APUA SIMSSISSÄ!

apuakaipaava1

ostin juuri sims 2 lisä osan, joku tommonen bisnes juttu missä on enemmänkin nita osia, nimittäin oon hukannu sims 2 toisen lisäosan ja hukkaisn myös sims 3. mutta mulla onkoneelle asennettuna sims 2, muttakun nyt asensin ton lisäosan nii se sanoo jotai että laita levyasemaan sims 2 vapaa aika ( mikä mulla on ) nii sitte laitan sen, ja avaan sitä ni sitte se herjaa että yrität avata vanhaa sims jotai tonneppäin. ni nyt en voi pelata MITÄÄN simssiä.. voisko joku ihana auttaa mua ): ?

3

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuakaipaava2

Tai voisiko joku tiseasiassa linkata tähän hyviäö sivuja mistä voisin ehkä aldata sims 2?

• SURKEE TROLLI!!!!!!!

SURKEE TROLLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Se johtuu siitä, että sulla on edelleen mukamas koneella vanha versio. Voit poistaa sen joko menemällä Ohjauspaneeliin ja valita sieltä Ohjelmat ja toiminnot (tämä windows 7) ja valita listasta poistettavan pelin/ohjelman (listassa saattaa näkyä muitakin pelejä ja ohjelmia jotka olet muka poistanut). Klikkaa hiiren oikealla ja valikossa pitäisi olla jotain sen suuntaista, kuin ''poista asennus''. Paina sitä ja sitten vaan ok/kyllä ja se poistaa sen. Jos tämä ei toimi kannattaa kokeilla Revo Unistaller. Siinä on 30 päivän ilmainen käyttöaika ja sillä saa poistettua kaikki pelit, tiedostot, ohjelmat jne. mitä ei normaalisti meinaa saada.

Tuota herjausta tapahtuu niin Sims 2 kun Sims 3 pelin asentelun aikana jos koneeseen on jäänyt mitään jälkiä edellisestä asennuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      318
      3439
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      106
      2230
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1473
    4. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      22
      1432
    5. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      75
      1258
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      42
      1225
    7. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      52
      1125
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      47
      1084
    9. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      1051
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      43
      1012
    Aihe