Sairaalan kahvio

verikoexx

Olin positiivisesti yllättynyt kun käväisin Riihimäen sairaalan kahviossa. Juuri paistettu pulla tuoksui, tunnelma oli mukava, salaattiakin oli tarjolla (ja syksymmällä kuulemma saa keittoakin) ja palvelu ystävällistä. Kiitos myyjälle, oliskohan nimi ollut Mervi.

11

2154

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgwef

Taitaa Mervi itse kehua itseään aloituksessa.

On sitä moneen junaan...

• Costa-Rica

Kyllä täällä on muitakin, joiden mielestä kahviossa on hyvä palvelu. Kummallista, kun joku kirjottaa jotain positiivista, niin heti on joku katkeroitunut pipipää mollaamassa.

• Jip pii
        Costa-Rica kirjoitti:

Kyllä täällä on muitakin, joiden mielestä kahviossa on hyvä palvelu. Kummallista, kun joku kirjottaa jotain positiivista, niin heti on joku katkeroitunut pipipää mollaamassa.

"Katkeroituneiden pipipäiden", lue demarit, kannatus kovasti laskussa. Nyt enää 15,6 %.
        Luvassa on parempi maailma.

• näin on..

Tykkään myös sairaalan kahviosta. Olen joskus vapaapäivinä hakenut salaatin sieltä lounaaksi. Ja tosiaan, ihana pullan tuoksu siellä usein.

• tyytyväinen

Olen samaa mieltä. Olen myös hakenut sieltä salaatteja kotiin ja syönyt keittoja kahviossa. Olen joskus myös ostanut juuri paistetun pullan kotiin iltapäiväkahvia varten.
      Ei tarvii Mervin itseään kehua, sillä me muut teemme sen hänen puolestaan.

• polleea

shellin baariin shellin baariin

mun mielestä paras tunnelma shellin baarissa
      sinne kun menee ni palaa ajassa taaksepäin 80 luvulle

ensin kahvit ja pullat vähän turinoita tuttujen kanssa ja sit vähä pelailee automaatteja

• syksyn keitot

mites kun nyt se syksy kai tuli ni saako sitä keittoa???????vai odotanko talvea!!!!!myydäänkö myös huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä!!!!!!!!??????!!!!!!!?????

• mape1

Mä olen useastikin käynyt sairaalassa käydessäni siel kahviossa ja olen tosi tyytyväinen kahvion tarjontaan. Salaatit tosi hyviä, pullat nameja ja Mervi ja muutkin tytöt tosi ystävällisiä. Ei voi muuta kuin kehua!

Ja on tää oikeesti tosi ärsyttävää, että aina joka keskustelun aloituksen jälkeen tulee joku ankea pessimisti pilaamaan hyvää tarkoittavan aloituksen. Eikö näillä ihmisillä ole koskaan mitään hyvää sanottavaa ?

• agfefrq

Ei ole.

• Anonyymi

Aina hyvää ja erinomainen palvelu ,kiitos !

• Anonyymi

voi jessus, näinkö matalalla tasolla on oma tuotanto, että kymmenen vuotta vanhaa pitää matkia.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      478
      2118
    2. Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut

Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 3
      Salaliittoteoria
      3
      891
    3. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      858
    4. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      39
      834
    5. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      828
    6. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      447
      808
    7. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      741
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      685
    9. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      630
    10. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      616
    Aihe