Onko kukaan lähdössä tunisiaan 6 viikon matkalle tammikuun 3. päivä.
Olen ollut 8 viikon matkalla 2006 ja Royal Salem hotelli, jossa silloin
vietin lomani ei ole enää deturilla. Nyt kiinnostaisikin missä hotellissa olette
viime talvena tai aiotte tänä talvena viettää lomanne.
Olen katsonut Marhaba Club hotellia. Valintaperusteeni on lähinnä langaton internetyhteys, iso sisäuimallas ja hotellin läheisyys keskustaan. Onko kukaan ollut
huoneistohotelli Le monacosta ja millaisia kokemuksia lähinnä näistä hotelleista on.
tunisian pitkät talvimatkat 2014
7
344
Vastaukset
- impo1
onko sposti?
- talveksi tunisiaan
On, mutta siinä on minun nimeni ja en mielelläni anna sitä julkisesti.
- BlondiXX
Itse en ole Le Monacossa asunut, mutta useampi ystäväni on siellä ollut. Huoneistohotellihan on "aika uusi", mutta jo valmiiksi "räjähtänyt", kaikki renkkaa ja rikki. Marhaba hotellit taas ovat pitkää perinnettä ja niissä olen ollut itse monta kertaa. Clubissa ainoa ongelma on muurahaiset, mutta mahtaako olla talvella???
Mikäli näistä kahdesta hotellista pitäisi valita niin ottaisin ehdottomasti Marhaban.- talveksi tunisiaan
Kiitokset neuvosta. Toivottavasti talvella ei ole muurahaisia.
- Tunisian matkaaja
Marhaba on lähempänä keskustaa, eikä siellä ole mitää muurahaisia talvella. Ei ainakaan viime talvena. Toivotan sinulle hauskaa Tunisian lomaa. Voi olla että nähdään siellä, koska olen siellä tuohon aikaan.
- talveksi tunisiaan
Kiitokset tiedoista. Muurahaisia varmaankaan ei talviaikaan ole.
Minkä hotellin sinä olet valinnut ja millä perusteella. itse en ole vielä tehnyt varausta ja toisena vaihtoehtonani on Marhaba Palace, kun siitä netissä hyviä arvosteluja.
Hauskaa lomaa myös sinulle Soussessa.
- Tunisia matkaaja
Viime talvena olin Kaiserissa. Hinta laatu kohdallaan. Valitsin sen koska oli niin halpa. Tosi hyvällä paikkaa. Eikä ollut mitään elukoita. Nyt minulla on siellä asunto, etten enään tarvi hotellia. Käyb silti kahvilla Kaiserissa, koska henkilökunta mukavaa porukkaa. Joka paikassa siellä silti on ystävällistä henkilökuntaa.Kiitos, kyllä siellä on hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816