Sairaalan kahvio

verikoexx

Olin positiivisesti yllättynyt kun käväisin Riihimäen sairaalan kahviossa. Juuri paistettu pulla tuoksui, tunnelma oli mukava, salaattiakin oli tarjolla (ja syksymmällä kuulemma saa keittoakin) ja palvelu ystävällistä. Kiitos myyjälle, oliskohan nimi ollut Mervi.

11

1507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgwef

      Taitaa Mervi itse kehua itseään aloituksessa.

      On sitä moneen junaan...

      • Costa-Rica

        Kyllä täällä on muitakin, joiden mielestä kahviossa on hyvä palvelu. Kummallista, kun joku kirjottaa jotain positiivista, niin heti on joku katkeroitunut pipipää mollaamassa.


      • Jip pii
        Costa-Rica kirjoitti:

        Kyllä täällä on muitakin, joiden mielestä kahviossa on hyvä palvelu. Kummallista, kun joku kirjottaa jotain positiivista, niin heti on joku katkeroitunut pipipää mollaamassa.

        "Katkeroituneiden pipipäiden", lue demarit, kannatus kovasti laskussa. Nyt enää 15,6 %.
        Luvassa on parempi maailma.


    • näin on..

      Tykkään myös sairaalan kahviosta. Olen joskus vapaapäivinä hakenut salaatin sieltä lounaaksi. Ja tosiaan, ihana pullan tuoksu siellä usein.

    • tyytyväinen

      Olen samaa mieltä. Olen myös hakenut sieltä salaatteja kotiin ja syönyt keittoja kahviossa. Olen joskus myös ostanut juuri paistetun pullan kotiin iltapäiväkahvia varten.
      Ei tarvii Mervin itseään kehua, sillä me muut teemme sen hänen puolestaan.

    • polleea

      shellin baariin shellin baariin

      mun mielestä paras tunnelma shellin baarissa
      sinne kun menee ni palaa ajassa taaksepäin 80 luvulle

      ensin kahvit ja pullat vähän turinoita tuttujen kanssa ja sit vähä pelailee automaatteja

    • syksyn keitot

      mites kun nyt se syksy kai tuli ni saako sitä keittoa???????vai odotanko talvea!!!!!myydäänkö myös huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä!!!!!!!!??????!!!!!!!?????

    • mape1

      Mä olen useastikin käynyt sairaalassa käydessäni siel kahviossa ja olen tosi tyytyväinen kahvion tarjontaan. Salaatit tosi hyviä, pullat nameja ja Mervi ja muutkin tytöt tosi ystävällisiä. Ei voi muuta kuin kehua!

      Ja on tää oikeesti tosi ärsyttävää, että aina joka keskustelun aloituksen jälkeen tulee joku ankea pessimisti pilaamaan hyvää tarkoittavan aloituksen. Eikö näillä ihmisillä ole koskaan mitään hyvää sanottavaa ?

    • agfefrq

      Ei ole.

    • Anonyymi

      Aina hyvää ja erinomainen palvelu ,kiitos !

    • Anonyymi

      voi jessus, näinkö matalalla tasolla on oma tuotanto, että kymmenen vuotta vanhaa pitää matkia.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe