Itselle katsominen

Voiko-olla-niin

Olen omistanut kortit puolisen vuotta. Säilytän yöpöydän laatikossa. Olen yrittänyt usein hypistellä niitä yms.. "tehdä niistä omiani" Aina välillä katson mitä kortit vastaavat erääseen kauan mieltä askarruttaneeseen asiaan (en pysty tätä toteuttamaan ihan heti) ja käsittämätöntä miten ne vastaavat joka kerta "oikein", kunnollisen sekoittamisen, muutaman kortin väärinpäin käännön jälkeen.
Jos kysyn jostain tietystä ihmisestä, häntä vastaava kortti tulee silloin esiin. Joskus teen hyvin yksinkertaisen pöydän, joskus monimutkaisemman, ja aina osuu vastaus niin kuin sen toivoisinkin menevän.. Eiväthän kortien merkitykset tosiaankaan ole "ympäripyöreitä"?!
Kertokaas nyt omia kokemuksianne omista katsonnoistanne? Mielipiteitä?

3

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen katsonut kerran itselleni ja kaikki mennyt oli kuten on totuus. Toista kertaa en katso.

      Toisaalta olen ennustanut monta massamurhaa ja pitänyt aina tauon kirjoittamisessa ennen niiden tuloa. Tuo ei perustu Tarot kortteihin.

      Mikä on sattumaa ja mikä ei on oman uskosi tulos. Jos leikkii pimeillä voimilla kannattaa uskoa Jumalaan. Sillä paha vihaa aina ihmistä, vain Jumala rakastaa.

      Vain yhtä asiaa tarot korttien ennustuksista en voi tietää. Se on tulevaisuus. Minulle se on eronnut tai leski. Toteutuuko, näyttää aika. Mutta itsekin voin siihen vaikuttaa.

      • eeeeeeeeeeei

        Höpö,höpö sä ja sun pimeän voimas.


    • tarotlover

      En minä niillä ainakaan ennusta niinkuin edellinen sanoo tekevänsä.
      Jos on vaikeita tilanteita niin nostan yhdden ainoan kortin yleensä, joskus 3 pöydän kortin ja koskaan ei ole mennyt vikaan :)

      Kortit eivät anna vastausta vaan minulle ne oikeat kysymykset joihin itse löydän vastaukset :)

      Eikä ne ympäripyöreitä olekaan koskaan, se onkin parasta. Tykkään myös Enkelikorteista. Niitä on nyt yhdistettynä Enkelitarot korteiksi joista en pitänyt..

      Mutta eipä tässä hirveästi tietoa ollut ainoastaan se että minä tykkään korteista ja tykkään että niissä on minun energiaani ja ne toimivat paljon paremmin jos ne ovat vieressäni, tyynyn alla, tai yöpaitani alla (jos mahdollista) yön ajan. Ja yhdet pikkuiset kortit ovat aina laukussani, jos tulee hätätilanne vaikka kaupungilla niin äkkiä yleisvessaan ja kortit kätöseen. Ei tarvitse kauaa sekoitella kun ne on koko ajan kanssani :D

      Yksi vinkki, kirjoita ylös aina päivämäärä ja minkä kortin sait. On hyvin mielenkiintoista katsoa kk päästä vaikka että onko joku kortti tai maa tai numero tullut useammankin kerran :) Sitä ei huomaa kun niitä nostelee koska ei välttämättä muista aina mikä tuli viime viikolla jne.
      Kirjoitan aina myös että mikä tilanne oli.

      Huomasin juuri vähän aikaa sitten että olin kysynyt samassa tilanteessa moneen kertaan asiaa, ja aina tullut sama kortti.... Tajusin että ehkä pitäisi nyt viimein tarkkaan katsoa ja tutkia mitä tuo oikein todella elämässäni meinaa eikä enää kysyä samaa asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe