Eli oon ite tässä tilanteessa. Äitini n. Vuosi sitten tapasi miehen jonka luona on siitä lähtien ollut lähes kaikki yöt. Aamulla herään ja äiti ei ole kotona koska se on lähtenyt töihin ja koulun jälkeen minulla on harrastuksia ja sen jälkeen en oikein nää äitiä kun se on mennyt miehelleen , joka tosin asuu n. 300 metrin päässä että välimatka ei ole kuitenkaan pitkä. Mulla ja sillä miehellä ei ole hyvät välit. Se on jopa käyttänyt väkivaltaa mua kohtaan ja muutenkaan ei puhuta ikinä. Äiti ei enää välitä musta kun on tavannut sen miehen. Siskoni muutti puoli vuotta sitten pois ja siitä asti olen ollut lukuunottamatta muutamia päiviä AINA yksin kotona. En ole tyyppiä joka järjestäisi bileitä ym. Vanhempani ovat siis eronneet. Isäkään ei välitä oikein minusta. Ei olla ikinä oltu hyvissä väleissä vaikka mitään ei ole käynytkään. Sillä on kanssa nainen joka pitää mua sivistymättömänä vaikka ei edes tunne mua. Vaikka käytän sivistyneitä vaatteita, en meikkaa ym. En haluaisi tehdä tai jonkun muun tekevän ilmoitusta mihinkään sillä olen ollut sossujutuissa joskus muista syistä. En vain enää jaksa. Mulla on kyllä paljon kavereita mutta silti kaipaan rakkautta joltakin ja vanhemmilta sitä ei tule....
Nuori yksin kotona
Hmmss
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289