meteli.net sivuilta löytyy esiintyjiä aina vuodesta 2001. Mutta muistan, että ennen vuotta 2001 on myös ollut holjat markkinat.
Olen syntynyt itse 1990.
Minua kiinnostaisi tietää mistä asti Holjia on järjestetty?
Niin ja muistan pienenä nähneeni Kari Tapion, milloin hän esiintyi (siis ennen vuotta 2001).
Holjat
8
872
Vastaukset
- kyselijä.n.
itse olen ollut siellä AINAKIN -01, -02, -03, -07, -09, -10, -12
mutta muistan että olisin nähnyt kari tapion, koska hän esiintyi?
näköjään esiintynyt myöhemminkin mutta haen nyt ennen vuotta 2001 esiintymistä. ja nylon beat esiintyi myös joskus, milloin?- HoljaTäti
Vuonna 1993 oli jo Holjat, oli silloin muistaakseni ainakin 4-päiväinen tapahtuma. Silloin oli esiintyjiä Lamminrannan kentälläkin, oli jopa sopparuokaakin !
Torilla myös oli entiseen malliin.. siis ainakin tuosta vuodesta saakka muistan ko. Karkeloitten pidon !
- holjaax
Nykyäänhän Holjilla taitaa olla kaljanmyynti / juonti pääasia. Nytkin haisee holjalle (kuselle) koko kaupungin keskusta. :(
- liirumlaarumluppa
onko tapani kansa tänävuonna holjilla?
- apsa
Tapani taisi saada parkkisakot ja toiset punaisia päin ajosta. En usko, että tulee enää?
- Fatipää
Oi kiitos Herralle
- aikku for ever
arja koriseva oli 2.8.2003 klo 21-23 holjilla ensin hallikaisen joken kanssa ja toisen setin yksin. piste
- kukakukakummassa
Lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803