Kokemuksia Nokia 6680 kännystä?

Jankto

Onko Nokia 6680 hyvä vai huono kännykkä ja miten paljon se mahtaa myös säteillä?

10

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jankto taas

Kiitos paljon vastauksesta ja tuosta linkistä myös!

Ihan pelkää peruspuhelinta vaan tarvitsenkin, kunhan mulla joku puhelin vaan on joka tarvittaessa vaan toimii silloin, kun joku mulle soittaa, tai tarvitsee itse jonnekin soittaa myös.Muuta käyttöä mulla puhelimella ei oikeastaan olekaan.

Mulla on ollutkin käytössä nää kaikki vuodet koko ajan ihan niitä kaikkein vanhimpia Nokian kännyköitä vaan , joita olen tutuiltani aina välillä saanut ,kun he ovat vaihtaneet uudempiin malleihin ja hylänneet entiset puhelimensa.Ja nyt olisin sitten saamassa juuri eräältä tutulta tuon 6680 mallisen kännyn ja ajattelin siitä sitten kysäistä vaan,että millainen se olisi,sillä minulla on itsellä tällä hetkellä ollut jonkun aikaa sellainen Nokian malli kuin 6060,joten,osaatko sanoa kumman itse niistä valitsisit ellei muita kännyköitä saatavilla olisi,joten kiitos paljon jo etukäteen tuosta tiedosta vielä myös!!

• Pikkusiskollani oli ennen Nokia 6060 malli ja ihan hyvin se toimi kunnes se vaihdettiin uudempaan puhelinmalliin.

Mutta itse ottaisin noista tuon Nokia 6680.

Kannattaa muuten päivittää sen ohjelmisto sitten Nokia Suitella koska se voi korjata eri bugeja ja parantaa käytettävyyttä.

• Jankto kiittää!

Ja kiitos vaan paljon taas vastauksesta ja tuosta hyvästä päivitysneuvosta myös!Joten täytyykin mennä se päivittämään sitten,sillä tuon 6680 minäkin taidan kyllä sitten ottaa itselleni käyttöön myös,joten kiitos tosiaan paljon vielä kerran ja hyviä öitä vaan sitten myös! !

• Juu ole hyvä! Voit sitten kertoa että sopiko kyseinen luuri juuri sinun käyttöösi.

• Jankto vielä vastaa

Juu ,sainkin tänään sen puhelimen ja kunhan olen muutaman päivän sitä kokeillut, niin tulen sulle sitten kertomaan,että onko se ollut sopiva minulle,joten kiitos vielä kerran ja moikka vaan siihen asti!!

• Ok. ja ole hyvä!

• Jankto taas viestii

Hei vaan Vapunen jälleen! Tulin nyt sitten kertomaan,että oliko tuo puhelin minulle sopiva.Ja kyllähän se minulle sopivalta tuntuu, joten päätin sitten ottaa sen käyttööni.Ja se minusta varsinkin oli tuossa puhelimessa hyvä juttu, kun siinä näkyy akku kestävän huomattavasti paljon pitempään kuin siinä edellisessä puhelimessani.Kamera siinä kyllä tosin on aika heikkolaatuinen joten kunnon kuvia sillä ei kyllä saa,muuta kuin jotain räpsyjä vaan hätätilassa,mutta sitä vartenhan minulla tapaa mukana aina kamerakin olla kyllä myös, ,joten sillä ei siis väliä ole.Ja ihan pelkkää puhelintahan minä vaan tarvitsinkin,joten kaikki siis ok .Joten terveiset ja kiitokset sulle vaan ja hyvää kesän jatkoa myös!!

• Hyvä homma että puhelin toimii ja vielä sopi sinun käyttöösi!

• Anonyymi

Hyvä puhelin on siihen löytyy paljon ilmaisia pelejä kun lataa netistä Opera minin kautta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      243
      9450
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      50
      7608
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      195
      6096
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      168
      3519
    5. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      281
      1948
    6. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      104
      1935
    7. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      8
      1698
    8. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      100
      1465
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      87
      1404
    10. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      19
      1387
    Aihe