Kostun kokovartalohieronnassa

nai.nainen

Olen 32 v sporttinen nainen, ja käyn kokovartalohieronnassa parin viikon välein. En ole bi-henkinen, mutta kyllä pikkarini kostuvat aina kun hiejotar koskettaa pakaroitani, ja sisäreisiäni. Etenkin jos otteet noilla alueilla ovat kevyemmät. Aiemmin häpesin kostumistani, mutta etenkin käydessäni vieraspaikkakunnilla huohotan kyllä salaamatta mitään jos on sellainen fiilis. Mieshierojan rytmin saa aika helposti sekaisin kun jännittää ja rentouttaa pakaralihaksia tämän hieroessa niitä. Nyt yhden kerran ollut hieronnnassa geishakuulat kiimapillussani. En suosittele jos menet vakiohierojalle...

4

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koulutettu hieroja

Hei se on normaali tilanne, näin se menee ammattihieroja mies.

• no joo

miehillä mieli kuvitus taas lentää.

• klinikka naiselle
    • Hierojamestari stadi

On luonnollista jotta pilllukka kostuu ja jopa tulee märäksi niin että mesi vuotaapi. Kun huomaan naisen märkyyten, alan hivuttaa kättäni haaruksiin, siis asiakkaan, ja sormetan kohta emätintä jos nainen ei estä. Tätä tapahtuu pari kertaa viikossa, sillä naisten kesken hyvä palvelu leviää etenkin kiimapilluisiin. Tavallisesti pääsen panolle sormituksen perään, tai ainakin nainen nuolentani jälkeen imuttaa, olen myös ollut monta kertaa kuusysissä. Nautittavaa hommaa tää naisten hieronta. Panen kaikkia halukkaita ihan mummoja myöten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1134
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe