Raiskaus?

tyttöysiviis

Kyseessä irakilais-syntyinen mies, uskonnoltaan muslimi. Mies vähän päälle parikymppinen, itse olen 18. Aluksi vaikutti tosi mukavalta tyypiltä, rehelliseltä ja hauskalta. Sanoin heti alussa, kun juteltiin, että mä en sit oo semmonen tyttö joka hyppää tuntemattoman kanssa sänkyyn, että muhun voi tutustua jossain muussa kuin seksimielessä. Mut en tiedä ymmärsikö tämä mies sitä koska ei tosiaan puhunut mitenkään täydellistä suomea, vähän kyllä ymmärsi ja puhui. Niin en tiedä onko tapaus raiskaus vaikka hän pani mua väkisin, eikä lopettanut vaikka sattui ja vaikka koko ajan käskin lopettaa. Niin siis oliko se kokonaan hänen vika koska ite menin hänen asunnolleen, kai mä alitajunnassani edes tiesin mitä tulee tapahtumaan? Jos se sai siitä sen käsityksen että tahdon harrastaa seksiä kun lähdin asunnolle? Ja onhan tässä aikamoisia kulttuurieroja, niin jos hän ei tajunnut että se mitä hän teki on väärin niin onko se sillon raiskaus?

Ja onko normaalia tuntea tuommosen jälkeen oloa semmoseks hmm tyhjäks? En ole surullinen, enkä vihainen. Tunnen inhoa tätä miestä kohtaan, mutta muuten on tosi tyhjä olo. En oikeen tiedä mitä pitäis nyt tehdä ja miten pitäis olla. Pelkkä seksin/läheisyyden ajatteleminenkin jonkun miehen kanssa tällä hetkellä kuvottaa. Myös hyvien miespuolisten ystävien näkeminen ja heidän kanssaan juttelu kuvottaa. Miten tästä pääsee yli? Onko tää normaalia? Mitä mä teen?

34

1905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuanna

Totta kai tuo oli raiskaus, ja vakava sellainen! Paljon epävarmemmissakin tapauksissa on syytetty ja tuomittukin raiskauksista, mutta tuossa ei ole mitään epäselvää. Vieras ja naisvihamielinen kulttuuri ei ole mikään oikeutus milloinkaan, samoin ei tekosyy, ettei muka tiedä Suomen lainsäädäntöä. Tuollainen hirviö täytyy saada tuomituksi ja palautetuksi kotimaahansa, ennen kuin hän tekee lisää kamalaa pahaa nuorille naisille.

Et kai sentään neitsyt ollut?

• apuanna

Lisäksi se, että menit miehen kämpille, ei millään tavalla oikeuta tuota iljettävää hyökkäystä sinua vastaan. On tyhmää ja varomatonta lähteä tuollaisen kanssa kämpälle, vaikka se miten esittäisi luotettavaa, mutta sekään ei anna hänelle pienintäkään oikeutta raiskata. Mikään ei anna oikeutta raiskata.

Et ole osallinen siihen raakuuteen, millä sinua alistettiin. Olit varomaton, ja saalistaja käytti alttiuttasi hyväkseen, mutta et ole vähimmässäkään määrin osasyyllinen. Tuo kuvottava raakalainen, joka todellisuudessa voi olla yli kolmikymppinenkin, on yksin syyllinen ja täysin vastuussa teostaan.

Suosittelen sinua ottamaan yhteyttä tukinaiseen, tai suoraan poliisiin, ja mahdollisesti myös terveydenhoidon apuun. Saatat olla vielä shokissa etkä täysin käsittänyt tilanteen vakavuutta, ja tarvinnet pian kriisiapua.

Älä hävitä mitään todisteita, älä edes likaisia vaatteita tai lakanoita, tekstiviestejä, tai mitään muutakaan.

• tyttöysiviis-ap

Mulla on tekstiviestit puhelimessa, yritin enirosta saada selville miehen tietoja mutta ilmeisesti prepaid-liittymä.

Ja kyllä olin osittain neitsyt, siis seksiä harrastanut ennenkin mutta pilluneitsyys oli tarkotus säästää jollekin luotettavalle tulevaisuuden poikaystävälle. Mutta noh, se nyt meni siinä sitten.

En vaan tiedä onko mun järkeä tehdä tästä jutusta mitään kauheeta haloota kun ei se näyttänyt vaikuttavan muhun lähes mitenkään, saattaa olla myös mahdollista etten oo oikeasti sanonut ymmärrettävästi että lopeta ja saatoin lähetellä ns vääriä signaaleja miehen puoleen. On vaan niin syyllinen olo ja vielä syyllisempi olo, jos mies ei oikeasti tiennyt tekevänsä väärin tai oli niin hurmioissaan ettei huomannut tjsp. ja sitten menisin vielä nostamaan syytteen raiskauksesta.

Ja vaatteet kyllä meni samantien pesuun, niinkuin menin itsekin, eli ei taida olla edes mitään todistusaineistoakaan?

Mulla on semmonen tunne sisällä että tää asia pitäis jättää vaan tähän tai mulle voi käydä oikeasti vielä pahemmin mutta jos tämä oli oikeasti lain silmissä raiskaus niin mulla on myös velvollisuus tehdä jotain...

Vähän ristiriitaset fiilikset

• aikuisen neuvo
        tyttöysiviis-ap kirjoitti:

Mulla on tekstiviestit puhelimessa, yritin enirosta saada selville miehen tietoja mutta ilmeisesti prepaid-liittymä.

Ja kyllä olin osittain neitsyt, siis seksiä harrastanut ennenkin mutta pilluneitsyys oli tarkotus säästää jollekin luotettavalle tulevaisuuden poikaystävälle. Mutta noh, se nyt meni siinä sitten.

En vaan tiedä onko mun järkeä tehdä tästä jutusta mitään kauheeta haloota kun ei se näyttänyt vaikuttavan muhun lähes mitenkään, saattaa olla myös mahdollista etten oo oikeasti sanonut ymmärrettävästi että lopeta ja saatoin lähetellä ns vääriä signaaleja miehen puoleen. On vaan niin syyllinen olo ja vielä syyllisempi olo, jos mies ei oikeasti tiennyt tekevänsä väärin tai oli niin hurmioissaan ettei huomannut tjsp. ja sitten menisin vielä nostamaan syytteen raiskauksesta.

Ja vaatteet kyllä meni samantien pesuun, niinkuin menin itsekin, eli ei taida olla edes mitään todistusaineistoakaan?

Mulla on semmonen tunne sisällä että tää asia pitäis jättää vaan tähän tai mulle voi käydä oikeasti vielä pahemmin mutta jos tämä oli oikeasti lain silmissä raiskaus niin mulla on myös velvollisuus tehdä jotain...

Minkäänlaista syyllisyyttä sinun ei todellakaan tarvitse tuntea eikä miestä sääliä. Ei tuollainen ihminen tarvitse sääliä. Kyllä mies takuulla tiesi ettet halua vaikka ei edes olisi ymmärtänyt puhettasi. Hän näki kuinka sinuun sattui ja kuinka hädissäsi olit, raakalainen hän on kun siinä tilanteessa vain jatkoi. Ei hän ajatellut mitään muuta kuin itseään. Seksin kuuluisi olla jotain mistä molemmat nauttivat eikä jotain missä mies vain käyttää naisen kehoa. Jos ei lopeta vaikka näkee toisen kärsivän niin ei se silloin ole seksiä vaan seksuaalista väkivaltaa. Tuollaisella miehellä ei ole minkäänlaista empatiakykyä eikä toisen ihmisen oikeuksien kunnioitusta, älä edes ajattele että SINÄ tekisit väärin jos hänestä ilmoituksen tekisit.

• ....................

Niin, mutta se seuraava henkilö saattaa kokea tuon "kulttuurierosta johtuvan väärinkäsityksen" vakavammin. Jos sinua on tosiaan sattunut ja olet toistuvasti käskenyt lopettaa, niin ei tuollaisesta voi erehtyä, varsinkin, jos kyseinen henkilö osasi edes jossain määrin keskustella suomeksi.

• BARBARITSTOP

Kaikki tälläisetkin tapaukset ovat arkipäivää Ruotsissa. Haluammeko tätä Suomeen, ollaanko suvaitsevaisia? Lisää pakolaisia? muslimeja ja Barbarit !
        http://asialehti.net/ruotsissa-nainen-raiskattiin-kaveli-100m-raiskattiin-uudelleen-tekijoina-partamiehet-ullatus/

• dfdfdf1

käy poliisiasemalla kertomassa mitä tapahtu..eiköhän se sitte selviä..sua kohtaan toi oli väärin joka tapauksessa ja silloin raiskaus..vai?

• tyttöysiviis-ap

Mitkä on mahollisuudet saada tekijä kiinni tällaisessa tapauksessa, kun tekijästä tiedetään vaan rotu ja asuinkaupunki? Onko rikosilmoituksesta minkäänlaista hyötyä loppupeleissä...

• aikuisen neuvo

Voi tyttö pieni, ei tuo ollut millään lailla sinun vikasi. MIKÄÄN ei oikeuta tekemään toiselle sellaista mitä tämä ei halua. Ei tarkoittaa ei, ja jos mies ei sitä usko on kyseessä raiskaus. Ei se että olit miehen asunnolla ole suostumus seksiin. Sinulla on oikeus kieltäytyä ihan missä vaiheessa vain ja miehen on sitä kunnioitettava. Jos ei kunnioita niin silloin hän raiskaa. Olennaista tässä on se suostumuksen puute, ei se missä olit tai millainen miehen kulttuuri on. Vaikka mies ei itse pitäisi tekoaan vääränä on se silti väärä. Näin se on lainkin mukaan, vaikka ihminen ei itse tajuaisi tekonsa olevan laiton niin ei se sitä ihmistä rikosoikeudellisilta seurauksilta pelasta. Laki koskee kaikkia, tiesi henkilö tekonsa laittomaksi tai ei.

Sinulle on tehty hirveän väärin ja olet niin nuorikin vielä että on luonnollista että olet tästä nyt hyvin hämmennyksissäsi. Itsesyytökset ovat tyypillinen kokemus seksuaalisen väkivallan uhreille. Myös tuo tyhjyyden tunne on tapa reagoida äärimmäiseen traumaan, et halua päästää pintaan niitä kaikkia tunteita joita tuo aiheuttaa. Nyt olisi tärkeää että saisit apua mahdollisimman pian.

Raiskauskriisikeskus Tukinainen tarjoaa maksutonta neuvontaa seksuaalisen väkivallan uhreille. Heillä on kriisipäivystys johon voit ottaa yhteyttä nimettömänä. Sieltä saat apua myös rikosilmoituksen tekemiseen.

Tärkeää olisi että et jäisi tämän asian kanssa yksin.

• aikuisen neuvo

Ja mitä tuohon todistusaineistoon tulee, vaikka en asiantuntija olekaan niin uskon että sinulla on vielä sukupuolielimissäsi ruhjeita ja repeämiä jotka todistavat väkivallasta, vaikea uskoa että tuollaisesta ei mitään vammoja olisi jäänyt. Tärkeää olisi siis saada sinut lääkärin tutkittavaksi mahdollisimman pian ennenkuin vammat ehtivät parantua.

• Allekirjoitan edelliset. Ehdottomasti pian tekemään rikosilmoitus, koska vaikka sinusta nyt tuntuu, ettei kannata, niin myöhemmin ilmoituksen jättäminen voi harmittaa. Oli raiskaus siis, eikä mitään epäilystä.
        Tyttönen, selviät tästä! paljon tsemppejä!

• mitä meininkiä

Vähän ikävä sanoa mutta kyllä tilaus ja toimutis meni samaan osoitteeseen.
      Tietysti mies tuossakin toimi väärin mutta vastaavasti tuo tytönhupakkokin hakemalla haki noita ongelmia itselleen.

se tuskin lienee salaisuus että muslimien/ tummaihoisten seuraan lähteminen taitaa lisätä tilastojen mukaan riskiä 50-100 kertaisesti tulla raiskatuksi ja niin tietämätön tuo aloittajakaan tuskin on ettei tuota tiennyt.

takuulla tuosta jää paska fiilis, siitä empatiat aloittajalle.

• aikuisen neuvo

Ei kukaan hakemalla hae RAISKAUSTA. Eikä tuo miehen teon vääryyttä vähennä mitenkään että tyttö hänen asunnolleen meni, kyllä se on ihan se mies jolla tuosta on vastuu. Eivät miehet ole sentään mitään eläimiä jotka eivät pystyisi hillitsemään itseään, kyllä he tiedostavat tekonsa vääräksi mutta eivät vain halua kunnioittaa tytön koskemattomuutta. Tuossa on kyse kylmästä itsekkyydestä ja sadismista. Kehtaatkin asettaa tästä syyllisyyttä aloittajalle kun hän jo itsekin pitää itseään syyllisenä. Mietipä jos tuo olisi oma tyttäresi, sanoisitko hänellekin noin.

Kaikenlisäksi aloittaja on hyvin nuori ja kokematon, hän uskoi toisen ihmisen vilpittömyyteen ja joutui noin karmealla tavalla petetyksi. Miksi haluat vielä rangaista häntä lisää kommenteillasi?

• tyttöysiviis-ap

''...taitaa lisätä tilastojen mukaan riskiä 50-100 kertaisesti tulla raiskatuksi ja niin tietämätön tuo aloittajakaan tuskin on ettei tuota tiennyt.''

Itseasiassa en tiennyt. Vaikka en nyt tätä ennen oo kauheesti perehtynyt mihinkään raiskaus-juttuihin tai edes miettinyt näitä asioita, niin oon kyllä aina olettanut että kun suomessa ollaan niin riski tulla raiskatuksi on ihan yhtä suuri (eli mun pääni sisällä tosi pieni) lähti sitten suomalaissyntyisen miehen matkaan tai ulkomaalaisen.

Mutta sen kyllä tiesin, että vika oli yhtä paljon mun kuin tuon miehenkin.

• Asking 4 trouble:

''...taitaa lisätä tilastojen mukaan riskiä 50-100 kertaisesti tulla raiskatuksi ja niin tietämätön tuo aloittajakaan tuskin on ettei tuota tiennyt.''

Itseasiassa en tiennyt. Vaikka en nyt tätä ennen oo kauheesti perehtynyt mihinkään raiskaus-juttuihin tai edes miettinyt näitä asioita, niin oon kyllä aina olettanut että kun suomessa ollaan niin riski tulla raiskatuksi on ihan yhtä suuri (eli mun pääni sisällä tosi pieni) lähti sitten suomalaissyntyisen miehen matkaan tai ulkomaalaisen.

Mutta sen kyllä tiesin, että vika oli yhtä paljon mun kuin tuon miehenkin.

Tyhmä olit kun lähdit kämpille.. Mikä noissa mutunkeissa muka viehättää?? Etkö muka muista missä teko tapahtui, poliisin kanssa vaan takaisin selvittämään rikosta.

• Aito aikuinen neuvoo
        aikuisen neuvo kirjoitti:

Ei kukaan hakemalla hae RAISKAUSTA. Eikä tuo miehen teon vääryyttä vähennä mitenkään että tyttö hänen asunnolleen meni, kyllä se on ihan se mies jolla tuosta on vastuu. Eivät miehet ole sentään mitään eläimiä jotka eivät pystyisi hillitsemään itseään, kyllä he tiedostavat tekonsa vääräksi mutta eivät vain halua kunnioittaa tytön koskemattomuutta. Tuossa on kyse kylmästä itsekkyydestä ja sadismista. Kehtaatkin asettaa tästä syyllisyyttä aloittajalle kun hän jo itsekin pitää itseään syyllisenä. Mietipä jos tuo olisi oma tyttäresi, sanoisitko hänellekin noin.

Kaikenlisäksi aloittaja on hyvin nuori ja kokematon, hän uskoi toisen ihmisen vilpittömyyteen ja joutui noin karmealla tavalla petetyksi. Miksi haluat vielä rangaista häntä lisää kommenteillasi?

Mikset myös neuvo tyttöjä välttämään tietyistä kulttuureista (joissa ihmisarvoa ja itsemääräämisoikeutta ei kunnioiteta) peräisin olevien kanssa vehtaamista? Ole nyt johdonmukainen.

• tyttöysiviis-ap
        Asking 4 trouble: kirjoitti:

Tyhmä olit kun lähdit kämpille.. Mikä noissa mutunkeissa muka viehättää?? Etkö muka muista missä teko tapahtui, poliisin kanssa vaan takaisin selvittämään rikosta.

Muistan kämpän jossa teko tapahtui, mutta vaan sisältäpäin. Enkä sitäkään tarkasti. Muistan vaan, että kämpässä haisi voimakkaasti tupakalla ja kalusteita siellä ei ollut paljoa ollenkaan.

Ja kämpälle lähdin, kun mies vaikutti aluksi mukavalta, eikä käynyt mielessäkään että jotain tuollaista vois tapahtua. Ja koska sanoin heti aluks että minkäänlaista seksiin viittaavaakaan ei tuu tapahtumaan ja hän väitti ymmärtäneensä sen. Tai ainakin aluksi vaikutti siltä että ymmärsi.

En halua ajatella yksilöstä stereotyyppisten luulojen mukaan, vaan haluan muodostaa käsitykset jokaisesta erikseen oman kokemuksen kautta. Tässä kyllä muuttu käsitykset koko saatanan ihmisrodusta ihan täysin. Ja opin että jos joskus taas pystyn olemaan normaalisti vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä, niin tulen varmasti olemaan ennakkoluuloisempi ja varovaisempi. Eli jos joku korkeampi voima halus antaa mulle opetuksen, niin siinä kyllä onnistu.

• Voimia sinulle

Muistan kämpän jossa teko tapahtui, mutta vaan sisältäpäin. Enkä sitäkään tarkasti. Muistan vaan, että kämpässä haisi voimakkaasti tupakalla ja kalusteita siellä ei ollut paljoa ollenkaan.

Ja kämpälle lähdin, kun mies vaikutti aluksi mukavalta, eikä käynyt mielessäkään että jotain tuollaista vois tapahtua. Ja koska sanoin heti aluks että minkäänlaista seksiin viittaavaakaan ei tuu tapahtumaan ja hän väitti ymmärtäneensä sen. Tai ainakin aluksi vaikutti siltä että ymmärsi.

En halua ajatella yksilöstä stereotyyppisten luulojen mukaan, vaan haluan muodostaa käsitykset jokaisesta erikseen oman kokemuksen kautta. Tässä kyllä muuttu käsitykset koko saatanan ihmisrodusta ihan täysin. Ja opin että jos joskus taas pystyn olemaan normaalisti vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä, niin tulen varmasti olemaan ennakkoluuloisempi ja varovaisempi. Eli jos joku korkeampi voima halus antaa mulle opetuksen, niin siinä kyllä onnistu.

-Tee rikosilmoitus, teko täytyy saadu rikostutkintaan ja rikostilastoihin. Raiskaaja todennäköisesti uusii rikoksensa moneen kertaa.

• selvä tapaus

Selvä raiskaus, tee rikosilmoitus välittömästi!

• aikuisen neuvo
    • noinkin

Viitsitkö pistää tuon hemmon nimen ja osoitteen tänne.Jos tapauksessa on oikeesti jotain perää.?Lupaan,että asia etenee omalla tavallaan.

• tyttöysiviis-ap

En tiedä kyseisen henkilön nimeä enkä osoitetta, mutta kämpästä n. tunnin kävelymatka tampereen keskustaan. Tai sitten yli tunnin, en osaa sanoa, en tiedä kauanko kävelin enkä tiedä meninkö edes suorinta reittiä.

• Tekijäkin ihminen

En tiedä kyseisen henkilön nimeä enkä osoitetta, mutta kämpästä n. tunnin kävelymatka tampereen keskustaan. Tai sitten yli tunnin, en osaa sanoa, en tiedä kauanko kävelin enkä tiedä meninkö edes suorinta reittiä.

No niin aloittaja, enempää et sitten kerrokaan tai sinulle voidaan asettaa kunnianloukkaussyyte. Muistan erään tapauksen, jossa uhri kirjoitti tekijän nimen väärin päin tekstiinsä ja tuo tekijä sattui tunnistamaan itsensä siitä. Kunnianloukkaussyytehän siitä napsahti uhrille.
        Menet nyt heti tekemään rikosilmoituksen ja annat poliisien hoitaa hommansa.

• ????

Noh, miten kävi? Lusiiko tekijä nyt linnassa?

• tyttöysiviis-ap

Ei lusi. En tehnyt rilosilmoitusta

• Sitä rataa

Ei lusi. En tehnyt rilosilmoitusta

Seuraava uhri kiittää...

• ifeelSick!
        Sitä rataa kirjoitti:

Seuraava uhri kiittää...

Ja se olin minä.
        Kaksi mutua, autossa.
        Minä ympäripäissään, muistikuvat hatarat mutta rikosilmoitus tehty, elämä pilalla.
        Miten tässä selvitä pienen lapsen yh:na, pelottaa ja ahdistaa

Tehkää AINA se rikosilmoitus! !!!

• Alaluokka, herätys!
        ifeelSick! kirjoitti:

Ja se olin minä.
        Kaksi mutua, autossa.
        Minä ympäripäissään, muistikuvat hatarat mutta rikosilmoitus tehty, elämä pilalla.
        Miten tässä selvitä pienen lapsen yh:na, pelottaa ja ahdistaa

Tehkää AINA se rikosilmoitus! !!!

miksi pitää olla ympäripäissään?

miksi pitää nuschia näitä mutunkeja?

• Jussuf (se sama)

Kyllä me olemme oikeassa. Miksi suomalaiset huorahtavat naiset houkuttelee meitä? Minä yritän esitellä ja levittää kotimaani ja uskontoni iislamin tapoja Suomeen.

Me emme esimerkiksi käytä ollenkaan vessapaperia. Pyyhkimiseen käytämme vasenta kättä ja syömiseen oikeata kättä. Näin kätevästi se menee. WC-paperissakin säästyy melkoisesti euroja vuoden aikana. Ramadanin soisin myös yleistyvän suomalaisten vääräuskoisten keskuudessa.

• TiedätItseA

Raiskaus on ain raiskaus. Se on siihen asti kun sanotaan Ei. Kannattaa soittaa poliisille. kaipa tuon nyt itse tietää tuleensa raiskatuksi.

• aloittajaap

Näin yli vuoden jälkeen tapahtumasta voin vaan ihmetellä mitä vittua päässä on liikkunut tuolloin. Nyt jälkeenpäin mietittynä ei oo epäilystäkään ettei kyseessä olis ollut raiskaus. Toisaalta kaduttaa etten ilmoitusta sillon tehnyt, mutta toisaalta mun ylpeys ja voimat ei olis riittänyt lähtemään mukaan siihen rumbaan.

Hassua miettiä, että siitä on jo yli vuosi aikaa. Kukaan ei tiedä edelleenkään, eikä tule koskaan tietämään. Kaverisuhteita läheisempiin suhteisiin en pysty ilman paniikkikohtauksia tai helvetinmoista päihtymystilaa. Ehkä tämä tästä joskus, eihän kaikki voi olla onnellisia ja hyvinvoivia.

Kaikille raiskauksen urheille sanon yhden asian: tehkää se helvetin ilmoitus tai puhukaa edes jollekkin. En tiedä auttaako se, ei ole kokemusta, mutta eo tämä puhumattomuus ja ilmoituksen tekemättä jättäminen ainakaan ole auttanut.

• ketäkiinnostaa

Mitä asiaa 13-15- yleensä nuorilla -vuotiailla on hillua kaupungilla, hotelleissa, yökylässä, baanalla niin kotimaisten kuin ulkomaalaisen apinoiden joukossa illalla - yöllä ? Ei, en ymmärrä.

Koulukirjat ilmeisesti varastettu ja vanhemmat vaatimalla vaatineet hakemaan ryöstäjien perään ja matkaan, vai ... ? En usko.

Suomessa on vielä (ilmeisesti ihan vielä jonkin aikaa ennen jättimäistä ulkosuomalaista lisääntymisbuumin alkua) ilmainen koulutusjärjestelmä. Useimmilla lapsilla, nuorilla on jonkinlainen koti tai kasvatuspaikka, ja jos ei ole, niin sosiaalitoimi auttaa paikkaan, esim sijaiskotiin tai laitokseen, jos kotiolosuhteet on aivan hirveän mahdottomat.

Vanhemmat herätkää.

Jo pari-kolmekymmentä sitten opetettiin ja ymmärsin, ettei tuollainen uhmaaminen tuolla kadulla kannata. Aina jollekin käy huonosti. Vastuunpakoilua ? Ei tämä ole uusi asia nykypäivänä. Ei voi ymmärtää.

Kulkeeko lapsesi, nuoresi ulkona ?

• kotisuomi

Siellä on nyt sivulla kansalaisaloite.fi menossa adressi; Rajat kiinni. Sinne nimiä

• naisnais

Minulla on käsi käsilaukussa tai taskussa, joissa on hiuslakka, Raid (isoille ja pienille ötököille, tappaa kotona ja puutarhassa) , tai mielellään stydimpää suihketta (ns. kodinhoitoaineet varsin sopivia). Tavoite on sumuttaa niin, ettei näkö palaa koskaan. Silmien hoidon jälkeen suoritan kohteelle kasvohoidon ja vartalohoidon. Niin hyvin kuin pystyn ja kykenen. Antaumuksella. Voimalla. Sydämeni kyllyydestä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3857
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1905
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1771
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1412
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      129
      1313
    6. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      38
      1298
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      98
      1274
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1156
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1033
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      111
      1014
    Aihe