APUA SIMSSISSÄ!

apuakaipaava1

ostin juuri sims 2 lisä osan, joku tommonen bisnes juttu missä on enemmänkin nita osia, nimittäin oon hukannu sims 2 toisen lisäosan ja hukkaisn myös sims 3. mutta mulla onkoneelle asennettuna sims 2, muttakun nyt asensin ton lisäosan nii se sanoo jotai että laita levyasemaan sims 2 vapaa aika ( mikä mulla on ) nii sitte laitan sen, ja avaan sitä ni sitte se herjaa että yrität avata vanhaa sims jotai tonneppäin. ni nyt en voi pelata MITÄÄN simssiä.. voisko joku ihana auttaa mua ): ?

3

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuakaipaava2

Tai voisiko joku tiseasiassa linkata tähän hyviäö sivuja mistä voisin ehkä aldata sims 2?

• SURKEE TROLLI!!!!!!!

SURKEE TROLLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Se johtuu siitä, että sulla on edelleen mukamas koneella vanha versio. Voit poistaa sen joko menemällä Ohjauspaneeliin ja valita sieltä Ohjelmat ja toiminnot (tämä windows 7) ja valita listasta poistettavan pelin/ohjelman (listassa saattaa näkyä muitakin pelejä ja ohjelmia jotka olet muka poistanut). Klikkaa hiiren oikealla ja valikossa pitäisi olla jotain sen suuntaista, kuin ''poista asennus''. Paina sitä ja sitten vaan ok/kyllä ja se poistaa sen. Jos tämä ei toimi kannattaa kokeilla Revo Unistaller. Siinä on 30 päivän ilmainen käyttöaika ja sillä saa poistettua kaikki pelit, tiedostot, ohjelmat jne. mitä ei normaalisti meinaa saada.

Tuota herjausta tapahtuu niin Sims 2 kun Sims 3 pelin asentelun aikana jos koneeseen on jäänyt mitään jälkiä edellisestä asennuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe