Kokemuksia Nokia 6680 kännystä?

Jankto

Onko Nokia 6680 hyvä vai huono kännykkä ja miten paljon se mahtaa myös säteillä?

10

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jankto taas

Kiitos paljon vastauksesta ja tuosta linkistä myös!

Ihan pelkää peruspuhelinta vaan tarvitsenkin, kunhan mulla joku puhelin vaan on joka tarvittaessa vaan toimii silloin, kun joku mulle soittaa, tai tarvitsee itse jonnekin soittaa myös.Muuta käyttöä mulla puhelimella ei oikeastaan olekaan.

Mulla on ollutkin käytössä nää kaikki vuodet koko ajan ihan niitä kaikkein vanhimpia Nokian kännyköitä vaan , joita olen tutuiltani aina välillä saanut ,kun he ovat vaihtaneet uudempiin malleihin ja hylänneet entiset puhelimensa.Ja nyt olisin sitten saamassa juuri eräältä tutulta tuon 6680 mallisen kännyn ja ajattelin siitä sitten kysäistä vaan,että millainen se olisi,sillä minulla on itsellä tällä hetkellä ollut jonkun aikaa sellainen Nokian malli kuin 6060,joten,osaatko sanoa kumman itse niistä valitsisit ellei muita kännyköitä saatavilla olisi,joten kiitos paljon jo etukäteen tuosta tiedosta vielä myös!!

• Pikkusiskollani oli ennen Nokia 6060 malli ja ihan hyvin se toimi kunnes se vaihdettiin uudempaan puhelinmalliin.

Mutta itse ottaisin noista tuon Nokia 6680.

Kannattaa muuten päivittää sen ohjelmisto sitten Nokia Suitella koska se voi korjata eri bugeja ja parantaa käytettävyyttä.

• Jankto kiittää!

Ja kiitos vaan paljon taas vastauksesta ja tuosta hyvästä päivitysneuvosta myös!Joten täytyykin mennä se päivittämään sitten,sillä tuon 6680 minäkin taidan kyllä sitten ottaa itselleni käyttöön myös,joten kiitos tosiaan paljon vielä kerran ja hyviä öitä vaan sitten myös! !

• Juu ole hyvä! Voit sitten kertoa että sopiko kyseinen luuri juuri sinun käyttöösi.

• Jankto vielä vastaa

Juu ,sainkin tänään sen puhelimen ja kunhan olen muutaman päivän sitä kokeillut, niin tulen sulle sitten kertomaan,että onko se ollut sopiva minulle,joten kiitos vielä kerran ja moikka vaan siihen asti!!

• Ok. ja ole hyvä!

• Jankto taas viestii

Hei vaan Vapunen jälleen! Tulin nyt sitten kertomaan,että oliko tuo puhelin minulle sopiva.Ja kyllähän se minulle sopivalta tuntuu, joten päätin sitten ottaa sen käyttööni.Ja se minusta varsinkin oli tuossa puhelimessa hyvä juttu, kun siinä näkyy akku kestävän huomattavasti paljon pitempään kuin siinä edellisessä puhelimessani.Kamera siinä kyllä tosin on aika heikkolaatuinen joten kunnon kuvia sillä ei kyllä saa,muuta kuin jotain räpsyjä vaan hätätilassa,mutta sitä vartenhan minulla tapaa mukana aina kamerakin olla kyllä myös, ,joten sillä ei siis väliä ole.Ja ihan pelkkää puhelintahan minä vaan tarvitsinkin,joten kaikki siis ok .Joten terveiset ja kiitokset sulle vaan ja hyvää kesän jatkoa myös!!

• Hyvä homma että puhelin toimii ja vielä sopi sinun käyttöösi!

• Anonyymi

Hyvä puhelin on siihen löytyy paljon ilmaisia pelejä kun lataa netistä Opera minin kautta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7968
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3812
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1240
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1033
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      810
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe