Eli onko norton internet security hyvä valinta vai olisiko jokin muu virustorjunta hyvä?
Kiitos vastauksista etukäteen
Onko Norton internet security hyvä virustorjunta.
6
428
Vastaukset
Itselläni se on ollut käytössä noin vuoden koska sain sen Office 2010 paketin mukana ja ihan tyytyväinen olen ollut. Tosin ilmaiset vaihtoehdot riittäisi hyvin.
- Security enää 7pv
Poistuuko Norton automaattisesti,kun ilmainen kokeilujakso päättyy ?
Ja pärjäänkö aluksi muutaman viikon 8.1 sisältävällä ilmaisohjelmalla?
"Panda-asentaja" tulee auttamaan maaliskuun alkupäivinä,eli asentamaan uuden ilmaisohjelman. Security enää 7pv kirjoitti:
Poistuuko Norton automaattisesti,kun ilmainen kokeilujakso päättyy ?
Ja pärjäänkö aluksi muutaman viikon 8.1 sisältävällä ilmaisohjelmalla?
"Panda-asentaja" tulee auttamaan maaliskuun alkupäivinä,eli asentamaan uuden ilmaisohjelman.Ei vaan se pitää itse poistaa.
Periaatteessa Windows 8 omalla Defender ohjelmalla pärjää pelkästään joten muita ei sinänsä tarvitse edes asentaa.
- tdyhdrhy
Se on "todella hyvä". Palvon suorastaan sen nerokkuutta. Sain sen tietokoneen mukana ilmaiseksi ja alussa kaikki oli hyvin. Mutta sitä ei voi poistaa... -.- Aina tulee ei vastaa.
- Saa poistettua
Kyllä ainakin minulle poistui ihan ongelmitta. :)
- 007½
Minäkin poistin Nortonin koneeltani jo vuonna 2004 ihan helposti ja ongelmitta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721