Nuori yksin kotona

Hmmss

Eli oon ite tässä tilanteessa. Äitini n. Vuosi sitten tapasi miehen jonka luona on siitä lähtien ollut lähes kaikki yöt. Aamulla herään ja äiti ei ole kotona koska se on lähtenyt töihin ja koulun jälkeen minulla on harrastuksia ja sen jälkeen en oikein nää äitiä kun se on mennyt miehelleen , joka tosin asuu n. 300 metrin päässä että välimatka ei ole kuitenkaan pitkä. Mulla ja sillä miehellä ei ole hyvät välit. Se on jopa käyttänyt väkivaltaa mua kohtaan ja muutenkaan ei puhuta ikinä. Äiti ei enää välitä musta kun on tavannut sen miehen. Siskoni muutti puoli vuotta sitten pois ja siitä asti olen ollut lukuunottamatta muutamia päiviä AINA yksin kotona. En ole tyyppiä joka järjestäisi bileitä ym. Vanhempani ovat siis eronneet. Isäkään ei välitä oikein minusta. Ei olla ikinä oltu hyvissä väleissä vaikka mitään ei ole käynytkään. Sillä on kanssa nainen joka pitää mua sivistymättömänä vaikka ei edes tunne mua. Vaikka käytän sivistyneitä vaatteita, en meikkaa ym. En haluaisi tehdä tai jonkun muun tekevän ilmoitusta mihinkään sillä olen ollut sossujutuissa joskus muista syistä. En vain enää jaksa. Mulla on kyllä paljon kavereita mutta silti kaipaan rakkautta joltakin ja vanhemmilta sitä ei tule....

0

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

        Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
        Kotimaiset julkkisjuorut
        89
        2169
      2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

        Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
        Tunteet
        11
        1762
      3. T-mies tässä

        Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
        Ikävä
        102
        1172
      4. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

        No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
        Ensitreffit alttarilla
        3
        1163
      5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

        Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
        Maailman menoa
        356
        1154
      6. Harmi, kun sillä nousi

        kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
        Ikävä
        57
        902
      7. Täytyy sanoa

        Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
        Ikävä
        21
        849
      8. Miten saisin

        Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
        Ikävä
        31
        817
      9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

        Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
        Maailman menoa
        237
        747
      10. Raamatun tärkein lause

        Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
        Hindulaisuus
        369
        747
      Aihe