ostin juuri sims 2 lisä osan, joku tommonen bisnes juttu missä on enemmänkin nita osia, nimittäin oon hukannu sims 2 toisen lisäosan ja hukkaisn myös sims 3. mutta mulla onkoneelle asennettuna sims 2, muttakun nyt asensin ton lisäosan nii se sanoo jotai että laita levyasemaan sims 2 vapaa aika ( mikä mulla on ) nii sitte laitan sen, ja avaan sitä ni sitte se herjaa että yrität avata vanhaa sims jotai tonneppäin. ni nyt en voi pelata MITÄÄN simssiä.. voisko joku ihana auttaa mua ): ?
APUA SIMSSISSÄ!
3
143
Vastaukset
- Apuakaipaava2
Tai voisiko joku tiseasiassa linkata tähän hyviäö sivuja mistä voisin ehkä aldata sims 2?
- SURKEE TROLLI!!!!!!!
SURKEE TROLLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se johtuu siitä, että sulla on edelleen mukamas koneella vanha versio. Voit poistaa sen joko menemällä Ohjauspaneeliin ja valita sieltä Ohjelmat ja toiminnot (tämä windows 7) ja valita listasta poistettavan pelin/ohjelman (listassa saattaa näkyä muitakin pelejä ja ohjelmia jotka olet muka poistanut). Klikkaa hiiren oikealla ja valikossa pitäisi olla jotain sen suuntaista, kuin ''poista asennus''. Paina sitä ja sitten vaan ok/kyllä ja se poistaa sen. Jos tämä ei toimi kannattaa kokeilla Revo Unistaller. Siinä on 30 päivän ilmainen käyttöaika ja sillä saa poistettua kaikki pelit, tiedostot, ohjelmat jne. mitä ei normaalisti meinaa saada.
Tuota herjausta tapahtuu niin Sims 2 kun Sims 3 pelin asentelun aikana jos koneeseen on jäänyt mitään jälkiä edellisestä asennuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033853
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482751- 1142569
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392078Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311840Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et261658- 271572
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?751395- 221368
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81311