jos lähden vuokralle 1.9 maksanko syyskuusta vain takuuvuokran ja sen lisäski sähkön ja veden ja sitten lokakuusta normaalin vuokran ja sähkön ja veden?
vai onko takuu pelkkä takuu ja sen lisäksi tulee normaali vuokra?
vakuus
2
212
Vastaukset
maksat normaalin vuokran syyskuulta takuuvuokran veden sähkön. takuuvuokran määrä sovitaan vuokranantajan kanssa ja se lukee vuokrasopimuksessasi. muuttaessasi pois asunnosta vuokranantaja on velvollinen palauttamaan maksamasi takuuvuokran mikäli ongelmia ei ole ilmennyt.
- mikä takuuvuokra?
Takuuvuokra ei oikein tarkoita mitään, vaikka siitä paljon puhutaan.
Kyse on yleensä vakuudesta, eli pankkiin talletetaan summa, joka on siellä panttina ja vuokranantajan käytettävissä, jos vuokraa jää maksamatta tai asuntoon aiheutetaan vahinkoa. Sillä ei ole mitään tekemistä vuokran kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066