Petäjävesi -->

uusi täällä

Kumpi parempi: S-market vai K-market? Henkilökunta, siisteys, hinnat, valikoima...?

18

936

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakiväki ,

K.market kiva blondi kassallakkin.

• minä

S-market on siistimpi, paremmat valikoimat, halvempi, ystävällisempi henkilökunta, paremmat bonukset. Ym.

• Kumpi ja Kampi

Kannattaa ehkä itse käydä katsastamassa paikat kun eri ihmisillä on erilaiset mielipiteet...

• K.hank.kija

Itse olen tykännyt käydä K -marketissa, mutta asiaan vaikuttaa kaupan sijainti (lähellä) ja tottumuskysymys. Kannattaa itse tutustua, niin kuin yksi vastaajista ehdotti.... :))

• tosi on.

S-marketin pääovilla ulkop. useasti paikkakunnan taxi pallerot isänsä autoilla kytsimässä.?

• R A Järvinen

Hei TAXI kuskien pitää olla passissa 24/ 7 , saavat sit juoruilla kuin pikkuneidit.

• juuri näin
        R A Järvinen kirjoitti:

Hei TAXI kuskien pitää olla passissa 24/ 7 , saavat sit juoruilla kuin pikkuneidit.

Ässässä ystävällisempää henkilökuntaa.

• Plussaa
        juuri näin kirjoitti:

Ässässä ystävällisempää henkilökuntaa.

K-kaupassa on nopeampi käydä

• bongattu usein

ässän pääovilla useasti taxi ford mondeo VEZ-635 , vaikka p paikkoja vapaana n 10 m päässä.

• ...

Kenen taksi? Onko jonkun paikallisen taksisuharin?

• imemulkkua

herää vitun pelle tottakai taksi saa olla oven edessä koska sielä kaupassa käy mummojakin.

• siwa siwa siwa

Siwa!!

• siis

Ääsh-marketti

• kvoiollahyvä

Jos on varsinkin kolmen K:n eli KuKluxKlan market niin voit saada alennusta "valkoisen miehen bonus".

• äs kaupasta

es-kortti jos on nii poonusta suap

• siperianwalinta31

siperian valinta elikkäs siwa

• Anonyymi

Ässässä kärttyisä kassahenkilö.

• Anonyymi

Asioin yhä Pankkosella, kaikkea tarpeellista, pontikasta alkaen, löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2436
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      2004
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      175
      1873
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      122
      1691
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1605
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      123
      1508
    7. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      178
      1209
    8. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1185
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1133
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      62
      1114
    Aihe