Tarvitsen mielipiteitä! ;___;

NightHeartHowl

Hei, minä olen juuri löytänyt tyylin, joka olisi mielestäni hyvä, mutta pelkään että minua kiusataan sen takia.

Löysin jutun netistä jossa kerrottiin tyylistä: Teen werewolves/ Teen werewolf.
Tähän tyyliin kuuluu häntä, koiran kaulapanta, talutushihna/ketju, koiran valjaat, susi/koira/kettumainen silmämeikki jne...

Tähän tyyliin kuuluu usein myös sellainen juttu kuin Therianthrope, joka tarkoittaa ihmistä joka uskoo sielunsa (tässä tapauksessa) olevan suden/ketun, mutta tämä sielu on vahingossa päätynyt ihmis ruumiiseen. (Itse siis uskon sieluni olevan suden tai ketun... tai jokin sellaisen... :P)

Itse olen käyttänyt kaulapantaa, ketun häntää

41

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on ihan itsesi päätettävissä mitä haluat pitää. Ja en halua lannistaa tällä mutta ylä-asteella nuoret osaavat olla todella julmia mikä tulee eroavaisuuksiin. Tietenkin voit pitää koulussa normaaleja vaatteita ja pitää kotona taas mitä vaatteita haluat.

• MyDogScratchedMe

en tajuu mitä järkee tuhlata elämäänsä massassa, se o tosi tylsää! toi tyyli kuulosta tosi kivalta ja söpöltä, kannustan! tietenki ihmiset on aina mulukkui mut älä välitä.

• hope so

Kuulostaa tosi hienolta, että olet löytänyt oman juttusi, mutta riippuen luokkalaisistasi ja muista koulusi oppilaista voit joutua ankarankin kiusauksen kohteeksi jos koulussasi on paljonkin huomion hakuisia kiusaajia. Suosittelen, että ainakin ensimmäisinä koulupäivinä pukeutuisit vähemmän susimaisesti, ( ei ole tietenkään pakko karsia kaikkea, voit pitää vaik kaulapantaa ja laittaa haluamas meikit) ja kuulostele kuinka suvaitsevaisia muut luokkalaisesi ovat. Sen huomaa ihmisistä hyvinkin nopeasti suvaitsevatko he erilaisia ihmisiä. Tärkeintä on tietysti,että löydät kavereiksesi ihmisiä jotka ymmärtävät susimaisuutesi ja hyväksyvät sen. :)

• joutsen kaula :)

Noh, kuten jo monesti sanottua; yläasteella ollaan tosi julmia kun kohdataan erilaisuutta. Toisaalta myös hyvä että oot löytänyt tyylisi, mut mun mielestä sun kannattais tässä tilanteessa tehdä kompromissi:

Eli sekotat susityylin ja massatyylin, ni niin kumpikin neutraloituu. Mun mielestä sun kannattaa unohtaa ne kaulapannat ja talutushihnat ennenku sua luullaa joksikin julki-kinkyksi XD enkä muuten monellakaan sudella tai ketulla oo kaulapantaa ja hihnaa nähny ;)

Mut se häntä juttu kuulosti söpölle :) voit esim pukeutua "massasöpösti" vaikka mustiin legguihin, ylisuureen collegepaitaan ja isoon huiviin ja sit pistää löysän nutturan. Tähän voit sitten lisätä kissamaisen smokey eye lookin ja kiinnitään pikkuhännän pepulle. Aika söpö tulis, ainakin mun mielestä :D sekoitus kumpaakin: perus söpöt vetimet ripauksella omalaatuisuutta ja huumoria :) Tsemppii! :)

• NightHeartHowler

Kiitos noista mielipiteistä! Ne ovat todella auttaneet ja lisää kommentteja voisi tulla.

Kiitos vielä kaikki!

• ~DREV~

Don't you worry! Meikästä se kelpaa hyvin... BFF:ni... Mä voin vaikka motata sun kiusaajias... No en ny sentään. ;) Kyllä itseään pitää saada ilmaista! Vaikka ne meikit.... No ihan sama, kun itse olen kauhea meikkikammoinen. Hyväksyn sut sellasena ku oot! Ja kaikki muutkin ihmiset! Ja ketään ei saa kiusata ulkonäön tai minkään vuoksi. >=( Mut älä sitte ainakaan kauheasti ulvo kesken tuntien... ;)

• Susianna S.

Tärkeää on olla mikä tuntuu hyvältä! Itsekkin olen Teen werewolf :3
      Kokemuksesta:
      Alku on vaikeaa, mutta lopulta voitat, että jatka taistelua upea lajitoverini! Pysy vahvana!

>:3

• Teinityttöööö

Heipä hei! :D

Siis käytät häntää ja kaulapantaa vai?
      hm... Kiva xD
      Taidanpa tutkailla tätä tyyliäsi hieman enemmän... :)
      Ja niin... Kannattaaa laittaa erilaisia vaatteita, että toisetkin uskaltaa olla omia itsejään...

/\ /\
      =( n . n)=
      [ > < ]
      u u

• HelloLeipä

En minä pahalla katsoisi, jos joku tulisi vastaan häntä heiluen :)

Onhan ihmiset joskus idiootteja, mut ne voi olla vaikka kateellisii ku oot löytäny oman tyylis. :D

• Eräjorma

Rakas lajitoverini.

Palasin viimein yhdeksän päivän metsäretkeltä tänne sivistyksen pariin ja kysyn nyt: mistä ostit häntäsi? Olen metsästänyt sellaista pitkään...

• Hack_Boot

Ei siinä mitään ole että erilainen on. Valjaista en tiedä mutta muuten kiinnostava tyyli :3

• Hack_Boot

Siis mitään väärää. Anteeks, kirjotin pikasesti

• Ihmeissään?

Haluutteko te jotka pidätte kaulapantaa ja talutushihnaa, niin että teitä talutetaan kans niinku koiraa o.O Srry outo kysymys mut tuli vaan mieleen

• 72so71a8

Pidä ihmeessä oma tyylisi! :3
      Mulle on tullut kaulapannoista "Haha ootsä joku koira/pervo"-kommentteja ja tosi moni hiplaa ja leikkii mun hännällä. Ei oo kukaan kuitenkaan vielä mitään kovin negatiivista sanonut. c:

• I<3TeenWolves4ever!

Itse en ole miettinyt paljoa tuota talutusta hihnasta... hmm... Itse en varmaan anna kenenkään koskea siihen, vaan se roikkuu vapaana tai menee taskuun...

:P Kaikki tajuaa ton "menee taskuun" xD

• Ihmeissään?

Ai no höh, olisin suostunu ilomielin :D Ja juu tajuan mitä tarkotat:)
        Käytätkö muuten myös jonkinlaisia korvia tai jotain?

• I<3TeenWolves4ever!

Olen kehitellyt pipooni korvia, mutta muuten en käytä... Mielestäni muistuttaisin tuolloin furrya liikaa. :D

• V!t

Joo en mä kyl tolleen pukeutuis! jos oisin sä ni miettisin viel. et kantsiiko!?

• NightHeartHowler

Kiitos kaikille viesteistä! Edelleen pyydän lisää mielipiteitä, mutta nuo ovat auttaneet valtavasti. Siis vielä kommentteja! Ei väliä onko negatiivisiä vai positiivisiä, mutta kommentteja kuitenkin!

:D Terveisin: NightHeartHowler/NightHeartHowl.

• Ihmeissään?

Haluan vielä sinunkin mielipiteesi tuohon kysymykseen minkä kysyin tuolla ensin. :)

• NightHeartHowler

hmm.. Hupaisa ajatus... :D Voisihan joku minua taluttaa, mutta aika varovainen olisin. :D

• Ihmeissään?

Joku sentään lämpeni ajatukselle :D Minkälaisia vaatteita muuten pidät, näiden asusteiden kanssa? Ovatko ne jotain emo tyylisiä vai ihan normaaleja vai millaisia? :o

• Kepparitkiusansyynä

Minäpä tunnen yhden ihmisen, joka kulkee hännän kanssa! Kukaan ei häntä kiusannut sen takia, muista syistä kyllä.

• NightHeartHowler

Vaatteeni ovat aika normaaleja... (?)
      Yleensä käytän farkkuja, T-paitoja ja huppareita... Onhan vaatekkaapissani hieman gootti tyylisiä vaatteita, mutta ei paljoa... :)

Ja niille jotka ihmettelevät häntäni kokoa tiedoksi, että häntäni on noin 46cm pitkä ja 12cm leveä (levein kohta).
      Pantani on noin 45cm pitkä (aukinaisena) ja noin 2cm leveä.
      Ja toinen pantani on noin 41cm pitkä ja noin 3cm leveä.
      xD
      Niin, että....

• Random-pa

Jos se tuntuu mielestäsi hyvältä,niin tee se.Ole oma itsesi.Jos joku haukkuu sinua,niin älä välitä.Niiden mielessä likkuu vain paskaa.

• 44544

En missään nimessä halua lannistaa sua, mutta yläasteella väki on niin lapsellista, että joudut varmasti sietämään kiusaamista häntäsi kanssa, varsinkin jos et sattumoisin ole ns. "suosittu" kaveri. Ei toki kannata välittää muiden mielipiteistä, mutta vaikea se on täysin neutraalina pysyä nuorena naisena, ainakin niin uskoisin.

• Hännn

Voi vitsi! :3 On söpö ajatus käyttää häntää! :D Kannattaa!

• Ömm...Banananana?

Ou... o_O... Ok... Oot... Outo... Ei kai siinä mitään... O_o... Mä tästä lähen... Ó_Ò

• <3<3<3

Kivalta kuullostaa. Oo vaan oma ittes. Kenties sullakin voi kaydä niin, että satut menemään kouluun, jossa ei kauheesti välitetä, miten oudolta näyttää.

Oisko mitenkään mahdollista, että joku linkkaisi kuvan tyylistä, sillä googlen kuvahausta tuli vaan jotain kauhuleffojen susia. Sen verran ihanalta kyllä kuullostaa, et tekis mieli nähdä kyseisesti pukeutuva. Ikinä ei oo kadulla tullu vastaan.

Niin ja vielä, ihan kaikile tyyliin pukeutujille kysymys, miten suhtautuisitte jos joku ihan randomi haluais ottaa kuvan teistä. Enkä nyt tarkoita sellaista 50 vuotiasta perverssiä ukkelia. :)

• somu

Niin tai joku vois ottaa kuvan, sutata naaman siitä ja pistää tänne.:D

• Nancy Von Suicide

youtubesta löytää videoita Wolfie Blackheart and teen werewolves hakusanoilla :)

• lifemocker

ei nyt ainakaan kouluun kannata moisia kuteita laittaa...

• NightHeartHowler

Minulta on usein kysytty, että miksi käytän häntää ja yleensä vastaan, että koska haluan. Monesti ihmiset ovat tuiottaneet pitkään kun kävelen julkisella paikalla... En oikeastaan "kerjää" huomiota, mutta siltä se varmasti muista näyttää. :)
      Voin yrittää laittaa kuvaa sitten myöhemmin... Toivottavasti jaksatte odottaa.

• lifemocker

tuskin ketään niin paljon kiinnostaa, että oikein odottaisi...

• NightHeartHowler

No kiitos tuostakin kommentistasi lifemocer. :D

• HUPS!

*lifemocker

:D hupsista... Kirotusvihre :D

• Romej

Itse olen susi-therian, ja oman laumani alfa. Jos laumaan liittyminen lajitovereiden seuraan kiinnostaisi, niin ottakaa yhteyttä niin voidaan puhua lisää :). Kaikki therianit/otherkinit ovat tervetulleita, mutta laumani on pääasiassa susi-therianlauma.

• YlpeäTherian

Itse olen therian. En siltikään ole vielä alkanut käyttää häntää, korvia ja kaulapantaa, mutta alan käyttää heti kun saan sellaiset...

• WolfAndCat

Mäki oon therian (kissa ja susi) ja itse käytän kaulapantaa kaupungissa, kavereiden kanssa ja koulussa. Häntää en ole vielä tehnyt, mutta aion kyllä. Ja haluisin vielä sanoo, että therian uskoo myös olleensa edellisessä elämässään, jokin eläin ja hänen olisi "pitänyt" olla se eläin tässäkin elämässä.

• xddddd

Musta toi tyyli kuullostaa aika huvittavalta. Mut eihän se mulle kuulu miten toiset pukeutuu. Kannattaa vaan varoo ettei koulussa aleta pilkkaamaan kun joillakin ei oo muuta tekemistä kuin puuttuu toisten asioihin.

• Kuutamosonaattia

Ja joku siis uskoo että nyt on käyny kosminen moka ja ollaanki vahingos ihmisii?oho sori! Häntä heilumaan ja kuuta ulvomaan sitten jos siltä tuntuu. Mut oikeesti yrittäkää pärjätä!
      ;>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3815
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2689
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2154
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1667
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1491
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1488
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1461
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1444
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1423
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1284
    Aihe