ostin juuri sims 2 lisä osan, joku tommonen bisnes juttu missä on enemmänkin nita osia, nimittäin oon hukannu sims 2 toisen lisäosan ja hukkaisn myös sims 3. mutta mulla onkoneelle asennettuna sims 2, muttakun nyt asensin ton lisäosan nii se sanoo jotai että laita levyasemaan sims 2 vapaa aika ( mikä mulla on ) nii sitte laitan sen, ja avaan sitä ni sitte se herjaa että yrität avata vanhaa sims jotai tonneppäin. ni nyt en voi pelata MITÄÄN simssiä.. voisko joku ihana auttaa mua ): ?
APUA SIMSSISSÄ!
3
122
Vastaukset
- Apuakaipaava2
Tai voisiko joku tiseasiassa linkata tähän hyviäö sivuja mistä voisin ehkä aldata sims 2?
- SURKEE TROLLI!!!!!!!
SURKEE TROLLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se johtuu siitä, että sulla on edelleen mukamas koneella vanha versio. Voit poistaa sen joko menemällä Ohjauspaneeliin ja valita sieltä Ohjelmat ja toiminnot (tämä windows 7) ja valita listasta poistettavan pelin/ohjelman (listassa saattaa näkyä muitakin pelejä ja ohjelmia jotka olet muka poistanut). Klikkaa hiiren oikealla ja valikossa pitäisi olla jotain sen suuntaista, kuin ''poista asennus''. Paina sitä ja sitten vaan ok/kyllä ja se poistaa sen. Jos tämä ei toimi kannattaa kokeilla Revo Unistaller. Siinä on 30 päivän ilmainen käyttöaika ja sillä saa poistettua kaikki pelit, tiedostot, ohjelmat jne. mitä ei normaalisti meinaa saada.
Tuota herjausta tapahtuu niin Sims 2 kun Sims 3 pelin asentelun aikana jos koneeseen on jäänyt mitään jälkiä edellisestä asennuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031665
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k841274- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708