5392
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3745
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      123
      3387
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      200
      3118
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      75
      2355
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2098
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      45
      1684
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1666
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1356
    Aihe