Miksi tytöt eivät tykkää minusta?

tampiot3

Olen 14v poika, 178cm pitkä ja painan 72kg.
Olen siis käsittääkseni normaalipainon yläosassa.
Olen suhteellisen lihaksikas ja haba kyllä näkyy ilman jännittämistäkin ja vatsa lihakset myös. Isäni on aika leveä ja siksi minullakin on pirun leveät hartiat. Naamaltani en ole varmaan kovin vetävän näköinen, sillä minulla vaan on niin iso pää, korkeus ja leveyssuunnassa (muttei kuitenkaan niin leveä että näyttäisin joltain vitun mongolilta vaan aika korkea verrattuna leveyteensä), suhteellisen iso nenä, ruskea tukka, siniset silmät ja isot korvat. Koulussa tiedän vastaukset käytännössä kaikkiin kysymyksiin, mutten kuitenkaan kehtaa aina viitata etten saisi ihan hikarin mainetta, joka minulla jo varmaan on koska minulla on eräitä todella eksoottisia lemmikeitä. Vaikka olenkin perjaatteessa hikke, olen silti kiinnostunut lähinnä erinäisitä moottoriajoneuvoista ja tiedän niistä suhteellisen paljon. Alkua jatkaakseni: en ole koulussa välttämättä mikään jätti sillä luokaltani miltei kaikki pojat ovat reilusti yli 170cm pitkiä. En vaan tajua miksen kelpaa tytöille. Tai kriteerinä on normaali kokoiset tytöt, ei missään nimessä laiheliinit, koska ne ovat mielestäni oksettava näky.

30

2898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaavainnii

      Et kuulosta yhtää pahalta.
      Itseasias noi kuvailtuina sä kuulostat jopa joltai oikeest tosi hyvän näköselt joka vaa haluu huomioo xd mutjoo mistä mä tiiän ku en sua tunne.

    • tampiot3

      En huomiota kyllä täs kalastele, tääl turus kaikki on vaa mua komeempii, ku niin on varmaa sit ruotsalaista verta.

    • Huolehditko hygieniasta?
      Oletko luonteeltasi ärsyttävä?
      Yritätkö esittää jotain?

      • JepaJee96

        ...Tai sitten olet vaan homppeli, niinkuin "Rainbowdash" :D Mä oon elämässäni joutunut kattomaan Pikku Poneja pakosta, kun hoidossa oli viideopäivä. Se oli kidutustsa.


      • Turkulainetyttö
        JepaJee96 kirjoitti:

        ...Tai sitten olet vaan homppeli, niinkuin "Rainbowdash" :D Mä oon elämässäni joutunut kattomaan Pikku Poneja pakosta, kun hoidossa oli viideopäivä. Se oli kidutustsa.

        Vaikutat iha kivalt jätkält ja hei mäki asun turus mis koulus oot?? :D


    • lolza

      Mulle luonne on se joka ratkaisee :)

      • -95

        Opettajat sanovat, että tuntiaktiivisuus ratkaisee. No ei se silti koko numeroa tee


    • lifemocker

      sulla ei oo minkäänlaista persoonallisuutta, josta kukaan saisi kiinni - joten kukaan ei sinusta kiinnostu

      • herää bro.

        Sanoo täysi-ikäinen nuorten palstalla. Ei hyvää päivää


    • teinixdomi

      Laita kuva jos oikeesti haluat ihmisten aidon mielipiteen.

    • teinixdomi

      Muute vaikutat lihavalta, oon 175/58 ja pidän itteeni pyöreenä

      • ecc__

        Miten se voi olla lihava jos vatsalihakset näkyy? Valoja tauluun nyt


    • diktaattor1

      koska kehityit varhain ja aloit jakaa itseäsi, kun olit 12 muttet kestä katsoa peiliin koska näet húórán. kun kroppasi on 18-vuotiaana kaluttu olet kalpeanaamainen säkki, jota edes isäpuolesi ei halua. osuiko lähelle?

      • Somewan

        Ei kai vaan oo otettu Family Guy:sta?


    • Pikkuhiljaa...

      Se, että et kehtaa viitata koska pelkäät jotain hikatimainetta on säälittävää. Tommoset nössöt jotka eivät arvosta koulutusta eivät kyllä meikäläisen huomiota saa. Ja sillä ulkonäöllä ei kuule ole mitään väliä.

    • -ShyGirl-

      Et kuulosta nyt kovin pahalta :) olet taatusti tosi komea poika jne.

      No nyt varmaan kehtaan heittää kysymyksen miksi mä en kelpaa kellekkään? Olen 160cm painoa 70kg :/ joo olen ylipainoinen mutten lihava! Eli siis pyöreyttä on sekä vatsassa että jonkunverran kasvoissa. En meikkaa enkä sen kummemmin muotivaatteista välitä hiukset on ruskeet ja silmät siniset.. Mä en tiedä sit miks kaikki pilkkaa jne.. (joo anteeksi tää mutta heitänpän vaa vastakysymyksen sulle jos et pane pahaksesi).

    • Juliah(:

      Vaikutat ihan kivalta (: Mut jos oot sellane joka roikkuu muijien perseissä kiinni niin en kyllä yhtään ihmettele :/ Millanen sä oot luonteeltas? Eiks luonne ratkase? :)

    • finns

      mä olen n.168 ja painan n.78 kg ja olen pyörehkö

    • Kielioppia

      "Vaikka olenkin perjaatteessa hikke, olen silti kiinnostunut lähinnä erinäisitä moottoriajoneuvoista ja tiedän niistä suhteellisen paljon." Mitä? Ootko edes perehtynyt sanan "perjatteessa" merkitykseen? Luulen, että tarkotit periaatteessa... Koitahan opetella kielioppia, ku kerta niin kaikkitietävä oot.

      • tampiot3

        Missä vaiheessa sanoin olevani kaikkitietävä?
        Olen korkeintaan viitannut siihen suuntaan että saattaisin tietää suhteellisen paljon, en missään vaiheessa sanonut tietäväni paljon. ;)


    • tampiot3

      Tulinpas taas vaihteeksi tätä katsomaan ja huomasin että vastauksiahan on tullut paljon.
      Ja sitten yksi tyyppi on tehnyt kauhean numeron kielioppi virheestä :/

    • Habamies

      Itse olen 178cm pitkä 70kg painoa. lihasta löytyy riittämiin. Minulla on tyttöystävä Mutta ihankuin hän on vain minun kanssa lihaksieni ja pitkän kyrpäni takia :( Auttakaa olkaa kilttejä ;( Tai tuleee turbii

      • ihanaa_ _ _

        onko kyrpäs myös paksu, kuinka paksu? ;)


    • treflksdflg

      Ääh... jätä mopot ja koneet siksee. Olin 7 luokal iha täysil mopomeiningeis mukana ja huomasin, että tytöt inhoaa poikia, jotka tykkää mopoista. Lopetin, päätin sosiaalistua ja tadaa! Oon nyt ns: "kaikkien kaveri" ja mun kaverit (jotka puhuu kokoajan mopoista), niil ei oo yhtäkää tyttökaverii toisin kun mulla.

    • ecc__

      Lihaksista ei tyttöjen saaminen ole kiinni. Ite olen puoltoista vuotta treenannu ku hullu. Mitat 179/82kg, eikä kukaan tyttö perkele edes vilkase muhunpäin koskaan :D

    • Ehkä kannattaisi puhua tytöille.

      • Kusipää vai kusipää?

        ÄRGHH! Oikeesti, mua niin raivostuttaa.. Sä? Siis valitat, ettet kelpaa tytöille voieivoiei, mutta sun KRITEERI tytöille on se, että tyttö ei saa olla laiha, koska ihan oksettaa? Anteeks, mitä vittua?

        Tyttö voi olla luonnostaan laiha. Ihan jumalattoman laiha. Ihan kuule niin, että itkettää.

        Ja HAHA, miks et kelpaa tytöille? Vittu kato peiliin.


    • tiedäntiedän

      Oon 15 v tampere hoodseilta ja en ole mikään suosituin tyttö koulussa , koska olen oma itseni. olen 182cm pitkä ja painan 72kg , minulla ei ole kauheen isot tissit eikä mikää hyvä perse :D silti olen ny onnellisesti parisuhteessa 19 vuotiaan kanssa :) poikaystäväni sanoi vain minulle että ei se ulkonäkö ratkaise vaan se millanen se ihminen on sisältä :) . eli luonne ratkaisee , ei ulkonäkö :) luonteessakin on vaan plussaa se et osaat kohdella naisia etkä oo sellane vitun moinen kusipää :)

    • Huhhu.

      Muuta vittu asentees. Mua ärsyttää kun sanot että laihat on oksettavan näkösiä, jotkut ei vaan vittu voi sille mitään et ne on laihoja. mut ettehän te pojat sitä ymmärrä puolikehittyneillä aivoillanne, vika on siinä ettet kelpuuta ketään, vaadit sitä mitä et saa, that's it.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe