Tapasin sattumalta tutun

Sinkutko tälläisiä

naisen tänään. Noin viisi vuotta sitten tapasimme silloin tällöin kahville tai ulkoilemaan, mutta lopetin seurustelun olla vastaamatta puhelinsoittoihin, sillä aina tuli jostakin syystä paha mieli kotiin palattuani hänet nähtyään..

Tänään ajattelin että ehkä olisi hyvä yrittää uudelleen koska ystävät näyttävät vähenevän jatkuvasti. Ehdotin pari kahvi paikkaa, mutta ne eivät olleet hänelle mieluisia.
Olimme rautatieasemalla ja katselimme sitä "ihme puutarhaa". Yht´äkkiä muistin mm. miten nainen oli aina kadulla kävelessämme ilman mitään merkkiä aloittanut ylittää kadun jos näki jotakin hänelle miellyttävää ja tänään samalla tavalla kulkenut ilman piittaamatta missä olin.
Tämä nainen on sinkku ja lapseton. Tuli vaan ajateltua että on ehkä noin välinpitämätön toisesta koska ei ole koskaan tarvinnut huolehtia lapsen turvallisuudesta.
Muuten tuli taas ikävä olo joten en ehkä halua tavata häntä uudelleen.

19

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ** ** **

      No johan oli johtopäätös. Ei minullakaan ole koskaan ollut lasta, mutta katua ylitän Jorin ohjein.
      Tuskin ihmistä jalostaa "lapsellisuus", eikä vähennä lapsettomuus.

      Ei kaikkien kanssa tarvikaan olla kaveri, jos yhdessäolo on vain ymmärtämistä ja antamista, eikä itselle jää käteen muu kuin luu.

    • Jos aina jää

      itselle paha mieli, silloin pitää viheltää peli poikki.

    • .................

      jos se nainen ei ole aivan normaali, koska on vanhapiika, yleensä vanhatpiiat on oudosti kayttäytyviä.
      siksi ovatki jäänet yksineläjiksi,

      • Irwinin perikunta

        Miesväellä toisin; "Mä löysin vanhan ystävän, sain lyijykuurin ankaran
        ja tieni alkoi tähtimaisemiin, oon agentti mä kaikkein salaisin".


    • An Lis 3

      Vaikka itse kuulun "rouvasäätyyn", niin en aivan allekirjoita tuota neiti-ihmisten kummallisuutta.
      Ympäristön asenteet saattavat vaikuttaa naimattomien ihmisten käytökseen. Ennenvanhaan vanhojapiikoja väheksyttiin jopa pilkattiin. Jäänteitä noista ajoista esiintyy vieläkin.
      Nainen ei ole "saanut", miestä, mutta naimaton mies ei ole ottanut akkaa.

      Ei ole montakaan päivää aikaa kun pohdimme sellaista asiaa, että jos mies, vaikkapa Virtanen jää leskeksi, niin hän on leskimies, mutta jos rouva Virtanen jää leskeksi, niin hän on Virtasen leski.

      Sitten kun joku papin peijooni julistaa saarnastuolista, että naisen kuuluu olla alamainen. Ei saa tietääkään mitään, vaan täytyy kysyä mieheltään. APUA!
      Runsas 15 vuotta sitten mustalaisnaiset ajoivat autoa, sillä ukot eivät osanneet lukea, eivätkä niin ollen voineet käydä autokoulua.

      Tämä meni nyt pikkuisen asian vierestä, mutta feministi minussa nosti päätään kun mainittiin vanhojenpiikojen tai lapsettomien naisten kummallisuudesta.
      Mielestäni naisten pitäisi olla solidaarisia toisiaan kohtaan.

      • Pilkattiin niitä vanhojapoikiakin.
        Yhtään säälimättä!
        Jopa esimiehet työpaikoilla.


    • Sinähän yllätätkin

      iloisesti, vaikka juuri surin sitä, että loukkasit Hevat-nikkiä nimittelyilläsi.
      Olen samaa mieltä kuin tuo yllä oleva viestisi, vaikka itsekin olen naisleski. Mikä inhottava nimitys onkaan leski!

    • ???

      Jos olit rautatieasemalla ja hänen piti vielä lippukin ehtiä ostamaan ennen junaan nousua, sovittu tuloaika tapaamiseen,
      niin oisko pitänyt myöhästyä, kun neuvoit väärän suunnan?

      Ja jos hän asuu maalla ahdistettuna nyrkin ja hellan väliin,
      työtä aamusta iltaan niin paljon kuin jaksaa vain puurtaa,
      niin naapurit siellä joita sinä et tunne, ovat hänen ainoat uutisensa. Onko kumma, jos ne eivät yhtään kiinnosta.

      Varmaan hän kyllä aina yrittää kuunnella. Jos hän purkaa pahan mielensä sinuun, koska siihen mieheensä ei uskalla. Mutta sellainen suhde ei yksinkertaisesti elä, jossa ei ikinä tavata. Ei ole mitään yhteistä enää.

      Jos hän ei ikinä soita, ja sinä vain yrität soittaa ja hoitaa "ystävyyssuhdetta", niin jos aina tulee paha mieli puhelun jälkeen, niin eikö ole paras viheltää loppujen lopuksi peli poikki.

    • hilpeä päivä

      No johan on, niin kurjissa puitteissa, miks viitsis edes tavata?
      Varattu nainen, ei voi kuin sanua Jope Ruonansuun tavalla TÄH:D
      Onhan niitä hauskojakin ihmisiä, mieluimmin ilman kuin moista, vai säälistäkö, ei, ei kannata ees puida enempää, ei irtoo jyvän jyvää!

      • valokuituyhteys

        Yksityisajattelija: On vain 3600 perustyyppistä ihmistä maapallolla. Heitä on iloisesta apaattiseen. Olen tavannut näistä tän viimeksimainitun. Katsoi mua kylppärin peilistä.
        Mitä tyyppi, yritin. Ei se vastannut mitään. Poistuin siitä teilleni. Se samoin. Ei erimielisyyden häivää. Menin siitä solalle ja kajautin kuuluvasti, päivää.
        Kaiku vastasi koillisesta päin aikavasti, äivää.

        Kukko pani tunkiollaan paremmaksi. Sille kaikukin oli korrektimpi. Korea helttauros saattoi luulla että kilpailija vastaa metsänrajasta. Hän toisti kiekauksensa tämän tästä.


    • Jope sanoo

      tä ?

    • väliäkös sillä

      Tässä ketjussa en pysynyt kärryillä, en oikeasti muissakaan

    • An Lis 3

      En minäkään oikein ymmärtänyt. Aloitus oli "tapasin sattumalta". Kuitenkin vaikutti, että aloittaja oli ottanut vanhaan tuttavaansa yhteyttä ja ehdottanut tapaamista kahvittelun ja juttelun merkeissä.

    • Sattumaseuraa

      Kyllä minäkin osan hianosti lauseita sorvata. Vähän oon kyllä niiku apuja saanu Puppulausegeneraattorista:
      Itsekkyys vaatii täsmällisyyttä ja kannustaa kehittämään toimintamallien erilaisia käyttökohteita suhteessa ikäviin sauralaisiin.

    • ei tartte kommendoit

      Onhan tuo puhetulvaa ja sana helinää. Jotain on kirjoiteltava, kun oikeaa aasiaakaan ei ole.

      • oliskin...

        oikea aasi, mutta kun nekin täällä kaksijalkaisina. DDDDD. Ai sinä puhutkin Aasiasta, muista kirjoittaa se isolla kirjaimella seuraavan kerran. HIHIHIHIIII


      • Eläkä viitti komment
        oliskin... kirjoitti:

        oikea aasi, mutta kun nekin täällä kaksijalkaisina. DDDDD. Ai sinä puhutkin Aasiasta, muista kirjoittaa se isolla kirjaimella seuraavan kerran. HIHIHIHIIII

        KI TOÖS!Tulihan se sieltä ! Saitpahan jotain itsellesikin. (kun oikein tasan thurkit).


    • samaaimaisten

      Vielä-se imaisu ja lätinä päälle.

    • 123456 789

      Taitaa helle pukata pahasti päälle. Jutut ainakin viittaa siihen.Kylmä suihku auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe