Bussilla haluaisimme mennä Wieniin Budapestistä,mutta onkohan se halvin mahtollinen tapa mennä sinne? (Tietty kävely ja liftaus ei tule tällä kertaa kysymykseen=) ja sitten mietin lippujen ostoa, että voiko ja kannattaako niitä ostaa jo etukäteen....katselin tällaisen orangebus bussiyhtiön matkoja. Mahtaakohan niillä pystyä matkustamaan,kun kamalaa hellettä luvassa.?? Wien on kiinnostanut jo pitkään ja nyt olisi siihen mahdollisuus...
Vastaukset 3
- Menty on
Keletin rautatieasemalta pääsee kätevästi junalla.
- alibabaa
Bussilla pääsee kätevästi ja liput saa ostettua asemalta samana päivänä kun lähtee, itse aina tehnyt sen reissun junalla ja liput saa myös asemalta lähtöpäivänä.
- Bussimatkustaja
Orangewaysin bussit ovat hyviä ja edullisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493