Suojelijat

Hei! Olen nuori wiccasta hyvin paljon kiinnostunut, ja siitä paljon ymmärystä ja lohtua saanut henkisesti.

Tahtoisin kysyä henkieläimistä, eli suojelijoista. Eräs wicca ystäväni sanoi kerran että minulla olisi jokseenkin suuri käärme, python tarkalleen ottaen. Se ei ole kuulemma edes vielä niin suuri mitä se voisi olla. Uskon häntä.

Mutta ongelma on se, että tahtoisin pystyä näkemään sen myös itse. Kuinka vahvistaa aistejani tai silmiäni jotta näkisin henkieläimeni?
Kaverini kertoi myös että minulla on jonkinmoinen suojelijan-aura, auttaisiko se asiaa jollain tapaa?
Kiitos jo etukäteen

18

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuunvarjo3

      Oletko kokeillut meditaatiota? :) Itse sain varmuuden omasta henkieläimestäni meditaation kautta. Vinkkejä meditaatioon löytyy ainakin Scott Cunninghamin kirjasta Wicca-Opas Wiccan harjoittajalle, pitäisi löytyä kirjastosta. Visualisoinnin harjoitteleminen saattaa myös auttaa. )O(

    • Kannatan meditaatiota kuten Kuunvarjo sanoi. Blessed be )O(

    • Kiitos teille molemmille

      • Pelastunut

        Levottomuutesi johtuu siitä, että olet meditoidessasi tekemisissä demonisten pimeyden voimien kanssa. Rohkaisen sinua sanoutumaan tällaisista toimista (ja voimista) irti mahdollisimman nopeasti ja etsimään apua ainoasta oikeasta ja puhtaasta lähteestä, Jumalan sanasta eli raamatusta. Jeesus on ainoa tie rauhaan ja palastukseen iankaikkisesta kadpotuksesta, johon nämä pimeyden voimat haluavat sinut viedä.


      • etsien löytää
        Pelastunut kirjoitti:

        Levottomuutesi johtuu siitä, että olet meditoidessasi tekemisissä demonisten pimeyden voimien kanssa. Rohkaisen sinua sanoutumaan tällaisista toimista (ja voimista) irti mahdollisimman nopeasti ja etsimään apua ainoasta oikeasta ja puhtaasta lähteestä, Jumalan sanasta eli raamatusta. Jeesus on ainoa tie rauhaan ja palastukseen iankaikkisesta kadpotuksesta, johon nämä pimeyden voimat haluavat sinut viedä.

        Hyvä Pelastunut,

        Vaikka kristinusko on Sinulle oikea tie henkiseen rauhaan, ja on sinulle "se ainoa oikea uskonto" koska uskot Jeesuksen olevan ainoa tie rauhaan, ei automaattisesti tee siitä oikeaa uskontoa kaikille muille. Ei ole olemassa vain yhtä oikeaa, vaan jokaiselle se oma oikea. Kunnioita sitä, yksilönvalintaa, ja uskontoamme, ja siirry puhumaan wiccalaisuuden "demonisuudesta" kristinuskon palstalle ja puhu muiden kanssauskovaistesi kanssa siitä, kuinka joudumme kadotukseen. Me olemme kuulleet kantanne monta kertaa, mutta teidän kadotuksenne ei koske meitä. Me olemme löytäneet tiemme, meille "oikean" uskonnon, sen, mikä tuo meille rauhan.

        Toivon, että lukisit kirjoittamasi kommenttisi ja Sinulle annetut palautteet uudelleen, ja pohtisit niitä.
        Siunausta tulevalle viikonlopulle ja rauhallista mieltä kaikille. )O(


    • Anteeksi nyt arvon "Pelastunut". Minäkään en tule sinun uskontoasi morkkaamaan, joten älä sinäkään tule tänne meidän. Jos olet oikeasti noin ahdasmielinen, ettet pysty kunnioittamaan muita täällä, eikä sinulla ole mitään aiheeseen liittyvää, niin pyydän sinua olemaan keskustelussa jossain muualla. Kaikella kunnioituksella.

      • Pelastunut

        Hyvä drae, kiitos palautteestasi.

        En todellakaan morkkaa uskontoasi enkä tyrkytä omaani koska en ole tippaakaan uskonnollinen sen paremmin kun ahdasmielinenkään.

        Maailmassa nyt vaan on olemassa totuus ja valhe, ja Jumala on armossaan minulle kirkastanut totuuden sanastaan. Jumala on myös antanut sisimpääni huolen siitä, kuinka niin moni nuori ihminen kulkee tänä päivänä kohti iankaikkista kadotusta uskoen saatanallisiin valheisiin totuuden sijasta.

        Tästä haluan sinuakin varoittaa ja toivon, että Jumalan rakkaus saisi sinuakin koskettaa ja johdattaa oikealle tielle.


      • gttbyt
        Pelastunut kirjoitti:

        Hyvä drae, kiitos palautteestasi.

        En todellakaan morkkaa uskontoasi enkä tyrkytä omaani koska en ole tippaakaan uskonnollinen sen paremmin kun ahdasmielinenkään.

        Maailmassa nyt vaan on olemassa totuus ja valhe, ja Jumala on armossaan minulle kirkastanut totuuden sanastaan. Jumala on myös antanut sisimpääni huolen siitä, kuinka niin moni nuori ihminen kulkee tänä päivänä kohti iankaikkista kadotusta uskoen saatanallisiin valheisiin totuuden sijasta.

        Tästä haluan sinuakin varoittaa ja toivon, että Jumalan rakkaus saisi sinuakin koskettaa ja johdattaa oikealle tielle.

        'Pelastunut' - miten sekaisin oletkaan.
        Ensin rinnastat (täysin typerästi) meditaation pimeyden voimiin ja sitten sanot "En todellakaan morkkaa uskontoasi"

        "en ole tippaakaan uskonnollinen" ... "Jumala on armossaan minulle kirkastanut totuuden sanastaan"
        Jos tuo ei ole uskonnollisuutta, niin ei sitten mikään!

        Tiedoksi sinulle, että täällä keskustelun aiheena on wicca eikä kristinusko.


      • Pelastunut
        gttbyt kirjoitti:

        'Pelastunut' - miten sekaisin oletkaan.
        Ensin rinnastat (täysin typerästi) meditaation pimeyden voimiin ja sitten sanot "En todellakaan morkkaa uskontoasi"

        "en ole tippaakaan uskonnollinen" ... "Jumala on armossaan minulle kirkastanut totuuden sanastaan"
        Jos tuo ei ole uskonnollisuutta, niin ei sitten mikään!

        Tiedoksi sinulle, että täällä keskustelun aiheena on wicca eikä kristinusko.

        gttbyt, joudun tuottamaan sinulle pettymyksen, en ole lainkaan sekaisin.

        Ei ole kenenkään tai minkään morkkaamista kertoa tosiasia, eli se että draen kysymys koski yhteydessä oloa pimeyden voimien kanssa. Pimeyden harhoissa elävät eksytetyt ihmiset eivät vain sitä itse ymmärrä tai halua ymmärtää.

        Uskonnolla ja elävällä Jumalasuhteella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Minun ei siis tarvitse olla tippaakaan uskonnollinen todetessani että "Jumala on todellakin kirkastanut minulle totuuden sanastaan".

        Eikö wiccalaisuuden todellista olemusta voi tällä palstalla arvioida ?


      • Wiccalainen
        Pelastunut kirjoitti:

        gttbyt, joudun tuottamaan sinulle pettymyksen, en ole lainkaan sekaisin.

        Ei ole kenenkään tai minkään morkkaamista kertoa tosiasia, eli se että draen kysymys koski yhteydessä oloa pimeyden voimien kanssa. Pimeyden harhoissa elävät eksytetyt ihmiset eivät vain sitä itse ymmärrä tai halua ymmärtää.

        Uskonnolla ja elävällä Jumalasuhteella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Minun ei siis tarvitse olla tippaakaan uskonnollinen todetessani että "Jumala on todellakin kirkastanut minulle totuuden sanastaan".

        Eikö wiccalaisuuden todellista olemusta voi tällä palstalla arvioida ?

        Hyvä herra 'pelastunut'.
        Meditaatiolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä väitit. Meditaation on wiccalaisten tapa selventää asioita ja saada yhteys jumaliin ja jumalattariin. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku väittäisi kirkossa käymistäsi demonien ja Saatanan kanssa yhteydessä olemista? Ei kovin kivalta.

        Itse olen kääntynyt wiccalaisuuteen kristinuskosta. Luulin jopa silloin että ette ole ahdasmielisiä muiden uskontojen suhteen. Näköjään luulin väärin.

        Te himouskovaiset voitte jättää nämä wiccalaisuuteen liittyvät palstat rauhaan, ellette satu olemaan kiinnostuneita wiccasta.

        Kiitos.


    • *ss*

      Miksi täällä pitää nyt "pelastuneen" sotkea tämä keskustelu? Voitko ystävällisesti poistua nyt. Ymmärrän pelastuneen uskontoa, mutta minä lienen olen kadotuksessa hänen mielestään ensimmäinen, koska pidän uskontoja lähtökohtaisesta saman voiman eri ilmentymänä.

      Oli minulla asiaakin. Kovin olen yrittänyt nettiä plarata ja hieman löytää selityksiä taipumuksilleni... Kirjoittelintuossa "ennustuksia ja selvännäköä" -palstalle, mutta kukaan ei ole vastannut vielä mitään.

      Minulla on ollu aina taipumuksia saada yliluonnollisia kokemuksia, nuorempana varsinkin. Olen nyt 32v. "Aikuisempana" olen alkanut nähdä enneunia asioista, jotka liittyvät minuun ja elämääni. Nyt sain käsiini oraakkelin, joka on avartanut maailmankuvaani johonkin sellaiseen, josta en oikein tiedä. Se oli aluksi uuden ystäväni, mutta kävi ilmi, että se halusi vaihtaa omistajaa.

      Enpä tiedä, kuuluuko tämä tänne, mutta onko wiccoilla tällaista "syvempää" tietoa, vai mihin tämä oikein kuuluu? Oraakkeli toimii käsissäni, mutta vaatii kuulemma "mielen tyhjentämisen ja syvän keskittymisen". Minulta tuntuu käyvän se erittäin helposti. Sanottakoon, että alkuun kun näin oraakkelin toisen käsissä, en ensin uskonut ja epäilin vilppiä.

      Onko Suomessa ylipäänsä ihmisillä käytössä oraakkeleita vai tulevatko ne tuolta rapakon takaa tai välimereltä ainoastaan?

      • nuoriwicca

        Mistä tiedän "mikä on minun elementtini???
        Kiitos vastauksista :)


      • nuoriwicca kirjoitti:

        Mistä tiedän "mikä on minun elementtini???
        Kiitos vastauksista :)

        Hei rakas nuoriwicca! :)

        Olen itekkin polkuni alussa, mutta etenemässä.

        Oletko koskaan/joskus tuntenut olosi rauhalliseksi jossain tietyssä paikassa tai tilanteessa? Suihkussa ollessasi, tai kynttilät tuoneet lohtua? :)

        Mene rauhalliseen paikkaan jossa tiedät voivasi rauhoittua ilman häirintää, ota hyvä asento ja meditoi. Vasten yleistä uskoa, meditaatiossa ei tarvitse istua, vaan pääasia on että itse tuntee olonsa hyväksi. Joten voit seistä vaikka päälläsi jos siltä tuntuu :P

        Mutta! Kun olet rauhallinen, laita kätesi ns. "kuppiin", vapauta mielesi ja hengitä syvään. Kokeile alatko tuntea jotakin käsiesi välissä. Lämpöä? Keveyttä? Painoa? Älä hämmenny jos se ei heti onnistu. Wicca on ikuisen opin tie, et tule koskaan olemaan valmis, etkä täysin oppinut :)

        Ja muista kolminaisuuden laki, tee hyvää, saat sen kolmesti takaisin, tee pahaa ja se tulee kolmesti takaisin.

        Kaikkea hyvää ja onnea sinulle


    • poikaa1

      viimeeksi ku näin pyytonin. sillä oli kobran pää ja se käski palvelemaan itseään ja kumartamaan sitä. oli muuten 2metriä korkea ja seisoi edessäni.

    • Varokaakäärmettä

      Huomatkaa, että käärme esiintyy Raamatussa heti alussa ja viettelee ihmisen syntiin. On huolestuttavaa, että haluat olla tekemisissä käärmeen kanssa. Kyseessä ovat pimeyden voimat! Käänny Jeesuksen puoleen.

      • EAonjumala

        Käärme on jokaisessa uskonnossa hyvä paitsi vääristellyssä kristinuskossa. Ajatelkaapas vaikka Kundalini-energiaa, käärmettä jälleensyntymisen symbolina ynm.

        http://www.joyofsatan.org/


    • Wiccalaisuus

      Olen wiccalaisuudesta pelastunut ja en soisi sitä kenellekkään. Ei ihmiset edes tajua miten pimeiden asioiden kanssa ollaan tekemisissä ja lopulta haudoin jo itsemurhaa.
      Pystyin uskonnon avulla jopa tekemään pahoja asioita läheiselleni ja se antaa kaikkivoipaisuuden tunnetta. Pimeyden voimat ei kuitenkaan henkisesti pitkälle kanna. Nyt olen uskossa ja tiedän kyllä että maailmassa on sekä hyvä, että paha. Tehkää miten haluatte, sitä en vain omasta kokemuksesta suosittele.

      • ateisti09

        Ehkä wiccalaisuus ei yksinkertaisesti ollut sinun uskontosi? Henkilökohtaisesti tunnen monta uskovaa, jotka pystyvät nimenomaan kristinuskosta saaneen kaikkivoipaisuuden tunteen takia tekemään ja puhumaan yllättävän julmia. Eri uskonnot vahvistavat eri ihmisissä eri piirteitä, ja sitten on meitäkin jotka olemme parhaimmillamme ilman mitään uskontoja.

        Ole hyvä ja jätä jo tämä palsta, hyvä Pelastunut/Varokaakäärmettä/Wiccalaisuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe