Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

40+ naiset villejäkö?

ihan tavis

Niin monta kertaa on tullut vastaan tilanne jossa itseäni 10v vanhemmat naiset tulevat baarissa juttelemaan. Kerokaa nyt siis onko se vaan "kivaa pientä flirttiä" vai villiintyykö naiset oikeasti tuossa iässä ja alkavat katselemaan nuorempi miehiä?

12

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi nainen

      Kyllä me villiinnytään ;;)) Itse olen 40 ja aivan hulluna juuri sinun ikäisiin miehiin. Te olette kiihkeitä sängyssä ja teidän käsissä tuntee olevansa nainen !!!.

      Pidän itse siitä, että nuori mies kun ottaa kiinni, esim. tanssiessa, niin se on ja tuntuu vaikka missä. Saati sängyssä :) Ei tarvitse naisen pähkäillä mitä tässä nyt taphtuu (okei, ei saa taas yleistää) vaan homma etenee ;;))

      Tässä on myöskin se etu, ettei me haluta tehdä lapsia (kuka minkäkin syyn tähden) eikä ole ehkäisystä huolta (me kun ollaan itse se hoidettu kuntoon. Huom! meillä on myös kumit mukana omasta takaa).

    • Toisella tavalla

      "Yksi nainen" on oikeassa vain omasta puolestaan. Mutta myös sillä lailla, että ko. vaiheessa elämää haetaan perhe-, työ- ja kaikenlaiseen muuhun arkiseen elämään pieniä trippejä hauskanpito, meneminen ja meininki mielessä.

      Siihen liittyy flirttaaminen, tanssiminen, tutustuminen, juttelu ja ties vaikka mikä hauskuuttelu, mutta ei välttämättä ollenkaan suora tie sänkyyn. Se on jo ihan jotain muuta kuin hassuttelua - tai ainakin siitä seuraa ihan jotain muuta eikä se ole hauskanpidon tarkoitus.

    • kauniskakku

      Kyllä monet neljänkynpin ohittaneet naiset voi olla "villejä".Ymmärtävät, ettei tää elämä ole muuta kuin vain elämää eikä tarvitse enää hävetä sitä,että itsellä on himot ja tekee mieli seksiä ja voi harrastaa nuoremmankin kanssa.

    • ihan tavis

      No sittenhän tässä voi ihan hyvin mielin antaa naiselle vastakaikua ;)
      "Yksi nainen" kertoi asian riittävän selkeästi. Ja niinhän se tuntuu olevan että nuorempi mies ja vanhempi nainen klikkaa melko hyvin yhteen sängyssä, ei tietenkään taaskaan voi yleistää :)

      • Nainen 43

        Ei todellakaan voi. Itse en nuorempaa miestä ottaisi. MInä haluaa miehen joka on itseäni vanhempi ja kokenut. En millään jaksaisi alkaa enää opettamaan nuorempaa.


    • 40+++

      On se. Ei se ole. Se on naisesta kiinni. Yleistys pois.

      • >>>40

        Paha probleema, nuoremmat liian lapsellisia ja vanhempien mielestä lapsellinen. Kultaista keski-ikää ei näytä olevan vai olenko hieman sokea nähdäkseni ympärilläni suihkivat amor- nuolet, jotka ovat aina suunnattu jonkun toisen poveen niin luulen varmaksi en tiedä. Omenasta kiinni, miten hyvä osumatarkkuus -ikävä kyllä.

        Kieltää ei voi henkilökemian vaikutusta osumien toimivuuteen.

        Plätinkö jo tarpeeksi vai pitääkö lisätä tuskaa, sitähän se tieto vain lisää.


    • olen puhelias

      Muista en tiedä, mutta itse olen sosiaalinen ja kun iän myötä kaikenlainen jännitys vastakkaista sukupuolta kohdatessa on kadonnut, saatan jutella kenen tahansa kanssa. Etenkin yksinäisten/ itsekseen baarissa tmv olevien kanssa. Juttelen myös ruokakaupassa vanhuksille ja bussipysäkillä tuntemattomille. Baareissa on tullut vietettyä iltaa sekä ihan vanhojen papparaisten kanssa keskustellen että nuorten miesten. Jos keskustelu sujuu, iällä ei ole väliä: Naiset harvemmin suostuvat juttukaveriksi naiselle, joten on pakko puhua miehille : D

      Saatan hieman flirttailla, mutta en ole kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä, ellei heillä elämäntilanne sma kuin minulla = eronnut ja lapset jo tehty. Silloinkin ikäeroa max 10 vuotta.

    • lisa8

      Moi, no ei villiinny eikä ala katselemaan nuorempia miehiä. Eikä flirttaile. Itse olen vaan huomannut, että meidän ikäiset ovat puheliaampia kuin nuoremmat. Miten lie muut kasvatettu.

      Kiva jutella kaikenikäisten kanssa, ei sillä iällä ole siinä kohtaa merkitystä, että minkä ikäisen kanssa juttelee. Tyhmää olla baarissa hiljaa, kun jutellakin voi :)

      Itse vaan huomasin tossa, kun viimeksi kävin baarissa alkuvuodesta, että tämä n. 10 v. nuorempi mies oli aika myyty. Taitaa olla toisinpäin, että nuorempi mies villiintyy :))

    • villikymmen

      Kyllä villiintyy... mutta tää nelikymppinen katselee kyllä mielummin " hyvinsäilyneitä" ikäisiään...en nyt kuitenkaan puumaksi rupea ;-)

      • muybueno88

        Ajatteletko asiaa kannalta mitä muut ajattelevat vai mitä itse tunnet??


    • lapset jo tehty

      Nainen on nuorena usein hyvin epävarma kehostaan. Kestää yleensä vuosia ennen kuin naisen estot karisevat ja hän pystyy heittäytymään seksiin ilman, että hän miettii, että kehtaako riisuutua valoisassa, mitäköhän mies ajattelee, voinko olla tässä asennossa ilman että joku kehonosa näyttää pahalta yms.

      Suomessa on tutkittu, että naisen seksielämä on tyydyttävintä juuri noin 40-v ikäisenä. Silloin oma keho on tuttu, usein äitiys vaikuttaa oman kehon hyväksymiseen positiivisesti ja uskaltaa sanoa mitä sängyssä haluaa. Ehkäpä moni nainen villiintyy nautinnon hurmassa.

      Valitettavasti tähän liittyy negatiivinen puoli nimittäin jos pariskunta on ollut jo pitkään yhdessä esim. 15-20 vuotta, niin miehellä halut alkavat jo hiipua, kun nainen alkaa vasta puhjeta kukoistukseensa. Se voi olla parisuhteelle iso kriisi, jos miestä ei yhtään huvita ja nainen haluais koko ajan.

      Minä olen noin 45-v ikäinen eronnut YH. Minäkin etsin itseni ikäistä miestä juuri siksi, että nuoremmilla miehillä yleensä on vielä perheen perustaminen edessä. Jos mies on eronnut, niin yleensä tuommoisella 30-35 -v ikäisellä omat mahdolliset lapset on kuitenkin vielä tosi pieniä, joten olisi aikamoinen yhteensovittaminen, kun itsellä kohta kodista poismuuttavat lapset ja miehellä olisi vielä koko kasvatusurakka edessä. Hakusessa on kuitenkin parisuhde eikä pelkkä fyysinen suhde. Onneksi sinkkuna voi kuitenkin vaivihkaa vilkaista jotakuta kivannäköistä kolmekymppistä ilman mitään sen kummempaa kommunikointia :-)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe