Kellään ?

raihnake

Käynyt niin että kun olette valittaneet hylätystä eläkepäätöksestä vakuutusyhtiönne olisi sen eduksenne muuttanut? Siis ilman että valitusta olisi lähetetty työeläkeasioiden muutoslautakuntaan..Pitkissä kantimissa se sitten on..

3

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fibro69

Minä hain pysyvää työkyvyttömyyseläkettä kolme eri kertaa ennekuin neljännellä kerralla tärppäsi.
      Ikää minulla on 44 vuotta joten yksi syy hylkyihin oli varmaankin ikä.
      Jokaisen hylkypäätöksen vein sosiaaliturvan muutoksenhakulautakuntaan ja joka kerta sieltäkin tuli hylky.
      Minulle myönnettiin määräaikainen työkyvyttömyyseläke 1.4.2010 - 31.12.2010 ja sen jälkeen vuoden pätkissä aina 31.12.2012 saakka.
      Tämän vuoden alusta sain pysyvän eläkkeen.
      Joten ymmärrän täysin turhautumisesi ja masennuksesi raihnake. Minutkin valtasi usein masennus ja tunne ettei tästä mitään tule mutta kun sitkeästi tappelin ja pommitin vakuutusyhtiötäni niin tulihan se sieltä!
      Tuntui siltä että miksi lyön päätäni seinään joka helevetin kerta vaikka lääkärini lausunnossaan totesi että työkykyni on pysyvästi alentunut työkyvyttömyyseläkkeeseen oikeuttavan määrän ja se ei ole palautettavissa millään keinoilla.

Tsemppiä ja jaksamista sinulle!!

• w d

Minäkin hain pysyvää työkyvyttömyyseläkettä kolme eri kertaa ennen kuin neljännellä kerralla tärppäsi.
      Ikää minulla on 48 vuotta joten yksi syy hylkyihin saattoi olla ikäni.
      Kolmen vuoden sairastamisen jälkeen myönnettiin vuosi sairaslomaa ja sen jälkeen pysyvä työkyvyttömyyseläke.
      Teoria siitä miksi neljäs hakemus meni läpi, on se, että käsittelijä vaihtui kela/ilmarinen.
      eläkkeen ialkoi 1.6.2013

• ParempiMyöhäänkun

Todennäköisesti näin, sillä päätökset tekevät virkailijat eivät lääkärit.
        sairastin vuodesta 06 ja sairauspäivärahakausia tuli yhteensä kolmelta
        vuodelta ansiosidonnainen. Sairauteni "eteni" aiheuttaen uusia sairuksia, joten
        en saanut minkäälaista kuntoutustukeakaan. Varmaan tiesivät, ettei tuosta
        ole mihinkään koulun penkille, joten laittoivat suoraan pysyvästi eläkkeelle
        44 vuotiaana. Samoin eläkkeni alkoi 1.6.2013. Älkää luovuttako, vaikka
        sieltä kaikenlaista lokaa niskaan tippuukin välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73