Yksityinen psykiatri

utelias pääpipinen

Löytyykö sellaista kainuusta? Jos ei niin, mikä on syy?

5

264

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr. Bostik

Praktiikka on tällä hetkellä suljettuna, sairausloman takia. Kaksi viikkoa sitten rupesin tutkimaan itseäni eli tekemään diagnoosia, koska kuulin harhoja. Anesteesia lääkäri oli kamoissa ja sujautti aamupuurooni jotain mömmöjä. Tästä johtuen rupesin näkemään myös harhoja ja päätin leikata itseni. Sekavuudestani huolimatta leikkaus onnistui erinomaisesti, ainut kielteinen asia kyseisessä leikkauksessa oli että leikkasin itseltäni aivan terveen umpisuolen. Lisäksi nukutuslääkäri unohti ulko-oven raolleen ja naapurin kultainen noutaja sieppasi umpilisäkkeen vieden sen mukanaan. En tietenkään huomannut kyseistä tapausta koska olin nukuttanut itseni ja minun täytyi keskittyä leikkaukseen joka kummiskin oli ihan rutiini juttu.Olen hieman allapäin koska minulla oli tarkoitus askarrella umpilisäkkeestä lampunvarjostin. Otappa ihan rohkeasti yhteyttä niin ruvetaan paneutumaan ongelmaasi, uskoisin että kyllä me jotain löydetään.

• Originaaali Blondi

Suosittelen ihan vilpittömästi käyntiä Dr. Bostikin vastaanotolla. Minut hän paransi varsin yksinkertaisella toimenpiteellä.Minua vaivasi jakomielitauti. Koska olen nainen pyysi hän minua riisuutumaan ilkosilleen ja tähysti korvani.Pääni sisällä oli niin paljon karvan kasvua etteivät aivoni olleet päässeet kehittymään luonnollisesti (olen blondi ) Ei muuta kuin hiusten ajeluhan siitä seurasi, eikä siinä vielä kaikki, lisäksi hän ruiskutti päähäni vesakkomyrkkyä jotta juurikasvusto saadaan kuolemaan. Tästä johtuen aivoni ovat kyllä kasvaneet, seuraavaksi niistä joudutaan leikkaamaan jotain turhakkeita. Suosittelen käyntiä Dr.Bostikin luona, hän kirjoitti minulle kaksi viikkoa sairaslomaa koska epäili etten pysty kävelemään kunnolla.

• psykilaattori

Ryypi pullo kossua. Se on vanha konsti tressiin

• Kaisa Haikara

Kävin vastaanotolla, koin parannuksen. Minähän en osaa määritellä tautia joten menin ammattiauttajan luokse.Kieltämättä omalaatuinen persoona mutta kun sain avun olen tyytyväinen. Kerroin että olen ollut entisessä elämässäni lentäjä tai jotain vastaavaa. Ei muuta kuin vaatteet pois ja tutkimuspöydälle. Tutkimuksissa ilmeni että minulla on hentoa höyhenpeitettä lapaluiden kohdalla. Siihen arvon tohtori määräsi Biolan nestettä ja antibiootti kuurin jotta höyhenpeite saadaan pöyhkeämmäksi ja lentokykyiseksi. Eli enpä ollut valepotilas ja teen lentoonlähtöharjoituksia takapihallani. Eli diagnoosi vaivaani oli niinkin yksinkertainen kuin sulkasato, joka johtui geenimuunnellusta ravinnosta. Lisäksi olin toiminut edellisessä elämässäni vesakkomyrkkyjen levittäjänä joka oli saanut alkusysäyksen sulkasatooni. Eilen illalla kävin jo lentämässä pienen lenkin Keskussairaalan yläpuolella ja tein sopimuksen synnytysosaston kanssa.

• Dr. Bostik

Ammattiauttajia vaivaa ammattitauti, eli samaistutaan potilaiden ongelmiin ja kannetaan niistä huolta. Tästä seuraa väistämättä loppuunpalaminen pitkässäjuoksussa. Oireet tulevat hiljalleen niiden kasaantuessa pitkällä-aikavälillä, ettei henkilö itse tätä havaitse, ennen kuin peli täytyy viheltää poikki. Kun tauti on edennyt näin pitkälle, toipuminen vie oman aikansa, eikä toipumista voi nopeuttaa. Valitettavasti uhteiskunnan hoitopaikkoja on karsittu, eli mielenterveyslääkärit on päästetty avohoitoon, eli meidän kansalaisten joukkoon paranemaan ja saamaan uusia virikkeitä. Kyllähän he palaavat toimeensa kun palikat loksahtavat paikoilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      147
      3252
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2995
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1966
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      78
      1592
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1437
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1014
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä