Oletteko majoittuneet Victorian aseman lähelle? Voitteko suositella jotain hotellia? Max 50 ekuu/yö. Trivagosta ja hotels comista olen etsiskellyt kylläkin..viimeksi oli pettymys vaikka kovasti kehuttiin. Huone oli kylmä ja suihku haaleaa..outo hajukin oli koko hotellissa. Bayswaterista olen tuolla hinnalla löytänyt varsin hyviä hotelleja. Nyt haluan sinne Victorian lähelle, koska paluulento on aamulla ja olis kätevä siirtyä hotellilta Gatwickille menevään junaan
Hotellisuosituksia Victoria
Viktoooriaaan
1
175
Vastaukset
- 7+20
Saattaisi löytyä lastminute.com sivuilta mutta sen kummempia suosituksia ei valitettavasti ole antaa.
50€ on £43 ja siihen hintaan löytäminen tähän aikaan vuodesta noinkin keskustasta tekee taatusti tiukkaa. Hostelli saattaa tuohon hintaan löytyä.
Tuon hintaluokan huoneet keskustan alueella todennäköisesti haisee kaikki hassulle. Plussana voi tosin pitää sitä että sätkäpaperit löytää yleensä talon puolesta sängyn alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595