Kellään ?

raihnake

Käynyt niin että kun olette valittaneet hylätystä eläkepäätöksestä vakuutusyhtiönne olisi sen eduksenne muuttanut? Siis ilman että valitusta olisi lähetetty työeläkeasioiden muutoslautakuntaan..Pitkissä kantimissa se sitten on..

3

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fibro69

      Minä hain pysyvää työkyvyttömyyseläkettä kolme eri kertaa ennekuin neljännellä kerralla tärppäsi.
      Ikää minulla on 44 vuotta joten yksi syy hylkyihin oli varmaankin ikä.
      Jokaisen hylkypäätöksen vein sosiaaliturvan muutoksenhakulautakuntaan ja joka kerta sieltäkin tuli hylky.
      Minulle myönnettiin määräaikainen työkyvyttömyyseläke 1.4.2010 - 31.12.2010 ja sen jälkeen vuoden pätkissä aina 31.12.2012 saakka.
      Tämän vuoden alusta sain pysyvän eläkkeen.
      Joten ymmärrän täysin turhautumisesi ja masennuksesi raihnake. Minutkin valtasi usein masennus ja tunne ettei tästä mitään tule mutta kun sitkeästi tappelin ja pommitin vakuutusyhtiötäni niin tulihan se sieltä!
      Tuntui siltä että miksi lyön päätäni seinään joka helevetin kerta vaikka lääkärini lausunnossaan totesi että työkykyni on pysyvästi alentunut työkyvyttömyyseläkkeeseen oikeuttavan määrän ja se ei ole palautettavissa millään keinoilla.

      Tsemppiä ja jaksamista sinulle!!

    • w d

      Minäkin hain pysyvää työkyvyttömyyseläkettä kolme eri kertaa ennen kuin neljännellä kerralla tärppäsi.
      Ikää minulla on 48 vuotta joten yksi syy hylkyihin saattoi olla ikäni.
      Kolmen vuoden sairastamisen jälkeen myönnettiin vuosi sairaslomaa ja sen jälkeen pysyvä työkyvyttömyyseläke.
      Teoria siitä miksi neljäs hakemus meni läpi, on se, että käsittelijä vaihtui kela/ilmarinen.
      eläkkeen ialkoi 1.6.2013

      • ParempiMyöhäänkun

        Todennäköisesti näin, sillä päätökset tekevät virkailijat eivät lääkärit.
        sairastin vuodesta 06 ja sairauspäivärahakausia tuli yhteensä kolmelta
        vuodelta ansiosidonnainen. Sairauteni "eteni" aiheuttaen uusia sairuksia, joten
        en saanut minkäälaista kuntoutustukeakaan. Varmaan tiesivät, ettei tuosta
        ole mihinkään koulun penkille, joten laittoivat suoraan pysyvästi eläkkeelle
        44 vuotiaana. Samoin eläkkeni alkoi 1.6.2013. Älkää luovuttako, vaikka
        sieltä kaikenlaista lokaa niskaan tippuukin välillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe