Sairaalan kahvio

verikoexx

Olin positiivisesti yllättynyt kun käväisin Riihimäen sairaalan kahviossa. Juuri paistettu pulla tuoksui, tunnelma oli mukava, salaattiakin oli tarjolla (ja syksymmällä kuulemma saa keittoakin) ja palvelu ystävällistä. Kiitos myyjälle, oliskohan nimi ollut Mervi.

11

1974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgwef

Taitaa Mervi itse kehua itseään aloituksessa.

On sitä moneen junaan...

• Costa-Rica

Kyllä täällä on muitakin, joiden mielestä kahviossa on hyvä palvelu. Kummallista, kun joku kirjottaa jotain positiivista, niin heti on joku katkeroitunut pipipää mollaamassa.

• Jip pii
        Costa-Rica kirjoitti:

Kyllä täällä on muitakin, joiden mielestä kahviossa on hyvä palvelu. Kummallista, kun joku kirjottaa jotain positiivista, niin heti on joku katkeroitunut pipipää mollaamassa.

"Katkeroituneiden pipipäiden", lue demarit, kannatus kovasti laskussa. Nyt enää 15,6 %.
        Luvassa on parempi maailma.

• näin on..

Tykkään myös sairaalan kahviosta. Olen joskus vapaapäivinä hakenut salaatin sieltä lounaaksi. Ja tosiaan, ihana pullan tuoksu siellä usein.

• tyytyväinen

Olen samaa mieltä. Olen myös hakenut sieltä salaatteja kotiin ja syönyt keittoja kahviossa. Olen joskus myös ostanut juuri paistetun pullan kotiin iltapäiväkahvia varten.
      Ei tarvii Mervin itseään kehua, sillä me muut teemme sen hänen puolestaan.

• polleea

shellin baariin shellin baariin

mun mielestä paras tunnelma shellin baarissa
      sinne kun menee ni palaa ajassa taaksepäin 80 luvulle

ensin kahvit ja pullat vähän turinoita tuttujen kanssa ja sit vähä pelailee automaatteja

• syksyn keitot

mites kun nyt se syksy kai tuli ni saako sitä keittoa???????vai odotanko talvea!!!!!myydäänkö myös huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä!!!!!!!!??????!!!!!!!?????

• mape1

Mä olen useastikin käynyt sairaalassa käydessäni siel kahviossa ja olen tosi tyytyväinen kahvion tarjontaan. Salaatit tosi hyviä, pullat nameja ja Mervi ja muutkin tytöt tosi ystävällisiä. Ei voi muuta kuin kehua!

Ja on tää oikeesti tosi ärsyttävää, että aina joka keskustelun aloituksen jälkeen tulee joku ankea pessimisti pilaamaan hyvää tarkoittavan aloituksen. Eikö näillä ihmisillä ole koskaan mitään hyvää sanottavaa ?

• agfefrq

Ei ole.

• Anonyymi

Aina hyvää ja erinomainen palvelu ,kiitos !

• Anonyymi

voi jessus, näinkö matalalla tasolla on oma tuotanto, että kymmenen vuotta vanhaa pitää matkia.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      24
      4522
    2. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      102
      3127
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      206
      2974
    4. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      54
      2570
    5. 80
      1348
    6. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      70
      1100
    7. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      26
      1050
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      144
      1002
    9. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      117
      847
    10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      53
      844
    Aihe