Olen miesvapaa neljävitonen yksilö joka omaa suuren määrän positiivisuutta, iloisuutta, duracelliutta, sympatiaa, rehellisyyttä, ajantajua, keskustelutaitoa..
Kaipaan naisvapaata miestä, joka osaisi olla ystävä, lähteä ulkoilemaan (kävelemään, kahvilaan, parille lasilliselle, matkalle..) jne.
Jos ystävyydestä joskus kehittyy jotain muuta niin se on sitten sen päivän asia, mutta ei tavoite.
En kaipaa olkapäätä tai elättäjää, pärjään mainiosti, mutta joskus illat ja viikonloput tuntuvat yksinäisiltä kun naispuolisilla ystävillä on miehet.
Asun Kymenlaaksossa, mutta ihan sama mistäpäin Suomea itse olet. Olen hoikahko. Peili ei pelästy katsojaa, mutta tämäkin asia riippuu ihan katsojasta.
Löytyisiköhän sinua? Hakemukset :) [email protected]
ja tietenkin tutustutaan ensin sähköpostitse.
.
Keski-ikäinen nainen etsii miestä ystäväksi
Mukawa nainen
4
832
Vastaukset
- Mukawa nainen
Kevään auringonsäteiden myötä kaipaisin taas ylläolevan kaltaista miestä. Löytyisiköhän sinua?
- seurapalvelu
Oisko tuossa Sinulle mahdollisuus:
ULKOILUSEURAA: jokeposti @ hotmail.fi - perhostelija
Hmmmm...,kiinnostaa.. Samanlaisia tuntemuksia.
Tosin ajanpuute itselläni suurin yksinäisyyden aiheuttaja.Jostakin pitää alkaa.? - aikaa löytyy
Totta turiset, jostain pitää alkaa. Vaikka viestistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104